*Draco *
Akurát som bol na ceste sa opýtať kedy bude obed keď som sa vo dverách zrazil so škriatkom Adolfom.*
Adolf: au, pán Draco dávať pozor!
Draco: prepáč... Nevieš kedy bude obed?
Adolf: to vám pane oznámiť práve, obed konať o 10-minút.
Draco: vďaka Adolf.
*Adolf sa uklonil, pred Dracom sa ozvalo hlasité puk a už domového škriatka nebolo. Draco sa pobral za Hermionou späť do izby. *
Hermiona: tak čo zistil si kedy bude ten obed?
Draco: o 10 minút
Hermiona: no dobre, ja si dovtedy ešte odskočím na toaletu.
Draco: dobre počkám ťa a potom už pôjdeme.
*Hermiona prikývla a keď sa vrátila z toalety tak šli s Dracom ruka v ruke do jedálne kde bolo prestreté pre šiestich ľudí, farba prestierania sa niesla v tmavozelenej a šedej farbe, na stole svietili aj sviečky a na veľkých tanieroch boli koláče od výmyslu sveta. Draco a Hermiona tam boli zdá sa prví. *
Hermiona: Merlin kde sú už toľko?! som hladná že by som pokojne zjedla aj túto servítku!
Draco: ale no ešte chvíľu vydrž oni o chvíľku prídu,
*pozrel sa jej do jej čokoládových očí a snažil sa ju upokojiť bozkom no po chvíli sa ozvalo hlasité škvrkanie v bruchu. *
Hermiona:eem... Prepáč
Draco: nevadí pokračujeme... (znovu ju začal bozkávať no teraz už viac intenzívnejšie.Po chvíli sa však za ich chrbtami ozvalo hlasité odkašľanie Luciusa Malfoya a po chvíli tam už sedeli aj Scarlett a jej priateľ).
Lucius: milí prítomní, som rád že sme sa tu takto zišli ako rodina
*Draco otrávene prekrutil očami. *
Ako iste viete, som vážne chorý a nakoľko je môj stav dosť vážny tak mi veľa žitia neostáva. Preto som sa však rozhodol spísať testament, no všetok môj majetok zdedí len jeden z vás...
Draco:Merlin otec neblázni veď povedz už to moje meno! Jasné že všetok tvoj majetok zdedím ja!
Lucius: pozor, nie tak rýchlo Draco! Majetok zdedí ten ktorý z vás stihne zanechať potomka Malfoyovského rodu!
*všetci sa na seba zmätene pozreli*
Lucius: termín máte dovtedy pokiaľ nebudem ležať na smrteľnej posteli.
Draco: dobre takže súťaž je v tom kto to stihne skôr nie?
Lucius: áno vyhrává ten kto za mnou príde s fotkou ultrazvuku a pozitívnym baby testom.
Draco:fajn, tak čo Scarlett trúfaš si na mňa (zaškeril sa).
Scarlett: že váhaš.
*všetci sa naobedovali a Draco a Hermiona sa rozlúčili a premiestnili sa späť na hotel.*
Draco: tak a rovno sa môžme pustiť do práce.
Hermiona: teraz?
Draco: no áno, aha aký krásny čas na plodenie potomka. 14:14.
Hermiona: prepáč Draco ale mne sa akosi teraz nechce lezie na mňa migréna asi by som si radšej na chvíľu pospala.
Draco: no dobre tak si zatiaľ pospi ale nemysli si že sa tomu vyhneš, dnes večer sa bude triasť zem!
Hermiona: jasné
Draco: ja to myslím vážne Hermiona, toho potomka musíme splodiť čo najskôr, Scarlett a Nathan nás nesmú za žiadnu cenu predbehnúť!
Hermiona: Merlin veď to nerieš, aspoň dnes mi daj pokoj, som unavená!
Draco:dobre no tak spi, ja dovtedy vymyslím plán ako to urobiť čo najskôr.
*Hermiona *
Spala som takmer 3 hodiny, keď som sa pozrela na čas, tak hodiny ukazovali 6 minút po štvrtej. Draco pri mne nebol zrejme niekam odbehol, mne sa tiež veľmi nechcelo sedieť na hoteli samej, tak som sa rozhodla že pôjdem do jacuzzi, no s hodou okolností som tam stretla aj moju kamarátku Ginny, bola tam so svojím 4 ročným synom Jamesom.
Hermiona: Ahoj Ginny, som rada že ťa tu vidím, o a ahoj James, jemné ty si už veľký, naposledy som ťa videla ešte ako úplne drobca.
Ginny: no, áno povedz tete Mione že vyrástol z teba veľký šibal.
Hermiona: ale to nevadí, je strašne zlatý a ešte stále je to čistý Harry.
Ginny: no veď práve to že je čistý Harry... No a ty ako Hermi, vidím že si trochu pribrala.
Hermiona:Merlin fakt? do riti ani som si to nevšimla.
Ginny: to nevadí veď staneme, veď čo mladšie už nebudeme, James nechoď ďaleko od nás!
James: mami tveba mi pikať
Ginny: dobre tak poď sem zlatko. Na chvíľku si odbehneme, hneď sme späť.
*Hermiona tam chvíľu zostala sama a po chvíli sa vrátili späť do bazéna. *
Ginny: tak kde sme to skončili?
Hermiona: pýtala si sa na mňa a na Draca.
Ginny: oh jasné už si spomínam, no hovor ako to bolo kde ste sa prvý krát po rokoch stretli.
Hermiona: v kaviarni v ktorej som pracovala Mathilda's coffee.
Ginny: wow brutál! James nechoď ďaleko lebo ti vezmem vodnú pištoľ .
James: ne mama
Ginny: no tak poď sem!
Hermiona: no myslím si že ja už pôjdem Draco ma už určite čaká na izbe.
Ginny: jasné aj my už pôjdeme, James ozdrav sa tete.
James: Ahoj teta Miona.
Ginny: maj sa Hermi
Hermiona: majte sa...
*Draco *
Keď som sa vrátil späť na Hotel tak Hermiony nikde nebolo, už som sa aj začínal obávať či sa jej niečo nestalo alebo ju niekto nezniesol, keď v tom sa mi v plavkách zjavila pred očami.
Draco: wow vyzeráš úžastne.
Hermiona: vďaka aj keď ja osobne si to nemyslím, pozri sa pribrala som.
Draco: ale prosím ťa kilo na vyše nevadí, ty si nádherná stále.
Hermiona:myslíš?
Draco:Nemyslím ja to viem. A som presvedčený že aj naše dieťa bude tak krásne ako my.
Hermiona:dnes už nie Draco, bolí ma hlava.
Draco: dobre tak zajtra ale zajtra musíme!
Hermiona: fajn, dobrú noc Draco.
Draco:Dobrú noc Hermiona.
(pokračovanie nabudúce...).
YOU ARE READING
Betrayal-(Zrada)
FanfictionDraco žije úplne povojnový normálny život so svojimi rodičmi až kým sa im do rodiny nezamotá cudzie dievča, Draco odhalí celú pravdu a tajomstvo rodičov ktoré pred ním celé tie roky skrývali. Draco sa rozhodne preto odísť do Ameriky kde stretne niek...