*Draco*
S Hermionou sme šli dole k rodičom do obývačky, otec si listoval denného proroka a mama stále niečo háčkovala, na oboch bolo vidieť že starnú. S Hermionou sme sa potichu usadili na sedačku, jeden druhému sme držali ruky, nervózne som si odkašlal aby som prerušil to trápne ticho v miestnosti a začal som rozprávať... *
Draco: eehm... No tuto s Hermionou sme sa pozhovárali no a... došli sme k záveru že...
Narcissa: že..., noták nenapínaj nás už!
Draco: no proste došli sme k záveru že sa vezmeme!
Narcissa: Pre svätého Merlina to naozaj?! (bola veľmi šťastná).
Hermiona: áno myslíme si že to bude dobré aj pre dieťa.
Narcissa: juj to je skvelé, skvelé, No ale musíte to urobiť čím skôr snáď vám to je jasné!
Draco: samozrejme, my s Hermionou si všetko naplánujeme.
Lucius: no snažte sa čím skôr, mne už veľa času nezostáva.
Draco: no musíme čím skôr, a dúfam že stihneš ešte aj to vnúča.
Lucius: tak to už neviem ako sa Merlin rozhodne, ale bol by som rád keby som ho videl.
Narcissa: no dobre, Draco zlatko poď ku mne.
Draco: Merlin načo mama?
Narcissa: no veď zmerať si ťa musím, výška 175, obvod pása..., tak výborne.
Draco: Merlin mama naozaj to bolo nutné?
Narcissa: no to teda bolo, musíme ti predsa dať ušiť svadobný oblek.
Draco: to áno ale my s Hermionou ešte nemáme ani dátum svadby vybraný.
Narcissa: no tak to vyriešime, o chvíľku začína jar čo ak by ste sa vzali niekedy v apríli?
Draco: no to neznie zle však Hermiona.
Hermiona: ehm... No áno to neznie zle a celkom mi to aj vyhovuje.
Draco: no tak ešte dátum mama.
Narcissa: čo tak 15.aprila?
Hermiona: to znie skvelo
Draco: aj podľa mňa, (pohladil jej ruku a usmial sa).
Draco: a čo prsteň?
Narcissa: noo... U nás je taká tradícia že obrúčky sa nosia po predošlých manželoch, každopádne c tým chcem povedať že, buďte mať naše obrúčky.
Draco: aha, no dobre.
(Hermiona si zývla a vyzerala dosť ospalo).
Draco: mama, mohli by sme tu s Hermionou dnes na noc... ostať?
Narcissa: pravdaže, poprosím Winky aby vám ustlala v tvojej izbe.
*Draco súhlasne prikývol a unavene sledoval otca ktorý každým dňom vyzeral horšie a horšie. Mama sa postavila a šla Winky oznámiť aby Dracovi a Hermione ustlala v Dracovej izbe. Winky súhlasne prikývla a už sa pobrala ustlať teraz už rozloženú posteľ a neskôr ich zaviedla hore do izby kde sa prezliekli spravili hygienu, a uložili sa do ríše snov. *
*Draco *
Ráno ma zobudili slnečné lúče ktoré mi svietili priamo do tváre, mrzuto som si zamumlal popod nos a rozospatý som sa pobral do kúpeľne kde som zo seba spravil človeka, potom som sa pomaly späť vrátil do postele kde som netrpezlivo čakal kým Hermiona otvorí čokoládové oči, po chvílí Sa to však stalo a Hermiona naozaj otvorila čokoládové oči a usmiala sa na mňa. *
Hermiona: uhm... Koľko je pre Merlina hodín? Počkať čo je vôbec dnes za deň!
Draco: pokoj, je nedeľa miláčik.
Hermiona: aha, tak to mi odľahlo.
Draco: prečo? Máš naplánovanú nejakú kontrolu u doktora?
Hermiona: ah... ale nie, len mám ísť na ministerstvo podpísať nejaké papiere o nástupe do práce.
Draco: aha, a si si naozaj istá že to všetko budeš zvládať?
Hermiona: áno, som o tom presvedčená, je to práca po ktorej túžim snáď... celý život.
Draco: no ako chceš, ale ja osobne si myslím že chodiť s malým dieťaťom do práce nieje dobrý nápad.
Hermiona: tak s ním budeš ty veď aj tak teraz nemáš prácu.
Draco: pozor Hermiona zatiaľ nemám prácu! Zatiaľ máme dostatok peňazí ale ako sa hovorí tých stále nieje dosť, takže si už niečo pomaly začínam hľadať aby sme tomu malému mohli dopriať všetko čo bude mať na očiach.
Hermiona: tak to pŕ pŕ, ja z môjho dieťaťa nechcem mať žiadneho rozmaznaného fracka.
Draco: veď nehovorím že bude rozmazaný, ja chcem len aby malo naše dieťa všetko čo bude potrebovať.
Hermiona: tak to áno, dúfam že budé šťastné.
Draco: tak to aj ja, pohladil ju po malom brušku, a vlepil jej bozk na pery, Tak čo ideme na tie raňajky?
Hermiona: áno, som už strašne hladná.
Draco: no dobre tak sa prezlečieme a môžme ísť dole na raňajky.
*Draco s Hermionou sa prezliekli a spolu šli dole na raňajky, v kuchyni už bolo všetko pripravené už čakali len na Dracových rodičov. *
Draco: Merlin kde sú tak dlho?!
*v tom ako to Draco dopovedal tak už prišli a usadili sa k stolu pozdravili sa, a Narcissa zamumlala čosi také:"Fakt ako malý chlapec." *
Draco: mama? Je všetko v poriadku?
Narcissa: ale áno zlatko.
Draco: naozaj?
Narcissa: naozaj (usmiala sa).
Draco: tak dobrú chuť teda,...
Hermiona: dobrú chuť.
Narcissa: dobrú chuť
*všetci si popriali dobrú chuť len Lucius bol bez nálady a nikomu nepoprial "dobrú chuť". *
Narcissa: tak čo deti ako ste sa vyspali?
Draco: výborne však miláčik (pohladil ju po ruke a usmial sa).
Hermiona: áno vyspali sme sa dobre, teda až na to kopanie.
Narcissa: och to vás už kope?
Hermiona: áno, hlavne v noci.
Narcissa: tak to je skvelé, tiež si spomínam ako ma kopal Draco... Chvíľu som si myslela že z toho brucha vyskočí (zasmiala sa a Draco len otrávene ptekrúcal očami a pohľadom vraždil svojho otca ktorý sa raňajok ani nedotkol).
Narcissa: oh drahý a ty si nič nejedol, prečo?
Lucius: nemám chuť bolí ma zub ( vyhovoril sa a bezočivo odišiel od stola).
Hermiona: hm... Možno sa len zle vyspal.
Draco: o tom dosť pochybujem.
Narcissa: o čom pochybuješ Draco?
Draco: aale o ničom mama. (usmial sa).
Narcissa: mimochodom dnes príde na večeru Scarlett aj s priateľom, chcete sa pridať?
Draco: myslím si že nie mama, máme už vlastný program že láska (pobozkal ju).
Narcissa: no dobre, ale žiadne hlúposti!
Draco: ako povieš mama (zaškeril sa), ideme sa zbaliť.
Narcissa: dobre zlatko, keby niečo tak ja budem v salóniku ako vždy.
*Draco prikývol a s Hermionou sa pobrali na izbu kde si pozbierali svoje veci a jednoduchým kúzlom ich všetky nahádzali do kufrov. *
Draco: tak myslím si že máme všetko.
Hermiona: asi áno...
(pokračovanie nabudúce...).
YOU ARE READING
Betrayal-(Zrada)
FanfictionDraco žije úplne povojnový normálny život so svojimi rodičmi až kým sa im do rodiny nezamotá cudzie dievča, Draco odhalí celú pravdu a tajomstvo rodičov ktoré pred ním celé tie roky skrývali. Draco sa rozhodne preto odísť do Ameriky kde stretne niek...