* zvyšok mesiacov prebiehalo v úplnom poriadku akurát zistili že Scarlett je tiež tehotná. Narcissa bola šťastná, Lucius sa snažil zachovať šťastnú tvár tiež a hlavne teraz keď vedel že jeho syn sa bude ženiť. Všetko bolo už pripravené na ich veľký deň. Svadba sa mala konať na Manore, Hermiona už bola pripravená, na sebe mala biele hodvábne šaty a na hlave mala biely veniec s ozdobnými kvietkami, bolo to jednoduché ale krásne a to sa Narcisse. veľmi páčilo. Draco sa tiež dával dokopy vo svojej izbe a bol pri ňom otec ktorý ho dával do poriadku. *
Lucius: Si nervózny?
Draco: trochu.
Lucius: na tu máš vezmi si
(ponúkol ho akýmisi cukríkmi).
Draco: nie vďaka.
Lucius: sú dobré, naozaj zaberajú na nervozitu aj mne už veľakrát pomohli.
Draco: no dobre, tak si teda jeden vezmem.
Lucius: áno nech sa páči.
Draco: ako vyzerám?
Lucius: perfektne
Draco: naozaj?
Lucius: áno
Draco: a...ale tá kravata ma trochu škrtí.
Lucius: ale prosím ťa to zvládneš, tak poď o chvíľku to máte za sebou a všetko bude v poriadku.
*Draco sa posledný krát nadýchol vyšiel z dverí chytil svoju matku a chvíľku ešte počkali na Hermionu a jej otca. A keď sa stretli tak odkráčali dolu schodmi Draco a jeho mama šli prvý a za ním Hermiona s jej otcom.
Obaja rodičia odviedli svoje deti k oltáru a šli sa posadiť k svojim partnerom. Na Dracovi bolo vidieť náznak miernej nervozity zatiaľ čo Hermiona to na sebe nedala poznať vôbec. Všetci boli ticho a netrpezlivo čakali na starého Rodolphusa. Keď Rodolphus prišiel tak sa začal obrat.
Rodolphus: tak, Draco Lucius Malfoy berieš si teda tu prítomnú Hermionu Jean Grangerovú, a budeš s ňou v dobrom aj v zlom?
(Draco pohľadom zamieril na rodičov a potom sa pozrel Hermione do očí).
Draco: Áno
Rodolphus: tak a vy slečna Grangerová, beriete si tu prítomného Draca Luciusa Malfoya za manžela a budete s ním v dobrom aj v zlom?
Hermiona: Áno (pozrela a usmiala sa na Draca).
Rodolphus: výborne tak teraz si môžte vymeniť prstene a dať si novomanželský bozk.
(obaja si vymenili prstene a dali si novomanželský bozk).
všetci začali tlieskať a po chvíli sa začala zábava Hermiona si sadla k Ginny a rozprávali sa, a Draco sa pridal k svojej Slizolínskej partii.
*Hermiona *
Ginny: vyzeráš úžasne Hermiona.
Hermiona: noo, až na to veľké brucho.
Ginny: to nevadí ono to bude ešte väčšie neboj sa.
Hermiona: noo, a čo ty v ktorom si mesiaci?
Ginny: koniec tretieho a ty?
Hermiona: piaty
Ginny: juj to naozaj a už viete čo to bude?
Hermiona: áno, s Dracom čakáme dievčatko
Ginny: och to vážne! Tak to je skvelé tiež by som už po 2 chalanoch rada privítala dievčatko.
Hermiona: tak možno to tentokrát už bude dievčatko.
Ginny: snáď áno
James: mama pomoc Albus ma ťahá za vlasy.
Ginny: Albus neťahaj Jamesa za vlasy!
Albus: ave ked on mi povedav že mam skavede kucevave vasy.
Ginny: Merlin, vy dvaja ste hrozní, naozaj jeden lepší ako druhý, obaja si sem sadnite keď sa neviete správať a budete tu sedieť a rozmýšľať nad svojím správaním. Tak Hermi. kde sme to teda skočili.
Hermiona: ja ti už ani neviem.
Ginny: nevadí no, a čo ako sa ti darí v práci.
Hermiona: skvelo som spokojná a dúfam že sú spokojní aj oni so mnou.
Ginny: to určite. Tiež by som šla do práce ale pri týchto dvoch sa to naozaj nedá že chalani?...
Albus: mama potvebujem pikať.
Ginny: no tak poď
Hermiona: ale nechaj tak ja s ním pôjdem aj tak treba aj mne.
Albus: dobve.
Ginny: vďaka Hermiona
*Hermiona vzala malého Albusa na toaletu a keď sa vrátili tak pokračovali ďalej v babskych rozhovoroch. *
*Draco *
Blaise: no čo je ty ženáč (podpichol ho Blaise)
Draco: berte si poháriky ideme si pripiť.
* všetci chytili poháriky a pripili si na Draca. *
Blaise: noo už niesme najmladší že Pansy.
Pansy: ahah hovoríš o sebe? Ja sa stále cítim na
15.
Draco: no vek je len číslo ako sa vraví.
Pansy: presne tak, nikto tu ešte nieje do starého železa.
Theo: tak predpokladám že ty určite nie (zaškeril sa) nechceš si zatancovať? Mrzí ma keď je parket prázdny.
Pansy: mile rada už ma to sedenie nebaví!
Blaise: počkať ale veď...
Pansy:ale čo hádam nežiarlíš miláčik(provokatívne sa usmiala a už ju ťahal Theo na parket).
Draco: tuším ti zdrhla manželka Blaise (zasmial sa Draco).
Blaise: noo... Na tvojom mieste by som sa veľmi nesmial.
Draco: prečo?
(otočil sa smerom k parketu kde uvidel jeho manželku ktorá si veselo užívala Rumbu s Viktorom Krumom, chvíľu sa len tak pozeral ale po chvíli to nevydržal a podišiel k parketu).
Draco: Hermiona prestaň s tým?!
Hermiona: čoo vravíš?! Nepočujem ťa!
Draco: že s tým máš prestať!
Hermiona: prečo?!
Draco: pretože... pretože (chvíľu váhal až sa jej pozrel na brucho).
Pretože si myslím že malej nejako ublížiš!
Hermiona: ale prosím ťa tanec ešte nijako nikdy nikomu neuškodil!
Draco: tomu to vravíš tanec veď ty sa vznášaš Hermiona! Krum ak sa im niečo stane tak ťa vlastnoručne zabijem!
Hermiona: ale prosím ťa už to preháňaš bež si sadnúť!
Draco: nie! Pokiaľ z toho parketu nezídeš tak ja tu budem stáť!
Hermiona: juj ty si taký rozkošný keď žiarlíš miláčik!
Draco: prestaň! nehovor mi tak!
*Draco tam ešte chvíľu stál a nervózne popíjal poháriky ohnivej whisky až kým za ním neprišla Weasyová. *
Draco: čo je čo tu chceš?! došla si mi zagratulovať k tomu že v deň ktorý mal byť môj najkrajší mi nejaký trulko zvádza manželku?!
Ginny: ale nie... Pozri Hermiona je už raz taká s Krumom bola vo 4. Ročníku na bále a sám dobre vieš že za svoj prekrásny valčík získali 1.miesto, nieže by ho Hermiona milovala ale skrátka je to jej zdá sa najlepší tanečný partner.
Draco: chceš mi tým povedať že ja tancovať neviem?!
Ginny: nie jasné že nie.
Draco: bojím sa o nich, to ako ju Krum nadvíha... Čo ak sa niečo stane malej.
Ginny: chápem že sa o ňe bojíš ale Hermiona je pri tanci určite opatrná. A môžem ťa ubezpečiť že tanec je bezpečný, ja tiež keď som čakala malého Albusa tak som tancovala ako šialená na diskotéke mojej známej, a to som bola už v 8. Mesiaci.
Draco: dobre ale to si bola ty! Nevieš čo sa pri tanci môže prihodiť jej.
*Hermiona konečne dotancovala a bola celá mokrá. *
Hermiona: uf... Miláčik naleješ mi prosím ťa vodu?! Som strašne smädná!
Draco: nech ti ju naleje ten tvoj Krum.
Hermiona: prečo práve on? Ja som poprosila teba!
Draco: ale čo zrazu chceš niečo aj odomňa že? Kde máš Kruma?
Hermiona: on už musel ísť ale to je teraz jedno! Nechápem čo ti sadlo na nos ale pochopila som že si to mám naliať sama.
*Hermiona schmatla pohár čistej vody a napila sa. *
Hermiona: asi bude lepšie keď sa o tom porozprávame osamote.
Draco: áno určite.
Hermiona: fajn tak ja som už unavená, odkáž hosťom že sa to už zabavuje, nech sa odpratajú na izby.
Draco: fajn!
*Draco vysvetlil hosťom že nevesta je už unavená a všetci idú spať, Narcissa mu s tým pomohla a potom všetci odišli na izby na Manore, Draco šiel hore za Hermionou. *
Hermiona: ouch Merlin necítim si nohy.
Draco: ani sa nečudujem veď ten idiot ťa vykrútil ako nejakú "prima ballerinu."
Hermiona: prepáč ja... potrebovala som si s ním zatancovať dlhé roky sme sa nevideli a tentokrát bola na to príležitosť.
Draco: ja ťa chápem láska a viem že tanec miluješ ale teraz by si v prvom rade mala myslieť na malú, čo ak ju nejako ohrozíš?!
Hermiona: nemyslím si že sa bojíš skôr by som povedala že žiarlíš.
Draco: čože ja a žiarliť?! To ťa ako mohlo napadnúť!
Hermiona: no jednoducho som ťa videla ako ti tlak stúpal do líc keď si ma obchytil za pás.
Draco: ale prosím ťa to mi len bolo trochu teplo.
Hermiona: jasné, a ja som spadla z Marsu...
(pokračovanie nabudúce...)
YOU ARE READING
Betrayal-(Zrada)
FanfictionDraco žije úplne povojnový normálny život so svojimi rodičmi až kým sa im do rodiny nezamotá cudzie dievča, Draco odhalí celú pravdu a tajomstvo rodičov ktoré pred ním celé tie roky skrývali. Draco sa rozhodne preto odísť do Ameriky kde stretne niek...