Ide Sa Na Manor!

24 1 4
                                    

*Hermiona *
Keď som sa vrátila zo sprchy tak Draco stále sedel na sedačke no teraz už so skleničkou vína v ruke, a vyzeral že premýšľa. *
Hermiona: Draco je všetko v poriadku?
Draco: ale áno len tak trochu premýšľam.
Hermiona: nad čím?
Draco: nad tým či by som mal navštíviť svojich rodičov.
Hermiona: aha, no ak chceš tak pokojne ich navštív.
Draco: no nejde tu o to že ja chcem, lebo po poslednom rozhovore s nimi som to už nevydržal preto som radšej odišiel do Ameriky.
Hermiona: aha a čo vlastne ťa tak vytočilo že si sa s nimi pohádal?
Draco: no zatajili mi to že mám nevlastnú sestru Scarlett.
Hermiona: nie to naozaj?!
Draco: no áno, šťastie že som tú pravdu zistil lebo inak by to tajili Merlin vie ako dlho.
Hermiona: no to áno, tak v tom prípade by som za nimi asi nešla.
Draco:no asi ani ja ale otec vraj umiera a je to s ním dosť vážne a nechcem prísť o dedičstvo chápeš nie? Inak všetko získa Scarlett a to ja nechcem!
Hermiona: no to je pravda, tak to by som už zvážila aj ja.
Draco: no asi áno, ale sám tam ísť nechcem, chcem aby si šla so mnou.
Hermiona:Draco ale veď mňa tvoji rodičia neznášajú, nemôžem tam len tak prísť.
Draco:ale prosím ťa otcovi to už bude jedno a ak bude mať nejaké narážky na nečistú krv tak ťa obránim. Len poď so mnou. (Draco nahodil psie oči).
Hermiona: Merlin tak fajn! Ale zopár urážok a odchádzam!
Draco:dobre, takže zajtra pôjdeme?
Hermiona: zajtra? A o koľkej?
Draco: tak čo ja viem o druhej poobede?
Hermiona: no dobre, asi si už pôjdem ľahnúť
Draco: dobre o chvíľku pôjdem aj ja len sa osprchujem.
*Draco *
Bol som sa osprchovať, a keď som sa vrátil z kúpeľne tak Hermiona už sladko spala, pramienky vlasov jej padali do čela a jej nohy boli odkryté tak som ju zakryl, zaliezol som k nej do postele, zahsil som svietiacu lampu na nočnom stolíku a pritúlil som sa k nej celým telom. Do pár minút som zaspal. *
*Ráno *
Hermiona: Merlin Draco vstávaj nestihneme raňajky!
Draco:č...č...čo? Merlin koľko je prosím ťa hodín poď si ešte ľahnúť.
Hermiona: tak to ani náhodou je 8 hodín to chceš spať celú večnosť?
Draco:Merlin nie, Hermiona, ešte chvíľu a potom som celý tvoj dobre?
Hermiona:Merlin Draco ja som hladná!
Draco:Merlin dobre dobre veď už vstávam.
Hermiona: no už by bolo aj na čase!
Draco: no zdá sa mi že dnes nám tu niekto vstal hore zadkom.
Hermiona:no ha ha ha veľmi vtipné Draco (prekrútila očami).
Draco:Merlin no čo ti je čo som spravil zasa?
Hermiona: práve že nič.
Draco: aha takže to ťa štve. Ale možno by som ti mohol zdvihnúť náladu (usmial sa).
Hermiona: tak na to môžeš zabudnúť, pokiaľ sa nenaraňajkujem tak o sexe môžeš len snívať!
Draco: jojh ty moja hladoška, tak poďme teda na tie raňajky.
Hermiona:no konečne, ale hádám tam nechceš ísť takto len v tenkách a pižame.
Draco: a prečo nie, bojíš sa že by na mňa pozerali iné (začal sa smiať).
Hermiona:no hahaha Dnes si strašne vtipný Draco.
Draco:hej že tiež si myslím.
*Draco sa prezliekol a spolu sa vydali na raňajky *
Hermiona: mňam konečne!
Draco:ty si ale..., ešte nikdy som ťa takúto hladnú nevidel.
Hermiona: tak teraz vidíš!
Draco: hahah počkaj tečie ti čokoláda po brade.
(Draco vzal servítku a utrel jej tú čokoládu z úst a brady).
Hermiona: ďakujem
*obaja si naložili veľké porcie jedla a keď sa najedli tak odišli na izbu *
Draco: tak čo si spokojná?
Hermiona: áno, ale teraz mám pocit že každú chvíľu prasknem.
Draco: tak to sme dvaja, navrhujem nám odpočinok.
Hermiona: súhlasím.
Draco: mimochodom obed máme u nás na Manore, mama mi odpísala na včerajší list.
Hermiona: dobre.
Draco: všetko v poriadku?
Hermiona: ale áno len som trochu nervózna.
*Hermiona*
Jasné že niesom v pohode celý deň niesom vo svojej koži, ako sa môže opýtať takúto stupidnú otázku,už od rána mám stiahnutí žalúdok a bojím sa ísť na Manor k tým mrzutým ľuďom. Hodiny pomy ubiehali a my s Dracom sme sa už chystali na návštevu.
Hermiona: tak ako vyzerám?
Draco: vyzeráš úžasne, akurát že moja matka preferuje skôr elegantnejší štýl.
Hermiona: chceš mi povedať že sa mám ísť teraz prezliecť?
Draco: no to nieje zlý nápad, daj si nejakú blúzku a nohavice.
Hermiona:fajn
*Hermiona sa prezliekla a obaja s Dracom sa premiestnili pred Malfoy Manor kde ich už vítal škriatok Adolf, ktorý ich zaviedol do Dracovej izby kde im zložil veci a potom ich odviedol do salónika za Narcissou a bola tam aj Scarlett. *
Narcissa:oh ahoj Draco som taká rada že ťa opäť vidím! (privnula si ho do objatia) oh ani nevieš ako si mi chýbal! Si hladný? Nie nič mi nehovor o chvíľu bude jedlo na stole!
Draco: pokoj mama, to počká, kde je otec?
Narcissa: odpočívá v izbe
Draco: aha, mami mimochodom toto je Hermiona Grangerová moja partnerka.
Narcissa: teší ma Narcissa Malfoyová matka Draca Malfoya.
*podali si ruky *
Draco: aha mami čo to štrikuješ?
Narcissa: alee nič...
Draco: ako to, veď to vyzerá ako nedokončené detské oblečenie (zamračil sa).
Narcissa: no dobre tak som si našla nejaké vzory na štrikovanie čo je na tom?
Scarlett: no práve to že ani ja a dúfam že ani Draco ešte nečakáme žiadne dieťa.
Draco:noo...mama ako nám to vysvetlíš?
Narcissa: všetko sa dozviete na obede!
Scarlett: pani Malfoyová pozvala som na obed aj môjho partnera Nathana že vám to neprekáža...?
Narcissa: nie, je to v pohode akurát že musím nahlásiť škriatkom že bude o jedného človeka naviac.
Draco:Scarlett ty máš priateľa? (zamračil sa)
Scarlett: no áno mám
Draco: ako dlho?
Scarlett: čo ako dlho?
Draco: ako dlho spolu chodíte?
Scarlett: netuším asi 2 mesiace.
Draco:aha, no dobre, Hermiona poď pôjdeme na izbu.
Hermiona: dobre idem, ehm... Kde tu máte toalety, pojedeš rovno potom odbočíš vľavo a tam sú.
Hermiona: vďaka.
*Hermiona odišla na toalety a potom šla za Dracom na izbu *
Hermiona: Draco?
Draco:áno láska?
Hermiona: nevieš kedy bude náhodou večera?
Draco: čo ja viem, no neviem ale môžem ti to zistiť. Počkaj idem sa opýtať matky, hneď som späť... (pokračovanie nabudúce).

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Betrayal-(Zrada) Where stories live. Discover now