*Draco *
Ráno som vstal prvý, tak som nám pripravil raňajky, keďže som vedel že Hermiona bude hladná ako vlk. *
*Hermiona *
Keď som sa ráno prebudila tak som cítila vôňu niečoho pečeného, svižne som vyskočila z postele a šla som rovno do kuchyne. *
Draco: dobré ráno miláčik, si hladná?
Hermiona: dobre ráno, že váhaš ako vlk.
Draco:tak nech sa páči tu máš špecialitku, po tomto budeš mat nebíčko v papuľke. Že Krivolab.
Hermiona: umm, vonia to výborne Draco. A čo to vlastne je?
Draco: volské oko po Malfoyovsky
Hermiona: aha, no tak ja to teda ochutnám. (Hermiona to ochutnala).
Umm je to výborné Draco. Tuším som ešte lepšie volské oko ani nejedla. Môžeš mi povedať kde si sa to naučil?
Draco: no, keď som bol malý tak som sa často len tak vkradol do kuchyne a sledoval som škriatkov ako pripravujú jedlá, často som im aj pomáhal, Otec si myslel že som bol blbý, že som len tak pomáhal škriatkom a párkrát tým škriatkom chudákom aj pekne vynadal že, prečo ma odtiaľ nevyhnali vraj som si mohol ublížiť. Typický otec nikdy ma nevedel pochopiť.
Hermiona: No z časti tvojho otca aj chápem, bál sa o teba aby sa ti niečo nestalo.
Draco: to určite, ja som bol malý nezbedník vždy som rodičom utiekol, a keďže bol Manor veľký tak ma častokrát hľadali po celom dome.
Hermiona: to vážne? V živote by som to na teba nebola povedala.(prehltla posledné sústo a napila sa tekvicového džúsu).
Draco:veľa veci o mne stále nevieš Grangerová (zaškeril sa popritom ako bral taniere aby ich umyl).
Hermiona:mohol si to nechať ja by som to umyla.
Draco: o tom nepochybujem, ale mala by si si oddýchnuť.
Hermiona: ale prosím ťa, oddýchovať budem až potom, najskôr tento byt musíme dať do poriadku.
Draco máš tu metlu?
Draco: myslíš tú metlobalovú? Hermiona ja ti neviem či je vhodné lietať na tomto v byte. (poznamenal ironicky a s chuťou sa zasmial).
Hermiona:Merlin ty si naozaj blbý, Ja na metle nejdem lietať idem ti tu pozametať, pretože tu máš riadny bordel.
Draco: aha, ty ideš upratovať, tak to si mala povedať skôr, nech sa páči metla.
Hermiona: ďakujem.
Draco:láska a nemal by som to radšej spraviť ja? Vieš aby sa vám niečo nestalo.
Hermiona:Merlin nie nemal by si to spraviť ty! A nie nestane sa mi nič takže buď pokojný.
Draco: dobre no, ako myslíš, rob to na čo sa cítiš.
Hermiona: vďaka.
*Hermiona sa pustila do upratovania, Draco tiež umýval okná. Keď v tom na okno zaklopala sova, bola to sova z Ministerstva magie. Draco Sa ztváril kyslo, správa z Ministerstva magie nechodila často, vzal sove list zo zobáka, dal jej maškrtu no predtým ho ešte stihla zobnúť, Dracovi sa pustila krv z prsta no bolo mu to jedno, musel si najprv prečítať list. Zrazu sa za ním objavila Hermiona. *
Hermiona: čo to je? Kto nám písal?
Draco:Ministerstvo mágie, vraj pre teba majú pracovnú ponuku.
Hermiona: čo prosím?!
Draco: nech sa páči čítaj! (podal jej list do rúk).
*v liste sa písalo *
Milá slečna Grangerová,
S radosťou vám oznamujeme že vám bola navrhnutá ponuka práce sekretárky, osobne pre pána ministra, boli by sme naozaj veľmi radi ak by ste túto ponuku prijali a ozvali sa nám čo najskôr, ďakujeme za pochopenie.
............. S pozdravom Ministerstvo Mágie. *
Draco: No počkať, hádam sa tú ponuku nechystáš práve prijať.
Hermiona: a prečo nie? pracovať na Ministerstve mágie bolo vždy mojím snom a navyše zarobím pekné peniaze.
Draco:Merlin Hermiona ty nemôžeš ísť do práce! Čoskoro sa nám narodí dieťa.
Hermiona: čoskoro? Narodí sa až o 7 mesiacov, to je ešte dosť dlhý čas, na to aby som mohla chodiť do práce
Draco: Merlin dobre ale čo keď budeš musieť byť doma?
Hermiona:nebudem musieť byť, keď to bude naliehavé tak bude chodiť so mnou do práce alebo zoženieme babysitterku.
Draco: tak to nech ťa ani nenapadne Hermiona! Ja naše dieťa nedám len tak cudziemu človeku! Nevieš čoho sú schopný!
Hermiona: hahah jasné, tak sa o to dieťa budeš starať ty alebo tvoji rodičia a ja budem zarábať peniaze.
Draco:Merlin preskočilo ti? Ja sám s dieťaťom na krku vieš si to vôbec idylicky predstaviť?
Hermiona:áno viem, Draco pochop to, toto je ponuka ktorá sa neodmieta.
Draco: a čo Amerika chceš ju len tak zanechať?
Hermiona: áno, presťahujeme sa do Londýna.
Draco: skvelé Hermiona! A vieš čo najlepšie bude ak si byt kúpime rovno vedľa našich rodičov aby ma vedeli kontrlovať na každom kroku!
Hermiona: no ha-ha si strašne vtipný Malfoy. Je mi jedno čo si o tom myslíš ty! Ja som sa rozhodla že tú ponuku prijmem.
Draco: no veď rob ako chceš len aby ti to pri malom dieťati v práci vydržalo.
Hermiona: vydrží, len sa ty neboj, budeš milo prekvapený.
Draco: tak to som teda zvedavý.
*ubehlo pár hodín a Draco a Hermiona sa už pripravovali na večeru na Manor. *
Hermiona: ehm... Ako vyzerám? Niesom v tých šatách tučná?
Draco: nie, vyzeráš úžasne (poznamenal Draco a vlepil jej bozk na pery).
Hermiona: tak teda môžme ísť.
Draco: si si istá že chceš ísť premiestnovaním?
Hermiona: áno vzala som si elixír, mal by fungovať.
Draco: dobre tak v tom prípade sa nemáme čoho obávať.
(chytil ju za ruku a obaja sa premiestnili pred Manor, vo dverách ich už vítal škriatok Adolf).
Adolf: pekne výtať vás pane a slečna, môžte podať batožinu ja vám ju odniesť hore.
Draco: ďakujeme.
Hermiona: máte tu veľmi milých škriatkov.
Draco: áno, tak pod ideme za rodičmi.
*Dracovi Rodičia sedeli pri veľkom stole v kuchyni a čakali kým prídu Draco a Hermiona. *
Draco: pekný podvečer, (usadil sa naproti otcovi).
Hermiona: dobrý večer
(sadla si po boku Draca).
Lucius: no tak... Čo bolo také súrne že ste prišli?
Draco: no my tuto s Hermionou máme pre vás čerstvú novinku.
*Lucius a Narcissa sa na seba prekvapene pozreli. *
Draco: no Hermiona je tehotná, a vy už čoskoro budete starými rodičmi.
Lucius: no nie! To naozaj nie! Nechci mi povedať že sa ti to podarilo tak rýchlo!
Draco:no ver mi či nie samému sa mi to nechcelo veriť ale ona je už v 2. Mesiaci.
Narcissa: počkať čoskoro? Ako myslíš to čoskoro?
Draco: no ona je v 2. Mesiaci
Narcissa: aha, a ako ste zistili že...
Draco: že je tehotná?
Hermiona: no spočiatku som si myslela že som obyčajne chorá, ranná Nevoľnosť, Draco sa o mňa bál a tak sme šli do nemocnice, kde lékar potvrdil že som v tom...
Draco: no áno, máme aj fotku ultrazvuku, nech sa páči.
*Draco si vitahol fotku zo saka a podal ju Otcovi. *
Lucius: no to je úžasné, akurát je tu taký menší problém, no ja som nečakal že sa vám to podarí tak rýchlo a ešte som nestihol vybavovať veci čo sa týka dedičstva...
Draco: to nevadí, ešte máme čas, len to musíme trochu urychliť.
Narcissa: áno a vy dvaja sa dovtedy vezmete.
Draco: počkať čo?!
Lucius: no dedičstvo by mali prevziať dve dospelé osoby ktoré sú v manželskom zväzku, preto sa právoplatne musíte zosobášiť.
Draco:Merlin tak to je naozaj skvelé, najprv chcete aby sme zachovali rod a k tomu ešte toto.
Narcissa: mrzí nás to ale inak to dedičstvo nezískate.
Draco: fajn, ešte nad tým považujeme, musíme sa o tom s Hermionou porozprávať osamote.
Lucius: dobre, ale ja by som to na tvojom mieste naozaj zvážil.
Draco:dobre, ak dovolíte... My s Hermionou to ideme prebrať osamote.
*Draco chytil Hermionu za ruku a odviedol ju hore do jeho starej izby. *
Draco: sadni si!
(Hermiona si sadla).
Draco: je to horšie ako som si myslel, najprv chcú vnúča teraz svadbu. Pochybujem že chceš aby sme sa vzali.
Hermiona:ja neviem Draco ono je to všetko tak na rýchlo.
Draco: chápem to a preto to nechám na tebe, chcem aby si sa rozhodla sama.
Hermiona: Draco to nemôžeš odomňa chcieť je to príliš ťažké.
Draco:Hermi. Pozri ak ja rozhodnem za teba tak budem zlý, a to pravé nechcem.
Hermiona: tak čo ja viem, no tak sa jednoducho vezmime, viem že ti na tom dedičstve záleží.
Draco:Merlin to myslíš naozaj?! Naozaj chceš aby sme boli svoji?
Hermiona: áno, ehm... No myslím si že to bude takto dobre aj pre dieťa.
Draco:tak to máš absolútnu pravdu Hermiona, tvoje zmýšľanie je naozaj fantastické. (objal ju a vlepil jej silný bozk na pery).
Draco: Tak čo ideme to oznámiť našim?
Hermiona: áno môžme (usmiala sa).
Draco: tak poď...
(pokračovanie nabudúce...).
YOU ARE READING
Betrayal-(Zrada)
FanfictionDraco žije úplne povojnový normálny život so svojimi rodičmi až kým sa im do rodiny nezamotá cudzie dievča, Draco odhalí celú pravdu a tajomstvo rodičov ktoré pred ním celé tie roky skrývali. Draco sa rozhodne preto odísť do Ameriky kde stretne niek...