Roky Po Páde Temného Pána

49 6 0
                                    

Draco
Od vojny ubehlo pár rokov, všetci bývali spolužiaci sú už dávno v manželskom zväsku a majú svoje vlastné rodiny, ja som sa rozhodol že po tom všetkom čo som si s mojími bývalkami zažil, žiadnu partnerku nechcem, momentálne som bol spokojný sám zo sebou a rodičia boli so mnou spokojní taktiež keďže videli že sa mi ako aurorovi darí. V práci som trávil skoro celý deň a domov som chodieval až neskoro večer. Cez víkendy som však bol vo väčšine času doma a trávil som ich s mojími rodičmi alebo k nám na návštevu niekto len tak zavítal. Dnes bol piatok, bol to krátky deň, všetci aurori sme si spravili svoju prácu a odišli sme domov, mňa doma čakali rodičia s večerou no nečakali ma však len rodičia za stolom sa mi objavila aj jedna celkom známa tvár, bola to tvár Rodolphusa Lastranga, keď som ho uvidel hneď moja tvár zbledla, nikdy som tohoto človeka nemal rád keďže aj on bol jedným z nich, a dá sa povedať že vždy to bol  pätolízač temného pána presne tak ako môj otec, Celá večera sa niesla v zvláštnej atmosfére, celý čas som pozoroval Rodolphusa a môjho otca, síce som veľmi nepočul že o čom sa bavia, ale vedel som že Rodolphus sa snaží na niečo nahovoriť môjho otca, v hĺbke duše som dúfal že nech je to čokoľvek otec to odmietne, podľa výrazu jeho tváre som odhadol že vyzeral dosť nesúhlasne no Rodolphus ho aj tak za každú cenu dokázal vždy zlomiť. " Lucius prehovoril" Fajn, Ale nechcem sa o tom baviť pred Dracom! Narcissa odveď prosím ťa Draca do svojej izby,"povedal a s kamenným výrazom tváre sa pozrel na svojho jediného syna a následne sa pozrel na Rodolphusa.
Moja mama sa postavila a povedala " Draco myslím si že by si mal odísť do svojej izby ,,
"Prečo"? *Narcissa sa naňho len pozrela, nevedela čo mu na to má odpovedať , už dávno predsa vedela že jej syn už nieje malý chlapec ktorému len tak rozkáže aby odišiel do svojej izby.*

*Keď Lucius videl že Draco neodchádza tak slovo prevzal on *
"Draco? Mohol by si nás nechať na chvíľu osamote?,,

*Draco súhlasne kývol hlavou a bez slova odišiel, pretože vedel že ak Otec a Rodolphus niečo riešili tak to bolo vždy na dlho. *

Draco
S chladnou hlavou som sa zvalil do mojej postele kde som sa ponoril do hlbokého premýšľania, Rodolphus tu už nebol dlho takže to musí byť niečo vážne, (zamýšľal sa Draco). "A po druhé by ma zaujímalo že prečo mi nedovolili ostať sedieť dole, som predsa dospelý a mal by som vedieť o všetkom čo sa v rodine deje! " Nedalo mi to a ja som sa rozhodol spustiť moje odpočúvacie slúchadlo, musel som to však robiť nenápadne aby to nik z nich nevidel.

Rodolphus: Lucius je to horšie ako som si myslel, budeš ju musieť chrániť!
Lucius: Rodolphus ale ja nemôžem!
Rodolphus: je to tvoja dcéra Lucius!..

*Dracovi to stačilo, takže toto je celá pravda? Má  sestru? Ako to že o tom doteraz nevedel?,Dracovi hlavou vírilo množstvo myšlienok, keď si v tom uvedomil že za ním stojí matka .*

Narcissa: Čo tu robíš Draco? Myslela som si že si vo svojej izbe

Draco: bol som smädný tak som si chcel ísť pre pohár vody.
Narcissa: naozaj? A preto si k tomu potreboval aj odpočúvadlo?
*Draco očervenel a sklopil zrak k zemi *
Narcissa: prečo si to urobil? Vieš predsa že cudzie rozhovory sa nemajú počúvať!
Draco: áno viem prepáč ( sklopil zrak k zemi, no zrazu mu vyletela z úst otázka). Je pravda že mám sestru?

*Narcissa zbledla a pozrela sa svojmu synovi do očí *" Draco ja ja... (sklopila zrak), myslím si že bude lepšie ak to preberieš s otcom.
Draco: Takže ju mám! Super koľko rokov ste mi to stihli tajiť?
*Narcissa: Draco upokoj sa prosím! Je dosť veľa hodín mal by si ísť spať,(snažila sa upokojiť svojho syna). všetko preberieme zajtra na raňajkách. *
*Draco sklopil zrak otočil sa a bez akýchkoľvek poznámok sa vydal do svojej izby, kde nohou kopol do nočného stolíka vedľa jeho postele, rozhodol sa že ak to bude celé pravdou, tak odíde a svojich rodičov už v živote nebude chcieť vidieť. Po chvíľke nadmerného premýšľania sa Draco ponoril do ríše snov a tak zaspal, zobudil sa až ráno, na to ako ho Škriatok volá na raňajky.
Draco vôbec nemal chuť ísť dole k "rodičom" ak sa ešte vôbec rodičmi nazvať dajú pomyslel si, hodil na seba nejaké tepláky a tričko a zišiel dole k stolu kde rozvoniavali lievance a sedeli jeho rodičia, Draco sa zamračil a posadil sa za stôl.
Lucius: dobré ráno, ako si sa vyspal Draco?
*Draco vedel že sa ho to otec pýtal len z falošnosti a tak mu na túto otázku neodpovedal a sústredil sa práve na svoje jedlo, keď v tom si Narcissa odkašľala *
Myslím si že by sme mu mali povedať pravdu... (pokračovanie nabudúce).

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Betrayal-(Zrada) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin