*Draco *
S Hermionou sme sa ešte chvíľu naťahovali, a potom sme zaspali. Ráno som vstal ako prvý pretože mi trebalo na toaletu, šiel som dole kde som stretol mamu. *
Narcissa: oh dobré ráno zlatko.
Draco: dobré ráno mama.
Narcissa: už ste obaja hore?
Draco: nie Hermiona ešte spí.
Narcissa: aha, no o chvíľku začínajú raňajky tak by si ju mohol zobudiť.Draco: dobre mama.
*Draco odišiel späť hore za Hermionu, opatrne k nej podišiel a začal sa jej hrať s vlasmi. *
Hermiona: uhm... Teraz nie Draco, ešte spím.
Draco: to viem ale dole nás čakajú chutné raňajky, myslím si že nechceš o ne prísť.(zaškeril sa).
Hermiona: raňajky?! O tie nechcem prísť v žiadnom prípade!
Draco: tak to ti odporúčam vstávať aby sme ich stihli.
*Hermiona vyskočila ako strela, vlastne sa o to pokúšala ale vďaka veľkému bruchu to nedokázala a tak spadla späť na posteľ. Draco sa smial ako šialený zatiaľ čo Hermiona naňho nahodila vražedný pohľad. *
Hermiona: Mohol by si sa prestať smiať a láskavo mi pomôcť?!
Draco: jasné, ty môj "hrošík".
Hermiona: hrošík?! Jediný hroch si tu ty!
Draco: ale no, neurážaj sa hneď, ty si taký sexy hrošík. (vlepil jej bozk na líce).
Hermiona: fajn tak poďme už na tie raňajky, som strašne hladná!
Draco: dobre už môžme ísť.
*Draco chytil Hermionu za ruku a odišli spolu na raňajky kde na nich už čakali rodinný známy. *
Narcissa: no už ich tu máme, naši novomanželia.
Ako ste sa vyspali?
Draco: celkom v pohode
Hermiona: áno ja tiež tak.
Narcissa: tak to je skvelé. Tak nebudem už nikoho zdržiavať berte si všetci z čoho chcete.
*pri stole sedelo mnoho ľudí, niektorých som poznal len zriedka, mám tu svoju jedinú sesternicu Letu Lastrangovú ktorú vidím po niekoľkých rokoch. Potom som si vedľa mojej matky všimol aj tetu Andromedu s malým modrovlasým chlapčekom na rukách, zrejme to bol Teddy Lupin, syn profesora Lupina a Tonksnovej. Chudák chlapec ostal po vojne sám bez rodičov, mal šťastie že sa ho ujala aspoň teta Andromeda. Pri otcovi sedel ako vždy Rodolphus a s otcom preberali vážne témy, a vedľa mňa a Hermiony sedela Scarlett s Nathanom. Hermiona sa so Scarlett vedela porozprávať no ja a Nathan sme si veľmi nemali čo povedať a tak sme len pozorovali ako sa naše partnerky veselo bavia, Blaise sedel až na druhom konci stola a tam sa mi veľmi ísť nechcelo keďže zrejme venoval pozornosť svojej manželke a dcére, tak som len ticho pozoroval okolie a čakal som kým dojedia všetci a my s Hermionou budeme môcť ísť konečne domov.
*Hermiona*
So Scarlett sme sa výborne porozprávali, nikdy som nevedela že aj Slizolínska čistá krv dokáže byť niekedy milá.
Všetci sa správali milo aj keď niektoré tváre ma vraždili pohľadom, napríklad taká Pansy Parkinsonová teraz už síce Zabiniová sa nikdy nezmieri asi s tým že Draco Lucius Malfoy čistokrvný princ Slizolinu si vzal za ženu "Humusáčku".
Draco mi povedal že si z tých pohľadov nemám nič robiť, vraj si časom na nás zvyknú a ak nie tak sa cez to budú nejako musieť prevzniesť. V podstate mal pravdu ale aj tak ma tie pohľady mrzeli, viem že v poniektorích očiach tých ľudí ostanem navždy Humusáčka... *
*Draco *
Keď konečne raňajky skočili, tak sme sa s Hermionou pobrali do izby vzal som naše kufre s vecami, rozlúčili sme sa s Rodičmi a samozrejme aj so sestrou , a potom sme šli domov. *
Hermiona: konečne doma! Napíšem šéfovi že môžem ísť už do práce!
Draco: Merlin to chceš ísť hneď dnes do práce? Myslel som si že by sme si mohli spraviť krásny večer vo dvojici...
Hermiona: dnes nie Draco, potrebujem ísť do práce s tým mojím kolegom je to čistá katastrofa šéf mi písal že všetky spisy domiešal, chápeš ja v tom šéfa nemôžem nechať samého.
Draco: Merlin Hermiona ty si strašná Workoholička.
Hermiona: ale čoby niesom, len mám rada všetko pod kontrolou a v práci to teraz zjavne pod kontrolou nieje.
Draco: Tak to je strašné, že si bez teba nevedia poradiť. (poznamenal ironicky). Som zvedavý čo budú robiť keď sa ti narodí dieťa, určite si bez teba neporadia.
Hermiona:Merlin pôrod dobre že hovoríš ešte to budem musieť povedať šéfovi. To vychádza tuším niekedy na August nie?
Draco: Merlin čo ja viem asi hej.
Hermiona: no počkať v tehotenskej knižke mám termín až 3. Septembra.
Draco: No vidíš že si na to prišla, nezabudni to povedať šéfinkovi (pretočil očami).
Hermiona: neboj sa o všetkom ho budem priebežne informovať.
Draco: už ideš do tej práce?
Hermiona: áno
Draco: tak to je skvelé teda.
Hermiona: áno je, tak ja idem teda, maj sa miláčik večer prídem.
Draco: maj sa, a dávaj na seba pozor!
Hermiona: neboj sa dám!
*Hermiona odišla do práce a Draco ostal sám doma s kocúrom, chvíľu len tak sledoval futbal v televízii aj keď tomu športu rozumel asi tak ako ten Hermionin kocúr ktorý ležal vedľa neho a potom zaspal na sedačke... *
*Hermiona*
V práci som sa veru nenudila, všetky rozhádzané spisy som si pokladala späť na miesto a zvyšok som venovala šéfovi ak niečo potreboval. Pán Red bol veľký človek preto o neho muselo byť postarané len najlepšie. *
Red: slečna, oh pardon vlastne vy už ste pani Malfoyová (usmial sa)
Urobíte mi prosím vás kávu?
Hermiona: oh iste.
*Hermiona sa opatrne postavila a šla urobiť šéfovi kávu, keď v tom pocítila silné kopanie v jej bruchu a na chvíľu sa nevedela ani pohnúť. *
Red: ako dlho ešte budem čakať na tú kávu pani Malfoyová?!
Hermiona: prepáčte už vám ju nesiem.
Red: vďaka, ste v poriadku?
Hermiona: ahaha...ale áno len malá sa zrejme nudí.
Red: tak to poznám, zatiaľ sa len nudí počkajte až sa narodí budete mať postarané o zábavu. Doma mám dvoch synov je to s nimi peklo.
Hermiona: snáď to s ňou nebude tak hrozné...
Red: snáď nie no dievčatá sú asi pokojnejšie.
Hermiona: tak to dúfam...
Red: a kedy sa vám to vlastne má narodiť?
Hermiona: v septembri, termín mám konkrétne na 3. Septembra.
Red: tak to je už o chvíľu!
Plánujete sa vrátiť po materskej dovolenke?
Hermiona: eehm... Určite áno a vlastne by som sa chcela do práce vrátiť hneď po narodení dieťaťa.
Red: aha, a ste si tým istá?
Hermiona: áno som.
Red: no dobre to sa ešte uvidí ako vám bude, samozrejme že by som bol rád ak by ste tu ostala aj naďalej ale to len v tom prípade že vám bude dobré a, vy budete chcieť samozrejme vás do ničoho nebudem nútiť.
Hermiona: vďaka...
(pokračovanie nabudúce...)
YOU ARE READING
Betrayal-(Zrada)
FanfictionDraco žije úplne povojnový normálny život so svojimi rodičmi až kým sa im do rodiny nezamotá cudzie dievča, Draco odhalí celú pravdu a tajomstvo rodičov ktoré pred ním celé tie roky skrývali. Draco sa rozhodne preto odísť do Ameriky kde stretne niek...