"Herseyimi iyisiyle kötüsüyle sana dökmeme sebep olacaklarından korkuyorum."
Kıkırdadı. Kafasını eğerek yere odaklanmış gözlerime baktı ve parmaklarıyla gözlerini işaret etti.
"Bahsi geçen gözler bunlar mı?"
"Kesinlikle." dedim elimle kafasını önümden iterken.
"Tamam o zaman. Anlatmak istemiyorsan gideyim söyleyeyim annem sana bişeyler hazırlasın."
"Yok hayır. Bu kadar şey oldu ve neredeyse hepsinin içine bir şekilde dahil oluyorsun. Sanırım bilmelisin artık."
Yataktaki yerine iyice sabitlendi bende bağdaç kurarak ona döndüm.
"O adam benim babam. Babalığını beceremeyen bir baba. Ben çok küçükken babam ve annem baya tartışmışlardı. Konu paraydı.
Durumumuz o kadar da kötü değildi annemde babamda çalışıyordu ama benim bile o yaşta farkedebileceğim oranda büyük bir miktar parayı annem eve sağlıyordu. Babam çalışıyordu çalışmasına ama parasını hakettiği kadar almıyordu ya da o parayı eve getirmesini bilmiyordu.
Tartıştılar işte. Babam o gece evden çıkıp gitti. O gece başladı herşey. O gece babamın o çıkışından hayatımın mahvolacağını bilemezdim tabii ama birşeyler olacağı kesindi. Para için kumara başlamıştı bu seferde. Kumar kartları, fahişeler, içkiler... O da haklı karşı konulacak gibi değildir eminim. Bir süre sonra Daegu'ya taşındığını öğrendik.
Bir kaç yıl sonra annem de gitti zaten. O da Busan'a taşındı. Ben sana herşeyi sağlayacağım dedi ve 14 yaşında beni bir başıma bırakıp gitti. Şimdi yaşadığım evi tuttu bana. Orada kalıyorum üç yıldır ve annemle asla konuşmuyoruz, görüşmüyoruz. O sadece paramı veriyor bende harcıyorum. Aslında bu şu an iyi bir şey ama 14 yaşındayken hiç de böyle değildi.
16 yaşına girmeme az kaldığı bir dönemde babam geri döndü Seul'e. Beni bir şekilde bulmuştu ve yeniden bugün yaşananlar yaşandı ama o zamanlar sen yoktun. O yüzden o zaman sadece bir kaç çizikle kalmadı. Günlerce hastane de kaldım.
Yaklaşık iki yıldır babamı hiç görmüyordum. Ama siz de kaldığım gün geri dönmüştü. Bunu da Taehyun söyledi bana. O yüzden burada kalmak zorunda kaldım. Daegu'ya geri döndüğünü sanmıştım ama yanılmışım."
Sustuğumda bir süre sadece bana bakıp durdu. Kendine gelmiş gibi gözlerini kırpıp bana baktı.
"Şimdi evi annen geçindiriyor öyle mi?" dedi elini yanağıma atarken. Ağladığımı o saniye farkedebilmiştim. Kafamı salladım. Ellerini ellerime indirdi.
"Bir süre burada kalmak ister misin?"
"Ne?"
"Ciddiyim. Babanın hapse tıkıldığından emin olana kadar en azından."
Bağıra bağıra 'ne' diyesim vardı ama sadece kaşlarımı çattım.
"Ne? Polisi aramadığımı falan sanmıyordun değil mi?"
"Tam olarak öyle sanıyordum... Ama yok ben burada kalamam yani Tae var Jay var Sunoo falan var. Yani burası pek uygun olmaz gibi."
"Taehyun'un kendisine zor baktığını anlamak zor değil. Jay'in yeni sevgilisi oldu Jungwon onda kalıyor. Sunoo da bir gece kalsan açlıktan öleceğine eminim. O çocuk hiçbir şey yemiyormuş gibi incecik beli var."
Aslında hepsinde fazlasıyla haklıydı. Tek çare miydi, elbette ki hayır. Ama istediğim şey kesinlikle buydu.
"Peki o zaman. Ama benimde sana birşey sormama izin ver."
"Tabii."
"Neredeydin Yeon? Annen çıldırdı burada. İçeri bu halde geldik diye belli etmemeye çalışıyor ama çok korktu. Bende öyle."
"Soobin'in yanındaydım."
"Song Soobin?"
"Song Soobin."
Göz devirip gülümsedim. Sinirlerimi bir süre daha toparlayamazsam ya altında olacaktım ya da altında olacaktım. Tek seçenek.
"Hâlâ konuşuyor musunuz onunla?"
"Aslında konuşmuyorduk. Ama dışarı çıktığımda onu gördüm. Kötü duruyordu. Zaten bu sıralar çok tuhaf."
"Nasıl tuhaf?"
"Bizim ilişkimizin üzerinden bir yıl geçti ve o kadar da uzun bir ilişki yaşamadık. Oda bende unutmuştuk. Ama bugünlerde hâlâ bir yıl önceki gibiymişiz gibi davranıyor. Biraz dolaştık işte. Sonra hâlâ sevgili olmadığımızı ve tavrının gereksizliğini anlattım o sırada annem çok arayınca anın stresiyle telefonu sessize almışım."
Kafamı sallayıp dudağımı büzdüm.
"Her neyse. Madem yarın hafta sonu ve sen buradasın sabahlamamamız için hiçbir neden yok."
"İyi de erken kalk-"
"Hayır. Erken kalkmamıza gerek falan yok. Geç yatıp geç kalkalım. Hem bir günden birşey olmaz. Bozulmaz rutinin merak etme."
"Tamam o zaman!"
×××××
bütün bölümleri atsam mı napsam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
arabella || yeonbin
Fanfiction"bahsettiğim Soobin sen değildin ki." __ ↬texting-düz yazı ↬13.06.24 ↬20.06.24 ↬#1 soojun ↬#1 txtfic !! acemice yazılmış bir fic !!