............... 12 ..............
මොනද මං ද විකාර උපදෙස් ගොඩක් කියොල මාවත් එක්කර ගෙන අයෙමත් උඩට අවා..ඒ එන කොට පොඩී මකරී wash දලා ද කොහෙද මුළු ගේම සුවදයි
"ආහ්්... හෙට නම් අනිත් පැත්තෙන් ඉර පායනවා හඩුවතී නාලා තමුසේ ෂැම්පු බොතලේම ඔළුවට දලා ද නෑවේ..."
"ඔව් නෑවා.... මං දවස ගානේ ම නලා රෑ ටත් wash දානවා හැබැයි මට තමුසේ වගෙ පැයෙන් පැයට wash දාන්න පිස්සුවක් නෑ ..."
"ඒක තමා පිරිසිදු කම කියන්නේ හඩු වතීයො එව්වා දන්නෙ නෑ නේ..."
"මල විකාර....ශෙනු අයියේ ඔයාගෙ coffee එක නිවිල ඇති මං වෙන එකක්...හද.."
"එපා නංගී මං ඒක බොන්නම්.."
"මං මේක බොන්නම්..."
"පොඩී අයියේ... "
"හරි හරි.... තමුසේ ගිහිල්ලා ලැස්ති වෙනවා එළියට යන්න ඕන..."
"කොහෙද යන්නේ "
"තමුසේට පණ්ඩිත කම් වැඩක් නෑ නේ තමුසේ ලැස්තී වෙනවා කො ගිහිල්ලා "
පණ්ඩිත කම් වැඩී කියල බැණපු කෙල්ල කාම්බරේ ඇතුලට ගිහිල්ලා දොර වහගත්තා හම්මේ මෙහෙම වහන වැහැල්ලට දොරවල් ඉතුරු වෙයිද..මෙහෙම ගියොත් වඩු බාසෙක් ගෙදර ගෙනත් තියා ගන්න වෙනවා...ඒ අස්සේ මේ යකා මට හදපු නිවිච්ච කොපී එක බොන්න පටන් ගත්තා....
" පොඩ්ඩක් ඉන්නවා මං කෝපී එකක් හදල දෙන්නම්... "
"අනේ්...එපා මහත්තයා ඕන නෑ..."
"ඇයි නංගී හදන එව්වා විතරයි ද බොන්නේ මං වහ දන්නෙ නෑ ඕයී..."
යැ...යි...යැ...යි...තමා වහ දලා දෙන්නත් බැරි කමක් නෑ මේකා...ඒ තරමට මිනිහා ආ.... අන්න මකරා කෝපී හදනවා... යා... යා.... යමක් කමක් කර ගන්න පුලුවන් එත් ඉතිං ඒක මහ දෙයක් නෙවයි නේ කෝපී දැම්මා සීනී හැදි දෙකක් දැම්මා උණු වතුර දැම්මා simple .... "
"ආහ්..... මේක බොනවා සීනී මදි නම් දා ගන්නවා.."
"හා මහත්තයා..."
"සීනී ඇතිද... "
"ඇති ඇති මහත්තයා..."
"එහෙනම් බොන්නේ නැත්තේ "
"ආ....උණුයි නේ මං ටිකක් නිවිලා බොන්නේ "
"ම්්.... මං ඇදුමක් දාගෙග එන්නම්.."
YOU ARE READING
⫸Oᴠᴇʀ Dᴏsᴇ⫷ [අධි මාත්රා ]
Azioneත්රස්තවාදී අහිංසක පට්ටම් දරණ කොයි වෙලත් රතුවෙන ඡම්බොලයක්....එක්ක අනන්ත දුක් විදින ගිණි පිබිණ මකරාගෙ ආදර කතාව යුවී ❤️ශෙනු