සුදු මහත්තයා ගේ කේන්තිය 08🖤

357 32 0
                                    


................... 08 ..............








ඇයි පුතේ අර මහත්තයා... "

"ආ... ඒ මහත්තයා ගියා.. එයලාගේ ගෙදර.."

"එතකොට දැන් අපි ඉන්නේ ඒ මහත්තයලගේ ගෙදර නෙමෙයිද පුතේ..."

"නෑ අම්මේ මේක ඒ මහත්තයාගේ තව ගෙයක් කියලා තමයි කිව්වේ...."

"මල්ලී බඩු ටික හෙමිහිට ඇතුලට ගන්න මං වාහනේ පාක් කරලා එන්නම් යතුර දීලා නේද ගියේ අපේ එකා...."

"ඔව් අයියේ දීලා තමයි..ගියේ මට"

"පොඩ්ඩක් හිටපං එහෙනම් මං මේක දාලා එන්නම්..."

"හා... අයියේ..."

>>>>>>

ඒ අයියා වාහනේ දලා එනකම් මමයි අම්මයි එතන තිබුණු lift එක ලගට වෙලා හිටියා දන්නේ නැති කමට ගිහිල්ලා අතරමං වුනොත් වස ලැඡ්ඡාවක් නෙ වෙන්නේ මට එහෙම ලැඡ්ඡ වෙන්න අපේ අම්මා ළමයි හදලා නැනේ.. මාත් ඉතිං ඒක නිසාම එහෙන්ම හිටගෙන හිටියා...කෝ.. අප්පා මු තාම නෑ නේ දැන් නම් වාහන දෙකක් නවත්ත..

"මල්ලි මේ පැත්තෙන් එන්න.."

"ආ...."

"මං මේ පැත්තෙන් බලාගෙන හිටියා..ඔයා එනකං.."

"ඔය පැත්තෙන් යන්නත් පුළුවන් ඒ උනාට මේ lift එක තියෙන්නේ යුවීගේ floor එකට විතරයි... ඒක නිසා අනිත් lift වල නගින්න යන්නෙ නැතුව මෙතනින් ඇවිල්ල නඟින්න ඔයාට අනිත්...ඒ වල යන්න ඕනේ නැහැනේ.."

"ඔව් මට තේරුණා.."

" උදව් කරන්න ඕනෙද...බඩු ටික තනියම දාගන්න පුළුවන්නේ..."

"පුළුවන් අයියේ.."

"හරි කොල්ලා ඒ නම් මං කැපුණා ⁣help එකක් දෙන්න තිබුනා... එත් මට හවසට පොඩි පාටියක් තියෙනවා..පොඩ්ඩක් ලෑස්ති වෙලා කරලා යන්න එපැයි..."

"හරි අයියේ අයියා එහෙනම් යන්න මට පුළුවන් මේ ටික හෙමිට අස් කරගන්න අම්මා එක්ක...."

"මේ බඩු ටික ඇත්තටම තනියෙන් ඇතුලට දාගන්න පුළුවන්...නේද ඔයාට.."

"ඔව් අයියේ මට පුළුවන් තනියම.."

" එහෙනම් මං ගියා....."

⫸Oᴠᴇʀ Dᴏsᴇ⫷ Yizhan  [ Slow update ]Where stories live. Discover now