41. V provazech

78 8 3
                                    

Mám psát dál? Jelikož tento příběh moc lidí nečte a mě to už moc nebaví:(

Kalia
Mé ruce byli provazem přivázané k velké železné tyči. Provazy mě hluboce řezali do kůže. Na škole jsem si připadala mocná a silná. Naopak tady jsem si připadala slabá a ubohá.

„ Zůstaneš tady do té doby, dokud si neuvědomíš své priority ". Řekla Adeline. Pomalým krokem se rozešla je dveřím. Dotkla se kliky, ale já ji zastavila. „ Prosím ". Zašeptala jsem. „ O co prosíš "? Zeptala se.

„ Nenechávej mě tady. Ne samotnou ". Stekla mi slza po tváři. „ Ach zlato ". Usmála se a klekla si ke mě. Natáhl ruku a palcem mi setřela slzu. „ Tohle je přesně ten důvod, proč ti tohle dělám. Jsi slabá, kdyby jsi nebyla tak tady nebrečíš jak mimino, kterému někdo vezme jeho hračku ". Zvedla se. „ No nic užij si to tady ". Rozešla se ke dveřím, které následně rychle zabouchla. Já jsem zůstala sama. Úplně sama ve tmě

Dylan

„ Olivere? Jsi připraven, jdeme na trénink " zavolal jsem. „ Jo jo jen potřebuji nakrmit Tea. Vůbec nechce jíst ". Zamračil se. Vzal kus Masa a snažil se mu to dát do tlamy. „ Ale no tak Teo. Kalia by nebyla ráda, kdyby tohle viděla ". Pohladil ho po tváři. Teo si povzdechl a vzal si trochu masa. „ šikulka ". Pochválil ho.

„ Tak můžeme jít ". Usmál se Oliver. Byl až moc klidný podezřele klidný to moc nebylo od té doby, co zmizela Lia.

Když jsme došli k aréně Oliver se zastavil. „ Co je Olivere "? Zeptal jsem se. „ Tady jsem Kaliu viděl skoro naposledy ". Otřásl se. Chytl jsem ho za rameno a poplácal ho. „ To bude dobrý. Vrátí se, než mrkneš okem ". Rozešel jsem se ale Oliver furt ne.

„ Jak by ti bylo, kdyby takhle odešla Morgan a ty, by jsi o ní nic nevěděly Ani jak se má nebo zda je v pořádku "! Tohle mě zaskočil. „ Asi ... asi bych to nedal ". Usmál se. „ Tak vidíš. Takhle se cítím já ". Rozešel se k budově.

Kalia

„ Kurva "! Křikla jsem. Jak jsem u toho udělala, rychlí pohyb lano se mi zadřelo do kůže. I když byla tma, věděla jsem, že mi po rukách stéká krev.

„ Okay tohle zvládnu. Jsem Kalia vládkyně ohně tohle bych měla zvládnout. Sit calor ardeat. Sit calor ardeat. Sit calor ardeat ". Luskla jsem a v ruce se mi objevil oheň.

Pomalu jsem začala pálit provaz

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pomalu jsem začala pálit provaz. Chvíly to zabralo, ale povedlo se. Vstala jsem a rozešla se ke dveřím.

Natáhla jsem se ale když jsem se jich opravdu dotkla, dostala jsem šok.

Odskočila jsem a podívala se na svou ruku byla celá popálená.

Vzdala jsem to, vzala jsem kus dřeva, co se válel na zemi a zapálila ho. Udělala jsem si takovou " lampičku "...

Sorry za gram chyby

Xoxo

Xoxo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
♱ Dragon's hope ♱Kde žijí příběhy. Začni objevovat