„ Takže dnes začneme s něčím jednodušším, a to s mentálním cvičením. Budu se ti snažit dostat do vzpomínek a ty se budeš snažit mi zabránit ". Oznámil.
„ Sedni si támhle na tu židli a zavři oči ". Povzdechla jsem si a posadila se na židli. „ Připravená "? Otázal se. „ Ano ". Přikývla jsem. „ Dobře ". Dotkl se mých spánků a něco za šeptal.
Ucítila jsem mírnou bolest hlavy. Vší silou jsem se mu snažila zabránit. Bohužel se mi to nepovedlo, dostal se mi do hlavy.
Nehodlám to ale vzdát. Zatnula jsem zuby a znovu jsem se pokusila.
...
Povedlo se. Otevřela jsem oči. „ Jsi bojovnice Kalio ". Usmál se a pohladil mě po tváři. Jeho dotyk byl jemný a tak příjemný. Teda, co to plácám ...
„ Vidím, že jsi vyčerpaná, proto ti teď dám volno. Budeme pokračovat zítra, dobře? " Zeptal se. „ Dobře ". Přikývla jsem a vydala se do pokoje.
...
Chybí mi Oliver, zajímalo by mě, co teď dělá. Co vlastně dělají všichni. A co teta? Ví to?!
Kurva tohle jsem trochu nepromyslela. Rozvalila jsem se po mé velké posteli a snažila se vymyslet, jak to tady přežít.
Něco mě napadlo. Morgan mě naučila jedno kouzlo ze zrcadlem.
Okamžitě jsem se rozeběhla směr zrcadlo.
„ Kurva. Jak bylo to kouzlo ". Prohrábla jsem si vlasy. Ano, už vím, ale ještě než to udělám, musím, zamknou dveře. Když jsem je zamkla, začala jsem říkat :
solidum ut lapis liquidum sicut aqua fragilis sicut vitrum.
Když jsem to odříkala, otevřela jsem oči. Ze skla se stala tekutina, kterou se snadno dala prostrčit ruka.
Pomalu jsem vstoupila dovnitř a přála si, abych se objevila ve škole a ne někde na dně oceánu ...
Sorry za gram chyby
Xoxo
ČTEŠ
♱ Dragon's hope ♱
FantasíaKalia je nová studentka na Akademii pro mladé čaroděje. Hned po vstupu do školy zjistí že se škola dělí na dva tábory. Jeden tábor vede tvrdohlavá Billie ten druhý zas samolibý Oliver. Billie s Oliverem si jí budou chtít získat na svojí stranu k...