Kalia
„Kurva... Olivere". Vykřikla jsem. Rozeběhla jsem se k němu a jeho hlavu si dala do klína.
„Ne ne ne, kurva, tohle jsem nechtěla". Řekla Dominica a propukla v pláč. „Na to si měla myslet dřív než si po něm hodila tu zkurvenou dýku". Rozkřikla jsem.
„Neřvi, lásko, budu v pořádku". Řekl a pokusil se dýku vyndat. Sykl a lehl si zpátky.
„No moc asi ne". Uchechtla jsem se zoufale.
„Kalio, teď dělej vše co ti řeknu, ano"? Zeptal se mě jeho Otec.
„A-ano."
„Opatrně mu vytáhni dýku. "
Natáhla jsem ruku a opatrně dýku vytáhla. Oliver sykl, ale nestěžoval si.( ještě aby Jo když mu zachraňuje život :D).
„Teď rychle, použij svou moc a ránu mu pomalu vypaluj."
„Já to ale neovládám! Můžu ho zabít. "Vykřikla jsem.
„Kalio".ozval se chraplavý hlas Olivera.„ A-ano? Já ti věřím." Usmál se a pohladil mě po tváři.„D-dobře."
„ignis somno"
„ignis somno"
„ignis somno"
„Teď to bude trochu bolet",Upozornila jsem ho. Svou ruku jsem dala nad jeho ránu a začala s procesem.
Morgan
„Bože, ten jeho řev mě ničí". Utírala si slzy Dominica.
„Ty! Ty tady ještě něco říkej, kvůli komu může zemřít!? Aaaa, počkat, já vím. Kvůli tobě!"„J-já nechtěla",Zakoktala se.
„Víš co nemluv na mě". Řekla jsem a zabouchla dveře.
„Sedla jsem si na studenou zem na chodbě a úlevně" zavřela oči.
Když v tu chvíli se kolem mých boků omotali něčí ruce.„U nikoho jenž nikde není kurva víš, jak jsem se lekla". On se jen zasmál.
„Dylane, to ale není prdel" . „Ale no tak, zlato chtěl jsem tě jen nějak rozveselit". Ušklíbl se a sedl si vedle mě.
„Myslíš, že ho Kalia uzdraví"? Zeptala jsem se. „Nevím, ale budu doufat že ano", Odpověděl.
„Ale chci rozebrat jedno velké drama". Zasmál se. „Jaký prosím tě"?
Kalia+ Oliver. (Napište do Com jak by se měl jmenovat tenhle couple mě napadl Kaliver)
„Jak se na ní dívá". Povzdechla jsem si. „Však vypadá , jako by ji chtěl sníst". Usmál se.
„Jo to jo... "chtěla jsem to doříct, ale přerušil nás řev...
Kalia
„Aaaa". Zařval Oliver.„Co se kurva děje".Přiběhli všichni do místnosti .
„Kalio, na přilož mu to na tu ránu", Podala mi hadr Billie. Vzala jsem si to a jemně mu to přiložila na ránu.
Oliver sebou začal cukat.
„Zhoršuje se to", Povzdechla jsem si.
„Jaký je proti lék"? Vykřikla jsem.
„Já to nevím". Řekl. „Jak že nevíš. Kurva umírá ti tady syn!!!"
„Všichni vždy zemřeli, nikdy nebyl nalezen lék, teda až na..."
Pokračování příště ...
Budu ráda za votes a com:)
Sorry za gram chyby
ČTEŠ
♱ Dragon's hope ♱
FantasiaKalia je nová studentka na Akademii pro mladé čaroděje. Hned po vstupu do školy zjistí že se škola dělí na dva tábory. Jeden tábor vede tvrdohlavá Billie ten druhý zas samolibý Oliver. Billie s Oliverem si jí budou chtít získat na svojí stranu k...