39. Vrátí se

85 7 0
                                    

Kalia
„ Tokio? Jako vážně "! Podívala jsem se na ni. „ Ano, jako vážně! " Zasmála se. „ Proč se tak divíš "? Zeptala se. „ Jen tak myslela jsem si, že pojedeme někam, kde je méně rušno. " „ Mám tam jednoho známého, pomůže ti s tvojí magii. Bude to pro něj čest trénovat někoho tak mocného ". Ušklíbla se.

„ To mě nemůžeš trénovat ty "? Zeptala se. „ Můžu, ale bude lepší, když začne nikdo jiný. Prvně se musíš naučit to vůbec zvládnout. Pak se teprve můžeme bavit o tom, jak to bude dál ".

Morgan

„ Kurva "! Ozvalo se z ošetřovny. Rozešla jsem se za zvukem a pomalu otevřela dveře, když jsem je otevřela, naskytl se mi pohled na celou zničenou ošetřovnu a také Olivera s pohledem, co jsem u něj ještě snad neviděla. V tom pohledu byl smutek bolest výčitky a hlavně vztek. Vztek nebyla emoce, kterou by zrovna zvládal. On ne.

„ Olivere ". Začala jsem opatrně. „ Běž pryč Morgan ". Rozzuřil se. „ Neodejdu. Ne pokud se neuklidníš ". „ A jak kurva řekni mi, jak se mám uklidnit. Kalia je pryč "! Stekla mu slza po tváři.

Rozešla jsem se k němu a vtáhla ho do obětí. „ pšš to bude dobrý ". Snažila jsem se ho uklidnit ". „ Nebude ". Vzlykal. „ Ne dokud se nevrátí ". Ona se vrátí celá a v pořádku ". „ Jak si můžeš být tak jistá ". Usmála jsem se. „ Je to Kalia. Ona vždy všechno zvládne ".

„ Asi máš pravdu " ...

Sorry za gram chyby

~Xoxo~

~Xoxo~

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
♱ Dragon's hope ♱Kde žijí příběhy. Začni objevovat