45. Pravda

77 8 0
                                    

Kalia

Už je to 5 měsíců, co jsem pryč. Nic moc se tady nedělo kromě těžkých tréninků. Docela jsem se spřátelila s Adeline. Není tak zlá. Zjistila jsem, že je to jen dívka, které se stalo dost špatných věcí ...

Já a Adriel dál pokračujeme v trénincích. Někdy se k nám připojí i Adie.

...

„ Lio! Pojď na zahradu dnes bude trénink tam "! Ozvala se Adie. „ Jo jasně jen se obléknu do něčeho pohodlnějšího ". Odpověděla jsem.

Otevřela jsem svou velkou skříň. Nic moc jsem tak ale neměla, proto jsem se rozešla do Adelina pokoje. Tam jsem vytáhla černý outfit.

Ale něco z něho vypadlo, byli to listy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ale něco z něho vypadlo, byli to listy ...

Papíry s informacemi o mě. Moje fotka mé jméno teda asi ne moje. Stálo tam Kalia Baxter. To ale není možný, nemůžu být jejich dcera. Nemůžu mít dračí krev ... Listovala jsem dál a doufala, že je to jen blbý vtip. Bohužel ne.

Spolu s papírama jsem se rozeběhla před dům, kde na mě čekala Adeline.

„ Kurva to jsi mi to nemohla říct ". Rozkřikla jsem se. „ Proč jsi se kurva hrabala v mých věcech "?!

Ignorovala jsem její otázku a dál pokračovala. „ jak dlouho to víš "! „ Už od tvého narození sledovala jsem tě ". Sklopila hlavu. Chtěla jsem něco říct, ale něco mi vlétlo na hlavu. Podívala jsem se vedle a uviděla jsem, že s tím bojuje i ona.

Nějak jsem to sundala a vydala se pomoct Adie.

Drápalo jí to. Měla ruce od krve. „ Flare ". Zašeptala jsem a zvíře odpadlo.

„ Jsi v pořádku "? „ Ano, ta krev není moje, " snažila se jí setřít. „ A to mě má kurva uklidnit "?

„ Pozor " zařvala. Vytáhla jsem z opasku černou dýku lemovanou stříbrnými ozdůbkami. Otočila jsem se a všimla si divných tvorů :

 Otočila jsem se a všimla si divných tvorů :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem dýku a hodila jí po něm. Dýka se odrazila a zabodla se mi do stehna. Hned jsem jí vytáhla a zkusila použít své schopnosti.

Luskla jsem a poslala proti němu velkou ohnivou kouli. Zasáhla ho a on se rozpadl v prach. Otočila jsem se a všimla si, že Adie taky bojuje, snaží se natáhnou po dýce, ale je moc daleko. Proto vytáhnu jednu ze svých a tu jí hodím.

Bez mrknutí jí chytne a zabodne mu jí do hlavy.

On se rozpadne.

...

„ Co to bylo "? Vykřikla jsem. Ona ale neodpovídala a dál byla v transu. „ Ne to jsi nemohla udělat ty Adie "! „ Promiň ". Zašeptala.

„ Než jsi se mnou odešla, pokusila jsem se otevřít portál do jejich dimenze. Myslela jsem, že se to nepovedlo ale asi ano ". Sklopila pohled k zemi. „ Jak to tedy napravíme "?

„ Já nevím " ...

Pomalu se blížíme ke konci:(
Dnešní kapitolu jsem psala když jsem papala takže snad se vám líbí

Sorry za gram chyby

♱ Dragon's hope ♱Kde žijí příběhy. Začni objevovat