34.ples

115 8 0
                                    

Kalia
Šaty

KaliaŠaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Účes

Druhý den ráno jsem se probudila s úsměvem na tváři

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Druhý den ráno jsem se probudila s úsměvem na tváři. Věděla jsem, že mě čeká spousta příprav na večerní ples.

Po snídani jsem se rozhodla začít s přípravami. Otevřela jsem skříň a našla ty nádherné modré šaty se stříbrnými detaily, které mi Morgan vybrala. Už při pohledu na ně jsem se cítila zvláštně.

Než jsem se pustila do oblékání, zamířila jsem do koupelny. Napustila jsem si vanu plnou horké vody a přidala pár kapek levandulového oleje. Potřebovala jsem si odpočinout a uvolnit se před večerem.

„Teo, mohl bys mi podat ručník?" zavolala jsem na něj, když jsem vylezla z vany.

Teo přiběhl s ručníkem v tlapkách a usmál se.

Zasmála jsem se a vysušila si vlasy.
Když jsem se osušila a oblékla si župan, zamířila jsem zpět do pokoje, kde už na mě čekaly šaty a doplňky. Rozložila jsem je na postel a obdivovala jejich krásu. Potom jsem vzala do ruky brož ve tvaru hvězdy, kterou mi Morgan poslala. Byl to nádherný kousek, který celý outfit doplnil.

Začala jsem s líčením. Použila jsem jemné stíny, které ladily s barvou šatů, a přidala trochu lesku na rty. Moje vlasy jsem upravila do jednoduchého účesu, nechala jsem je volně splývat po ramenou a přidala pár drobných spon, které jsem také našla mezi doplňky od Morgan.

Když jsem byla hotová, podívala jsem se do zrcadla a musela jsem se usmát. Vypadala jsem úplně jinak než obvykle, skoro jako princezna z pohádky. Teo, který seděl na posteli a celou dobu mě sledoval, nadšeně zavýskl.

„Díky, Teo," usmála jsem se na něj. „Teď už jen zbývá najít Olivera a vyrazit."

Když jsem scházela po schodech dolů, cítila jsem lehkou nervozitu, ale zároveň vzrušení. Oliver už na mě čekal u vchodu, oblečený ve slavnostním obleku. Když mě uviděl, jeho oči se rozšířily úžasem.

„Kalio, vypadáš úžasně," řekl a nabídl mi rámě.

„Děkuju, Olivere. I ty vypadáš skvěle," odpověděla jsem a přijala jeho rámě.

Společně jsme vyrazili směrem k sálu, kde se měl ples konat.

Když jsme dorazili tak mě Oliver zastavil a usmál se. „Sice jsi i takhle nádherná Amare ale já vím jak budeš ještě hezčí." Podal mi krabičku kterou jsem přijmula.

Nacházeli se tam dvě masky. „Zapoměl jsem říct že se tam jde v maskách." Podrbal se na hlavě.

„Možná sis chtěla vybrat sama ale mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Možná sis chtěla vybrat sama ale mě...".Nevím co mě to popadlo ale než to stihl doříct políbila jsem ho. Bylo to impulzivní a nečekané, ale ten okamžik byl prostě dokonalý. Cítila jsem, jak se Oliver překvapeně zarazil, a pak mi polibek opětoval.

Když jsme se odtáhli, oba jsme se na sebe usmáli. „No, tohle jsem nečekal," řekl Oliver s úsměvem. „Ale rozhodně si nestěžuju."

„Promiň," začala jsem se omlouvat, ale Oliver mě zastavil.

„Nemusíš se omlouvat, Kalio. Bylo to... skvělé."

Pousmála jsem se a vzala si jednu z masek z krabičky. Byla to nádherná maska zdobená stříbrnými detaily, které dokonale ladily s mými šaty. Oliver si nasadil druhou masku, která byla v podobném stylu.

„Tak, teď jsme připraveni," řekl Oliver a nabídl mi rámě.

Společně jsme vešli do sálu, kde se konal ples. Místnost byla nádherně vyzdobená, všude visely světla a dekorace. Hudba hrála jemně v pozadí a hosté v elegantních maskách se pohybovali po parketu.

„Pojď, Kal, jdeme tančit," navrhl Oliver a vedl mě směrem k tanečnímu parketu. Chytil mě kolem pasu a začali jsme se pohybovat v rytmu hudby.

Tancovali jsme, smáli se a užívali si večer. Oliver mě překvapil svou šikovností na parketu, a i když jsem tvrdila, že taneční dovednosti nejsou mou silnou stránkou, cítila jsem se s ním uvolněně a šťastně.

„Vidíš, říkal jsem, že to bude skvělý večer," zašeptal mi Oliver do ucha, když jsme se točili po parketu.

„Ano, měl jsi pravdu," přiznala jsem se a přitiskla se k němu blíž. „Je to dokonalé.

Sorry za gram chyby

♱ Dragon's hope ♱Kde žijí příběhy. Začni objevovat