part 15

28 6 0
                                    

At kim apartment...

Jimin : O My God kook, Not only America ,you made crazy the  whole damn world  for you man. ....

Jungkook:  *chuckled*

Taehyung: yeah Jimin is right... I saw it for the first time , how much people are being crazy for him they were waiting for him from the morning... I 'm proud of you kook...

Jungkook : Dhanyawad Hyung ... (While smiling)...

Taehyung  jimim gets shock to hear this ....

Jimin: Hey what you Said  repeated again...

Firstly Jungkook is secretly  smiling to see their Hyungs face .. and then said...

Jungkook: maine kaha, Dhanyawad Hyung...

Taehyung and Jimin widens their Eyes to hear Hindi language from their kook...

Teahyung, Jimin: : You know Hindi.?.(both spoke together)...

Jungkook: why I 'm not  ....you both can Speck Hindi even though you are Korean ... then why I 'm not ...

Jimin : Buddy, humara kook ab bada ho gya hai ...

Taehyung: Hmm... You are right jiminaa...

Jungkook: *chuckled*

Jungkook: Hyung I'm a singer ,I know many languages..

Taehyung:  Kook, main tumhare liye kuch order karta hoon ok....

Jungkook: No Hyung... I 'm very tired you know... Mujhe sona hai ... 

Taehyung: Okay the (his words cuts off by a phone rings )....

Then he receives the call ....

Taehyung: Hello...

J hope :sir , Meeting ab ghante me sure hone wali hai...

Taehyung: okay okay I 'm coming....

Taehyung: Kook, upar se second wala room mera hai okay, you can  sleep there.... meri meeting hai to mujhe urgently jana hoga. ..

Jungkook: No problem Hyung.... You go ....

Jimin:  Yeah ... Mujhe bhi meeting ke liye Jana hai so .... Main bhi nikalta hoon, bye kook ....

Jungkook: bye Hyung....

Uske baad dono waha se apni apni meetings ke liye nikal jate hai ...aur jk upar rest karne ke liye ...

At the Royal hotel...

Teena :  main to thak gyi yaar.... Itne bade team ko handle karna asan nahi hai...

Neha : Hmm... Wo to hai... Ye humare special guests hai aur jab tak yeh log yaha stay kar rhe hai tab humein inki kahatirdari to karni padegi....

Teena : Haa... but maine mam ko kehte huye suna tha ki ye shayad koi superstar ki team hai jo unke saath India aayi hai ... But mam ne correct naam nhi bataya ki wo kis  superstar ki baat kar rhi hai ...

Neha : ye to tabhi pata chalega  jab is team ka boss yaha aayaga....

Teena : Haa.. mujhe bhi dekhna hai akhirkar wo star hai kon jiske wajah se mujhe itni badi kurbani Deni padi  hai aaj ,

Neha  : kurbani?..

Teena : chor yaar tu nahi samjhegi...

Neha : Haa chor waise hi late ho chuka hai , jaldi se packup karte hai aur ghar chalte hai ...

Let's See The Meaning Of  TRUE LOVE जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें