Zaman: 1 ocak 2023 cumartesi akşamı
Saat: 20:45
................... jisung ....................Yatağın üzerine uzanıp uyumaya çalışıyordum.
Midem fazlasıyla bulaniyordu. Yan tarafımda bulunan masanın üzerindeki ilacı aldım ve ağzıma 2-3 adet attım. Şişemden 3-4 yudum aldıktan sonra başımı yastığa
Gömdüm. Telfona bakmaya başladım. Aniden yerimden sıçradım, kapıyı biri sertçe açmıştı kafamı kaldırdığımda karşımda babam duruyordu."SEN NE KADAR HAYIRSIZ EVLATSIN!!" diye bağırma başladı.
"HAFTAYA SINAVLARIN VARKEN SEN BURDA UZANIP TELEFONA BAKIYORSUN SEN HİÇ BABANDAN KORKMUYOR MUSUN ŞEREFSİZ !?"
Korkudan ellerim titremeye başlamıştım. Babam fazlasıyla öfke fışkırıyordu. Başım öne eğikken aniden vücudunda acı hissettim.kafamı kaldırdığımda babam bana kemerle vurmaya başlamıştı. Eğer bağırırsam daha sert vurmaya başlayacaktı ama elindeki kemeri yere fırlatıp kapının arkasında bulunan süpürgenin demir sopasını alıp bana vurmaya çalışırken aniden odadan çıkıp hızlıca merdivenlerden inmeye başladım. lovobaya koştum, Kendimi içeri atar atmaz kapıyı kilitleyip kendimi geriye attım.
Merdivenlerden sertçe inme sesleri geliyordu. Korkudan ne yapacağımı şaşırmıştım, aşağıya inme sesi kesilmişti. Tam sakinleşmiştim ki babam kapıyı teklemeye başladı. "SEN AYNI ANNE CEKMIŞSIN ONUN GIBI SAFIN TEKISIN!!" diye söylenmeye başladı. "BÜTÜN GÜN ORADA SAKLANACAĞINI SANIYORSUN DEĞIL MI SALAK KAFALI" ses kesilmişti.
"Olamaz hassiktir yine mi!?" Diye söylenmeye başladım "uff yine ankisyetem tutu!!" Ayağa kalkıp lavaboda bulunan ilk yardim çantasında bulunan sakinleştirici alıp kendime vurdum.
Her zamanki gibi canım acıdı ama alışmıştım...
Ayağa kalkıp kollarıma, yüzüme ve vücuduma bakmaya başladım her yerim morarmış ve kızarmıştı.
Gözlerim bulanıklaşmıştı. Ellerime bakarken göz yaşım elime damlamıştı.Yine ağlıyordum...
Bi süre sonra lavobadan çıkmaya karar verdim yavaş ve sesizce kapının kilidini açtım. Hızlı adımlarla yukarı odama çıkıyordum. Odama girdiğim an kapıyı kilitledim
"Oh sonunda kılpayı paçayı sıyırdı-" arkama döndüğümde babam karşımda dikiliyordu. Aniden yakama yapıştı "Eğer sen sınavlarının hepsi yüksek olmazsa..." Ne demeye çalıştığını anladığım için kafamı aşa yukarı sallayarak onayladım. Bana bakıp sadece susmuştu.
Aniden beni duvara fırlatıp yakamı bıraktı ve odadan çıktı. Ellerim çok fazla titriyordu, kapıyı kilitleyip duvara yavaşça yaslandım.
Yine ağlıyordum...Artık annemi özlemiştim ne hastaneye gidip annemi görüyordum yada beni rahat bırakıyordu. Sürekli babamdan gereksiz yere dayak yerdim.
"Jisung ders yap"
"Jisung acele et"
"Jisung şunu yap"
"Jisung bunu yap""ARTIK YETER!!"
"Bıktım usandım artık!!" Kalkıp yatağa geçtim uyumaya çalışıyordum. Ağlamaktan başım ağrıyordu. En son gece yarısında uyumuştum...
______________________________Selamm ♡♡♡
Ben ilk defa yazmaya başladım umarım beğenirsiniz eğer çok beğenilirse devamı gelirr yorum yapmayı unutmayınnn bay bayy ☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanışıyor Muyuz ?? | Minsung Vers.
RomantizmO gün birisi bana yazmıştı acaba tanışıyor muyuz?? ⚠️burada yayınlanan karakterler hiç bir kişiyi kötülemek için değildir ⚠️