21- aslanlar

3 1 0
                                    

" bunlar anlamıyo galiba " dedim " galiba " dedi baran onlara baktım. " baran yüzbaşı bence bunları dolduran biri var yoksa bu kadar adam kendi başlarına bir timle baş edemezler " dedim " doğru " dedi "bencede bunları dolduran var " dedi " napıcaz komutanım " dedi kutay " onu daha bilmiyorum ustegmen " dedim " anladım komutanım " dedi kutay " yüzbaşı bir fikriniz varmı? " dedim " Vallah yok " dedi murat " anladım " dedim " aklında ne var ? " dedi baran " yok ki gelmiyo " dedim " olur öyle " dedi karşımda duran manzaraya baktım. " bence çoçuklar yardım etsin zor " dedim " olur etsinler" dedi " tim yardım edin onlara " dedim " emredersiniz " dediler. Ve onlarda onlara yardım etti. " aklıma bir şeyler geliyo aslında " dedim " Murat yüzbaşı burda eskide kalmış idare yöntemi ile yöneten biri varmı buraları? " dedim " evet bu köyü ve yukarı köyü idare eden kendini araba diye tanıtan biri var " dedi " nerde bu adam " dedim " yukarı köyde evinde " dedi " anladım " dedim " aklında ne var ela " dedi baran " şimdi baran bunları anca böyle adamlar doldura bilir onlarıda para ile başkaları ilk adamları çekecez sonra ise kim olduğu bunları yapanı öyrenecez " dedim " akılı fikir " dedi " tabi ki " dedim " kim kim gidicez? " dedim " kim derken Sen git neden olsa senin fikrin birde birini al " dedi " Sen kal nede olsa time biri komutanlık yapsın benlede kutay gelsin " dedim " olur sıkıntı yok " dedi " tamam " dedim " çoçuklar gelin buraya " diye telsizden konuştum. " şimdi kutay benle gel biz ikimiz etrafda bunları dolduran o aşiret buyuyun yanına gidicez " dedim " emredersiniz komutanım " dedi " tamam o zaman " dedim ve Yavuz konuşma yaptı. " bakın şimdi burdan bir yüzbaşı ve ustegmen çıkıcak onlar sağsalim burdan çıkıcak duydunuz mu bir şey olursa sizi gebertirim " dedi " ve biz çıkarken askerler sırayla düzüldü. Biz araba ile oraya gittik. " kimsiniz " dedi kapıdan olan adam " yüzbaşı geldi büyükle görüşmek istiyor " dedi araba kullanan asker " tamam bekle " dedi biraz sonra geldi " geçin " dedim "tamam " dedi asker içeri girdik. Arabadan indik. İçeri girdik. Kapıdan girerken " bak kutay dikkatli ol ve elinde silah sakla ne olursa gelmeye ve ya dokunmaya çalışanı vur " dedim " emredersiniz " dedi içeri girdik. " vay bir türk askeri buraya ayağıma geldi " dedi adam. "Doğru konuş " dedim " hanginizin rütbesi büyük o gelsin öne " dedi ben öne geçdim. Kutay arkamda elinde iki silahla dumuşdu. Ben irelerken yavaş yavaş oda geliyodu. " Ben yüzbaşı ela akgun " dedim " He bir kadın birde rütben biraz aşağı " dedi " biliyormusun bizde sizin gibilerin yanına çömezler gider" dedim sustu " ne istiyorsun yüzbaşı " dedi. "Adamlarını üssden çekmeni " dedim " o olmaz işte biz sizi burda istemiyoruz " dedi " neden? " dedim " eskiden atalarınız Mustafa Kamal Atatürk ve dıyerleri nasıl gittiyse sizde öyle gidin hadi " dedi duramadım. Kutayın elinde olan silahı yavaşca aldım. Bir adam bunu gördü kutaya doğru gelirken kutay tekme attı. " sakin sakin bir türk askerine dokunma " dedi adam çekildi. " sizde yakın gelmiyin " dedi. " silahı aldım. " neden olsa bizim atalarımız kendi insanlarını bir para ve ya altın için doldurub birilerinin üzerine göndermedi neden olsa ağzını o adamın ismini alırken temizle çünki yakışmıyo " dedim ve silahı çekdim vurdum. Adamları haraket etti. " durun addım atanı vurarım " dedim ve bu adamdan sonra kim çıkacak idareye " dedim ses gelmedi. " kim dedim " diye bağırdım. " Ben " dedi bir adam öne geldi. " oğluyum Ben gecicem " dedi " sende onun gibimisin? " dedim " Hayır diyilim " dedi " o zaman yardım ett adamları üssden çıkar " dedim " merak etme asker ben yapıcam " dedi" tamam " dedim " kutay toparlan gidiyoruz " dedim " tamam " dedim kapıdan dışarı çıktık. Ve iki araba ve asker geldi. " merhaba ben ustegmen " dedi "memnun oldum yüzbaşı ela " dedim " biliyorum beni yüzbaşı baran gönderdi sizi götürücem "dedi güldüm " komutan napıcanı biliyo " dedi kutay " He birde Bahtiyar yüzbaşının isteyi var " dedim " Bahtiyar yüzbaşı geldimi? " dedim " evet efendim " dedi ve arabaların yanına gitti . Asker elinde olan bayrağı arabanın önünde asdı. " evet sonunda kim kim bilsinler " dedim " evet " ordan çıktık . Arabalara bindik. Geri döndük. Geldiyimizde hemen arabadan indik gözüm bahtiyara deydi. " bahtiyar " derken bahtiyar ve alpan birlikde duruyorlardı. " ooo yüzbaşı ela kız nasılsın " dedi " iyi " dedim sarıldım. " vay be kızım büyümüşsun " dedi " ne küçükmüyümdüm lan ben " dedim " He " dedi kafasına bir tane yapışdırdım. " lan dur acıdı be " dedi " ohhhh" dedim "iyi oldu sana " dedim. " ee gidiyorlar komutanım " dedim " evet halletti komutan " dedim. Kutay " gerçekden mi? " dedi baran " evet " dedim " şimdi nolucak " dedi " bilmiyoruz daha " dedi kutay " evet şimdi bu adamı yok etmek gerek " dedim " napıcaz " dedi baran "şimdi yüzbaşı yani ilk bu adamı bulucaz sonra ise adamın olduğu yeri tepsit edecez sonrası gidişe bakar " dedim. " güzel " dedi ilk önce adamlar çekildi. Sonra geri çekildik. Sonra timle birlikde yukarı gittik. Ve izin geldi. Adamın olduğunu yere dikkatle sızdık. " dikkatli olun " dedim " emredersiniz " dediler " Yavuz yukarı oğuz sende onun yanına bahtiyar ve baran siz arkanı Akif ve akın sizde benle kalın " dedim " emredersiniz " dedim " galiba adam bu " dedim " galiba " dedi bahtiyar " Yavuz adama kapıdan çıkarken vurun " dedim "emredersiniz " dedi adam bir anda çıktı. " Yavuz " dedim " emredersiniz " dedi ve hazır oldu. Ve adam bir addım daha atınca vurdu. " bizde etrafında olanları "Bitti " galiba dedim " galiba dikkatli şekilde aşağı inin " dedim indik bakdık. Adam ölmüşdü. Doğru adamdı her kes doğruydu. Her şey doğruydu. Ölmüşdü bir kez daha başardı kılıç timi " ölmüş oldu " dedi baran " evet " dedim " akın karargahla iletişime geç " dedim " hemen " dedi " buyurun albay " dedi " albayım adamə öldürdük Bitti " dedim " iyi kızım arkadan ses geldi ben general bozkurt kızım aslanlarımda al geri dön " dedi " emredersiniz " dedim sonra telefonu akife verdim. " hadi geri dönuyoruz " dedim " emredersiniz " dedim.
Bu bölüm bu kadar Bayyyyy

 askerin Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin