" eee şimdi " dedi ela bu zaman Akif ve akın geldi " komutanım " dediler " buyurun eskik çok " dedi akın " tamam siz karargahla iletişime geçin " dedim " emredersiniz " dediler. " evet şimdi Akif ve akın siz birlikde bahtiyar Sen gökçe ile azra Sen kutay sizi ayırmak olmaz, sona çevik ve Yavuz iki nişançı birlikde " dedim " tamam komutanım iyi " dedi bahtiyar " tabi yani " dedim " ee o zaman siz de baran yüzbaşı ile " dedi oğuz " yok oğuz ben burda baran dağda yatacak " dedim güldüler " komutanım peki oğuz " o yanlız amma ayça ile " dedim " amma komutanım " dedi " ne doğru " dedim " neyse hadi kendinize gelin " dedim " şimdilik silah sürsat ve ilk yardım için eşyaları bizim karargaha söyleyin " dedim " emredersiniz " dediler. " sonra etrafın koruması yapın ne var ne yok " dedim " emredersiniz " dediler " mesut yüzbaşı buranın haritasını istiyorum " dedim " tabi hemen " dedi içeri girdik. " buyurun " dedi önüme harita koydu. Etrafa baktım. Nereler kestirme bundan sonra nereye gidebilirler nereye baskın yapabilerler diye düşündüm. " komutanım buranın etrafı iyi şekilde korunuyo " dedi akın " tamam " dedim " komutanım karargahla iletişime geçtim yardım yarına gelicek " dedi Akif " tamam " dedim " komutanım " dedi kutay " efendim " dedim " haritadan bir şeyler çıktımı " dedi " şimdilik gözetliyorum en yakın yeresi kafalarını kata bileceyimiz yerler " dedim " anladım komutanım ben lazımıyım " dedi " hayır git karının yanına " dedim. Biri geldi yanıma " çay " dedi kafamı kaldırdım ve o elalarla karşılaştım " olur " dedim " yardıma gerek varmı? Güzelim " dedi " var galiba " dedim " tamam o zaman " dedi bir kaç dosyanı ona verdim o inceledi. " ela bu ölmedimi " dedi dosyanı bana uzatı " evet " dedim " o zaman burda ne işi var " dedi " bilmiyorum baran " dedim. " bunları bana mesut verdi " dedim " anladım " dedi ayağa kalktı " Ben geliyorum " dedi " nereye " dedim " geliyorum " dedi gitti. " geri döndü nereye gittin? " dedim " mesutun yanına " dedi " neden? " dedim " şimdi bizim orda dosyada öldü söyleniyo amma Sen ela komutana vermişsin " dedi " ee " dedim " oda oda orda ola bilir ölmemiş ola bilir " dedi " bana öyle söyledi " dedi " tamam anladım " dedim . " bizde bakalım bilelim kim ne neci ne oldu ne ola bilir diye önceden tedbir alalım adam hakkında " dedim " tamam " dedi kaldığımız yerden dosyalara devam ettik. Bir kŞ dosyadan sonra telefona baktım. Saat gece 2 di. " bitti " dedi baran " bendede gece 2 bence uyusak yarın için daha iyi ola bilir çunki uykusuz geceler başlıyor " dedim " haklısın güzelim " dedi " yaaa " dedim. Bizim kendi çadırımıza gittik. " Haydı iyi geceler " dedi " sanada " dedim bir birimize sarılarak uyuduk. Hemen uyumuşum. Sabah ilk biz kalktık saat 6 da yeşilleri giydik. Çadırdan çıktık. İçeri geçtik " bir durumu var üsteğmen " dedi baran " hayır komutanım günaydın " dedi " sanada " dedi " sanada " dedim dışarı çıktım. Bizden sonra uyanan akın ve Akif hemen sonra çevik ve Yavuzu gördüm " komutanım günaydın " dedi " sizede günaydın " dedim hemen sonra baran geldi " komutanım günaydın " dedi Yavuz ve çevik " sizede günaydın " dedi biraz sonra kutay ve bahtiyarda kalktı tüm kılıç timi masaya oturdu. Bir çay ve poça ile karnını doyurdu. Azra ve gökçe kendi çadırlarına gitti. Bizde bahçede oturmaya devam ettik. Oraya eşyaları yerleştirmek üçün akın ve Akif gitti. Biraz sonra hepsi geri geldi. " komutanım halettik " dedi " tamam oturun o zaman " dedim " tesekurler " dediler ikisi de oturdu " yoruldunuz galiba " dedim " evet " dedi Akif diyerleri güldü . " ne komutanım ne dedim " dedi Akif " çok şey " dedi bahtiyar " canım gözüm Sen konuşma " dedi bahtiyar " amma komutanım " dedi Akif " ne doğru " dedi bahtiyar " arkadaşlar ikinizde çoçuk deyilsiniz yeter " dedim " emredersiniz komutanım " dedi Akif " tamam " dedi bahtiyar. " komutanım " dedi mesut " buyuru üsteğmen" dedim " bizim orda olan askerlerden yukarı köye baskın olmuş çoklarmış onlar baş edemiyo ve galiba birde yaralı var " dedi " tamam kılıç hadi hazırlanın oğuz azra ve gökçeden biraz alet al onlar oraya gelmesi tehlike sen halediceksin " dedim " emredersiniz " dedi kalktı bizde hazırlandık silahlandık. Ve araba ile yolun yarasına kadar sonra ise ayakla gidecekdik. " ustegmen Sen bana harita getir ilk kısa yollara bakmam gerek " dedim " emredersiniz " dedi " buyurun " dedi koşa koşa geldi harita köyü tesbit ettik. Sonra kısa yollara baktım. " komutanım kılıç hazır " dedi " anladım gidelim " dedim " ustegmen Sen burda hazır ol " dedim " emredersiniz " dedi. Arabaya bindik. Ve yolun yarısına kadar gittik. Hemen sonra yolun diyer yarısını ayakla gittik. Adamları bir ahır var ordaydı galiba adamlar ordaydı. Bir tepeden gözüme kesdirdim. En çok orda ve girişdeydi. İlk girişde olan askerleri sesiz hallettik. Sonra arka ile ahırın olduğu yere geldik. " yavaş ve sesiz " dedim arkadan bir kaç adamı halettik. Sonra kalanları vurduk. Başları burda yoktu. Galiba Marconun yanındaydı. Arkadan öne geldik. Hepsini öldürdük." Burda bomba var " dedim " çevik gel " dedim " emredersiniz " dedi " birinizde yardım edin " dedim "emredersiniz" dedi kutay çevike yardım etti. Bombada esas kabloyu buldular köylülerin sesi geliyodu. " komutanım her ihtimale karşı siz korunun ne olur ne olmaz " dedi çevik " tamam " dedim. " hadi yapın artık " dedi baran " sakin biraz " dedim " noldu ? " dedim " yanı sabırsızım biliyorsunuz " dedi baran " onu biliyoruz" dedim bu zaman çevik ve kutay o kabloyu kesdiler. " komutanım oldu " dedi " helal olsun size " dedim " hadi kapını açın adamları alın " dedim " emredersiniz " dedi akın ve Akif içeri girdi. "Şimdi sakin olun emin elerdesiniz " dedi akın " evet şimdi yavaş ve sesiz burdan çıkalım " dedi Akif " siz türk askerisiniz " dedi bir kadın " evet teyzecenim " dedi akın " burda bir yaralı var " dedi bir adam " tamam " dedim içeri girdim " merak etmeyin yardım edecez akın ve Akif kızı alın çevik ve kutay siz de adamları sesiz bir şekilde çıkarın baran yüzbaşı sende onlarla git" dedim " emredersiniz " dediler " bahtiyar Yavuz Oğuz benle gelin Akif ve akın siz de kızı arabaya bindirin ve üsse götürün " dedim " emredersiniz " dediler. " siz napıcaksınız " dedi baran " bizde köyü koruyacaz siz çıkana kadar kalanları ve marco nerde ona bakıcam" dedim " tamam dikkatli ol " dedi " tamam hadi Tim " dedim biz diyer tarafa onlar arkaya gitti. Yolda bir minare gördüm " Yavuz oraya çık hemde yüksek görmüş olursun " dedim " tamam komutanım " dedi o oraya girdi. Bizde ondan biraz ireledi. Bir binanın arkasına saklandım " komutanım sağdan geliyorlar " dedi. Sesiz olmamız gerekiyordu. Elimle ben işareti yaptım bahtiyara yanı ilk ben vurucam yaklaşınca ordan çıktım. Ve ikisini vurdum benim peşimden bahtiyar ve oğuzada indirdi" bura temiz " dedim " tamam " dedi " komutanım şimdilik görüş açımda hiç kimse yok " dedi Yavuz " tamam " dedim. İreledik " baran orda durum nasıl " dedim " iyi merak etmeyin biraz sonra araç gelicek ve sağsalim karargaha ordanda kendi ülkelerine dönecekler " dedi " tamam bir haraketlenme olursa söyleyin " dedim " tamam " dedi bizde biraz ireledik. Hemen sonra sesler geldi. Elimle dur işareti yaptım. Burda bir kaç adam vardı indirdik. Bir az irelide daha vardı. " komutanım her yer temiz " dedi Yavuz " tamam dikkatli bir şekilde in ordan " dedim " emredersiniz " dedi biz köyü dolaştık hiç kimse kalmamışdı. Minarenin önünden Yavuzu aldık. Ve baranların olduğu yere geçtik. Hemen sonra araba geldi. " temiz her yer gidelim " dedim " tamam " dedi " hadi binin aaraclara " dedi kutay binildi. Karargaha geldik. Hemen indik adamlar hastalar yaşlılar Gökçe ve azranın yanına götürdüler. Bizde silahları bıraktık. Ve mesutla konuştuk. " biz yoken bir haraketlenme oldumu " dedim " Hayır komutanım olmadı şimdilik ne marco dan ses var " dedi " anladım " dedim. Ordan çıktık. Azra ve Gökçenin yanına geçtik buraya getirilen kız acaba basıldı diye?
Sizce bundan sonra nolucak orda başlarına ne gelicek getirilen kız kim? Onlarla ne olucak? Hepsi bir soru Vallah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
askerin Aşkı
RomanceÖzel küvvetlerin yaratığı o Tim kılıç timi ilkden amacları vatanı korumakdır hepsinin bir amacı var oda vatan ve al bayrak sevgisi bu sevgi hepsini yok ede bilir.sonralar aralarına ela komutanın katılması ile her şey deyişir ela ve baran evlenir so...