17- intikam

3 1 0
                                    

Sonra aşağı indi. Yanıma geldi. " güzelim biraz da olsa kendine geldin mi? " diye sordu. " biraz geldim amma zor gerçekden bir kez daha yaşamıyıcam diye söz verdim amma şimdi yine şehit verdim. Bu nasıl olucak ben yine şehit verirsem ve ya Sen o annelere ne diyicez " dedim " Sus olmayacak öyle bir şey " dedi sarıldım. Ona hemde sımsıkı ona sarılmak ve koksunu hiss etmek beni mutlu ediyor hemde nasıl mutlu ediyor. Kokusu bana huzur veriyor böyle saatlerle onun kokusu ile dura bilirim. Bıkmam asla. İyki var o iyki biraz sonra bir film buldu. Romantik komedi biraz izlersem keyfim yerine gelir diye düşündü. Amma zor biraz ne yapsam zor biraz bir şehit kendi kollarında vermek zor. Neyse onunda keyfi yerine gelsin diye daha da düşünmesin diye güldüm. Baktım. Biraz kendimi toparlamak istedim. Ve başardım çünki ben bir askerdim bunu yapmak zorundayım. Diyeleride benden ve kocamandan görüb öyle güclü olsunlar diye mecbur güclü olmam gerek. Akşam bir anda ikimizde mesaj geldi. " evet intikam zamanı " dedi  baran " evet buna en çok Oğuz sevinicek iyi oldu " dedim saate baktım. " baya geç olmuş ya hadi kalk uyuyalım " dedim " tabi siz nasıl emredersiniz komutanım " dedi " ya dalga geçme ya baran " dedim. Yukarı çıktık. Bir anda yastığı üstüme attı. " bir dakika yoksa sen yastık savaşımı istiyosun " dedim " bak anlıyosun " dedi bende yastağı ona attım o bana boylelikle ortalık dağıldı en sonra ikimizde yorulduk kendimizi yatağa attık. " sagol ya yarın için baya hazırım " dedim güldüm. Amma bir anda yüzüm soldu. Baran ayağa kalktı. Eli ile yüzümü kavradı. Ve gözlerime baktı hemde ne derine " bak ben asla istemem sana bir şey olsun Sen artık benimsin bana aitsin " dedi sonra uyuduk. Sabah hazırlandık karargaha gittik. Ordan angardan silahları aldık. Ve dışarı çıkdık. Biraz sonra albay geldi. " dikkat " dedim. Her kes toplandı. " evet bu yol ne kadar zor olsada ben size güveniyorum hadi bakalım kılınçınız keskin olsun " dedi " sagol" dedim biraz sonra helikopter geldi. " kılıç helikoptere bin " dedim bindik yerlerimizi aldık. " komutanım bu iyi oldu kardeşimin intikamını alırım " dedi Oğuz " evet Oğuz yanlız Sen deyil bizde alıcaz " dedim " sağolun komutanım her şey için " dedi " esas siz sağolun " dedim . Biraz sonra oraya geldik. " geldik komutanım " dedi helikopter kullanan asker " tesekur dedim teğmenim" dedim ve indik.  "Arkadaşlar dikkatli olun " dedim. " emredersiniz " dediler. " Sende dikkatli ol " dedi baran " tamam merak etme " dedim. Biraz ireledikden sonra " komutanım bu yoldan geçmeleri gerek bunların sadece yarısı bunları hall edersek yeter " dedi kutay " tamam kutay buraya yerleşelim arkadaşlar " dedim " tamam komutanım " dediler. Biraz sonra kayaların arkasına saklandık. Ve bizim iki başladı. " komutanım siz şimdi evlendiniz şimdi kutayda evleniyo azra ile dimi? Ee biz napıcaz He birde Yavuz da evlendi biz napalım " dedi ekin " siz naparsınız bilmem amma ben söz verdim yagiza azra ve kutay komutanın duyununde bir horon olucak o da yagiz için " dedi  Oğuz " horon size kurban olsun isterseniz tüm gece yapın " dedim " sagolun ya komutanım " dedi Oğuz " komutanım geliyorlar " dedi Yavuz nede olsa nişancı ya " tamam gözünüz orda olsun dikkatli olun " dedim " komutanım 3 araba geldi " dedi Yavuz " ilk iki Sen ve kutay diyer araba Oğuz  ekin ve Akif sizin diyer son ise ben ve baran yüzbaşının hadi bakalım " dedim " tabi komutanım büyük zevkle " dedi Yavuz ilk arabada o adam vardı. Başçıları o hall olsa hiç bir asker bize bir şey yapamaz amma o yaşasa bitti. Hepimiz kalktık. " arkadaşlar üç diyince " dedim " 1 2 3..." o sırada bir ateş açıldı. Arabada olan asker aşağı indi sırayla onları vurduk. En son arabada o adam vardı o ne oldu diye baksın inmek istedi o indi bir kaç attım sonra ben ve baran onu vurduk. " komutanım temiz " dedi Yavuz " burada temiz " dedim çıktık. Aşağı indik. Adamın üzerini aradım. Hiç bir şey yoktu. Amma arka cebinde bir harita vardı. Haritada kırmızı bir yer vardı. " Akif buraya gel bu ne neresi " dedim " burası komutanım biraz ireli de  yanı ayakla 100 km otede olan bir yer " dedi Akif " galiba Fevzi iti orda hadi gidiyoruz toparlanın " dedim " emredersiniz " dediler. Yola koyulduk ben ve baran önde Yavuz arkada ondan sonra kutay sonra Oğuz en sonda Akif ve akın  geliyodu. " sence fevzi orda olsa baş ede bilecezmi onun adamları ile? " dedim Barana " bence ederiz ela yüzbaşı " dedi " tamam " dedim "ee komutanım evlilik ve düyün ne zaman?" dedi Akif kutaya "ben ne bileyim oğlum bir burdan dönelim bakarız en yakın tarihde" dedi kutay " tamam o zaman komutanım " dedi Akif sustu sonra. " ee Akif sustun "dedim " komutanım çok konuşuyo sonra çenesi ağrıyo " dedi akın " güldük biraz sonra bir tepelik yerde durduk " durun burda burdan sonra orası fevzinin yeri dikkatli olun " dedim . Ekin yanıma geldi. " komutanım albay sizi istiyor " dedi " ver" dedim " buyurun albayım " dedim " kızım siz şu anda nerdesiniz " dedi " verilen ve bulunan kordinatlara göre fevzinin olduğu yerdeyiz" dedim " o zaman dikkatli olun ve öldürün " dedi "emredersiniz " dedim " dikkatli olun her kes kurulsun ve öldure biliriz " dedim " emredersiniz " dediler " büyük zevkle " dedi Yavuz " ben arkaya tepeye geçiyorum " dedi Yavuz " tamam " dedim " ekin ve Akif siz de diyer tarafa Oğuz sen öne bak baran yuzbasi önde senin " dedim " tamam " dedi baran diyerleri emredersiniz dedi. " ilk sen de Yavuz sonra da sen de kutay " dedim " emredersiniz " onlar keskin vuran ve önde olanları hall eti. Bizde onu arabaya bindirib kaçıranları vurduk. Akif ve akın arkadan çıkanları vurdu. Ve en sonda iki üç adam ve fevzi kaldı. " komutanım bu şerefsizin beynini ben dağata bilirmiyim " dedi Oğuz " buyur büyük zevkle " dedim o ve en sona fevzi kaldı. " komutanım " dedi Oğuz " buyur " dedim biz arkaya gittik.  ve Oğuz " lan şerefsiz senin canına almak bana borcdu neden olsa kardeşim senin yüzünden oldu Piç " dedi ve vurdu. Hatta bir kes deyil bir kaç kes. O zaman bizde aşağı indik. Mağarının önüne geldik. " helal olsun lan size alın bu piçi yada kalsın akın helikopter söyle " dedim " emredersiniz " dediler " geri döndük. İnerken albay ordaydı " hoş geldiniz helal olsun size " dedi albay " sagol " dedik sonra geri döndük ve angara geçtik.
Bu günlük bu kadar biraz sonra biticek çünki uzanmasını istemiyorum belki ikinci sezon gele biler bilmiyorum

 askerin Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin