" hoş geldiniz " dedi albay " hoş bulduk komutanım " dedi ela " bunlar ne komutanım " dedi bahtiyar " bunlar temizlik " dedi albay " amma komutanım " dediler hepsi " susun " dedi " emredersiniz " dediler " evet gelin bakalım ela işleri böl bir kaç kişi buraları temizleyecek bazıları bu eşyaları kantine ve diğer yerlere götürecek " dedi albay " komutanım " dedi ela " ela emir " dedi " emredersiniz " dedi ela " emrederim gelip kontural edicem " dedi " emredersiniz " dedi her kes albay gitti. " komutanım " dedi Oğuz " eee o zaman baran bahtiyar kutay Yavuz siz eşyaları taşayın, Ben Oğuz Akif ve akın benle gelin iş " dedi " emredersiniz komutanım napalım " dedi Akif " o zaman iş başına " dedi baran " kendini yorma tamamı? " dedi baran " tamam sende " dedi ela elini ile baranın yanağını okşadı " oho oho " dedi bahtiyar " neyse haydi iş başına " dedi ela " emredersiniz komutanım ( ima ile) " dedi bahtiyar . Her kes işinin başına döndü. Baranlar el birliyi ile eşyaları taşıdılar diğerleri ise etrafı siliyordular " komutanım çekilin " dedi Oğuz " niye lan? " dedi ela " şöyle " dedi " dök " dedi Oğuz akifde bulaşık detajırını dökdü akında su Oğuzda köpürtü. " yavaş ulan " dedi ela " bu böyle oluyor komutanım " dedi Oğuz " Allah sizi var ya " dedi ela her yeri köpürtüler. Güzelce temizlediler elanın takımı, baranlarda tanışınacak her şeyi taşımış elalara yardıma gelimişler. İşleri bitindiyinde öylen bitiyordu galiba bir Kaç saat sonra güneş batacakdı. " komutanım gerçekden yorulduk " dedi Akif " bizde yorulduk ulan " dedi Yavuz " haklısınız komutanım " dedi Akif " çok konuşma haydi çay Kap hepimize " dedi baran " emredersiniz komutanım " dedi Akif ve akınla birlikde çay aldılar her kese geldiler. Sonra onlarda oturdular ve çaylarını içtiler. De bunlar ikisi tabiki Akif ve Oğuz çok güzel şekilde telefona dalmış gülüyordu. İkisi yan yana oturmuş dalmış. Yavuz " komutanım " diye bağırdı kısık sesle " komutanım " dedi baranda bende kafamızı kaldırdık çağıran kişi kutaya baktık. Sonra Barana baktım " Sen hiç merak etme bende " dedi " tamam " dedi ela. Yavuz ve kutaya kısık sesle " bana bakın üç dediyimde bağırın " dedi " tamam " dediler. " bir. İki. Üç " dedi ikiside aynı anda dikkat diye bağırdı Akif ve Oğuz dik atıldılar yerlerinde hazır ola geçtiler " tam olarak kim geldi? " dedi oğuz " Ben " dedi baran " siz mi komutanım? " dedi oğuz " he Ben " dedi baran " şöyle alalım sizi lütfen " dedi " emredersiniz " dediler ikiside baran onlara bakıyor gülüyor bunlarda karşılık veriyor " komutanım şimdi ne olacak ? " dedi Akif " ha bak benim aklıma sizi güzel bir şekilde akıla getirecek bir plan yok ha haz ederseniz ela komutanım söylesin " dedi " yok haz etme baran siz Bahtiyar ve diğerleri ile bulun " dedi ela " tabi Bahtiyar " dedi baran " vallah gözüm benim aklımdada plan yok ki " dedi " ha şimdi komutanım arz edersem Ben buldum " dedi çevik " ne gözüm " dedi Bahtiyar " görürsünüz komutanım " dedi çevik tam bu anda kapı çaldı. " gel " dedi baran içeri giren asker ilk önce selam durdu sonra " ela komutanım albay erdem sizi çağırıyor " dedi " tamam geliyorum " dedi ela " siz cezaya başlayın yetişirsem bende gelicem " dedi ela " tamam " dedi baran ve ela erdem albayın odasına gitti. Kapını çaldı. " gel " dedi albay ela içeri girdi selam verdi. " hoş geldin kızım rahatda dinle şimdi ela kızım bizim veletin nerde olduğunu bukacak birisi paralarını bulacak birisi lazım " dedi albay " anladım komutanım var birisi mesut komutanım " dedi ela " olur hemde Baya iyi Sen onunla iletişime geç yerini bulduğu anda harakete geçin " dedi albay " emredersiniz " dedi odadan çıktım. Bahçeye indim bizimkiler bahçede hala bir şeyler yapıyordu bende indim . Yanlarına gittim. " komutanım " dediler " napıyosunuz " dedi ela " hemen anlatayım ela komutan için tekrar " dedi Yavuz " ne " dedi oğuz " komutanım amma " dedi Akif " amma ha " dedi Yavuz " yok " dedi oğuz " başla " dedi " bir " dedi " iki " dedi " üç " dedi " dört " dedi " amma bak olmadı tekrar " dedi Yavuz " tamam haydi bitirin " dedi ela " tesekur ederim " dedi oğuz " Vallah bende " dedi Akif " noldu ela? " dedi Baran " albay velet ve paraları için bir adam istedi bende buldum " dedi ela " kim? " dedi baran " mesut üsteğmen " dedi Ela " anladım " dedi baran " o zaman Ben onunla konuşayım sizde hazır olun haberden sonra haraket emri gele bilir " dedi ela " emredersiniz komutanım " dediler .
༺ღ༒ askerin aşkı ༒ღ༻
Hepimiz salonda oturmuş çay içerken. Mesut aradı " merhaba komutanım " dedi " merhaba " dedim " komutanım bazı bilgileri aldım veleti buldum oraya sızdım ve paraları buldum konumu bilgi olarak verdim size " dedi " anladım tesekur ederim bizde harakete geçiyoruz " dedim " anladım " dedi kapatı. " ela " dedi baran " komutanım " dedi Yavuz " haydi hazırlanın harakat emri mesut bulmuş " dedim " emredersiniz " dediler hemen angara indik. Orda ise hazırlandık dışarı çıktık. " dikkat " dedim " rahat da dinleyin ne olursa olsun dikkatli olun ve Emir komuta ela yüzbaşıda kazanız mübarek olsun " dedi " Sağol " dedik " haydi " dedi " emredersiniz " dedik " kılıç helikoptere bin " dedim hepimiz bindik helikopter havalandı. " komutanım şimdiki rota neresi? " dedi kutay. " tabiki velet " dedi ela her kes güldü " komutanım o paraların sonunu ve veletin yüzünü görmek bana yeter " dedi Bahtiyar " evet " dedi ela güldük. Helikopter geldiyinde " komutanım geldik " dedi teğmen " anladım tesekur ederiz " dedim " kılıç in " dedim indik. Hemen helikopter havanlındı. " akın " dedim " buyurun komutanım " dedi " harita nereye ? " dedim " tabi hemen " dedi " komutanım Şu yönden 200 km " dedi " anladım kılıç durmak yok haydi " dedim " emredersiniz " dediler. Yola devam edetik ve o yere geldik. Elimle durun yaptım " mesut " dedim " komutanım " dedi " şimdi şurdan devam edin o deponun içinde paraları görüceksiniz " dedi " anladım tesekur ederiz üsteğmenim " dedi " Sağol " dedi ve mesut görevini devam etirmek için gitti. Bizde ikili takılımlara ayrıldık bir takım arka tarafa diğer takım ise içeri girdi. " komutanım burası temiz " dedi Yavuz " anladım " biz içeri girdik. Paraların yanına giden tim " ela paraları aldık " dedi baran " anladım yüzbaşı burası temiz çıkın " dedim " emredersiniz " dedi baran ve ordan çıktılar bizde etrafı kontural ederek öne geldik " paralar " dedi baran çantanı uzatı ve aldım dikkatli bir şekilde açıtım. " oha burda Servet var " dedim " öyle komutanım " dedi Bahtiyar hemen ordan ayrıldık oralarda olan güvenli bir alanda " komutanım plan ne? " dedi kutay " plan mı çok basit velet paraları için tepegözu satacak " dedim " güzel plan " dedi baran " şimdi kaldı bulduğum numarayı aramak amma başka bir planımda var " dedim hemen telefon ile veleti aradım. Ve ilk paralarını gösterdim " paralarım " dedi " evet paraların bana bak sana beş dakika bana o Tepegöz nerde demesen paraların hem havaya uça bilir hemde yana bilir şimdi Sen ne kadar söylersen o kadar paraların kıyımı azalır " dedim " yüzbaşı " dedi " efendim " dedim " yapamazsın " dedi " bak " dedim elime bir çakmak aldım yaktım ve paralara yaklaştırdım " dur " diye bağırdı. Tam o anda " yerini söylüyorum " dedi " güzel " dedim " hemen harakete geçelim " dedim " bak şimdi eğer biz onu bulursak paraları al amma yok o zaman bitin Sen " dedim " tamam be " dedi.
Sizce velet ve paraları. Tekgöze ne olacak vurulan yada Şehit olacakmı? Sizce
ŞİMDİ OKUDUĞUN
askerin Aşkı
RomantikÖzel küvvetlerin yaratığı o Tim kılıç timi ilkden amacları vatanı korumakdır hepsinin bir amacı var oda vatan ve al bayrak sevgisi bu sevgi hepsini yok ede bilir.sonralar aralarına ela komutanın katılması ile her şey deyişir ela ve baran evlenir so...