39 - kurtarma

3 0 0
                                    

Hemen harakete geçtik. Ve veletin dediyi yere gittik. Burda bir görüş vardı ve tekgöz ordaydı. " komutanım orda " dedi çevik " gördüm " dedim " napalım " dedi baran " şimdi tabiki alt edicez " dedim " ela " dedi baran " efendim " dedi " direk  dalalım " dedi " tabi başka istek " dedim " yok yani " dedi baran " ne yani " dedim  " neyse bize kim lazım tekgöz Yavuz görüyormusun ? " dedim " evet komutanım " dedi " anladım Ben dediyim de vur " dedim " Emredersiniz " dedi ve silahın merceyi ile dikkatli şekilde baktım. Ve adamın gigiyenik yanlız kaldığını gördüm tam anında " Yavuz " dedim " hemen " dedi ve bir silah sesi geldi. Ve vuruldu tekgöz kavil avlandı " komutanım adamlar çoxalıyor " dedi " velet " dedim " Allah kahr etsin " dedi Bahtiyar " komutanım " dedi oğuz " yıkılmak yok devam haydi " dedim her kes elinden geldiyince adamları vurmaya çalışıyordu. " komutanım sanki yerden çıkıyorlar " dedi kutay " fark ettim asla buraya yaklaşmasınlar " dedim " emredersiniz" dediler amma velet böyle bir şey yaptıysa. Onun yanına kalmıyıcakdı o paralarda oda havaya uçacakdı buna eminim bazıları ölüyordu bir saat sonra tamamen azaldılar sanki karınca ordusu " komutanım Bitti " dedi kutay " bunlara güven yok " dedim " haklı " dedi baran " komutanım nolucak? " dedi Yavuz " dikkatli şekilde inelim " dedim " emredersiniz " dediler. Ve indik. Baktık her kes ölmüş hiç kimse yok. " komutanım temiz " dedi Akif " burasıda " dedi akın " burasıda " dedi oğuz " ela plan " dedi " şimdi o veletde paralarıda havaya uçacak bu " dedim kesin dile " nasıl? " dedi çevik " o bunun için bir şey yapıcak o ise saldırı olacak bende istediyi parayı vericem amma süpris var " dedim " anladım " dedi baran . Ve biz yola düşdük. Açık alana helikopterin geliceyi yere irelerken bir anda saldırı başladı beklediyim oldu. Veletdi " yüzbaşı " dedi velet " ne var lan İt " dedim " bak ne diyicem sana ya paralar yada tetiğin ucunda olan askerin hangisi " dedi " lan İt " dedi Bahtiyar " tamda istediyim " dedim" tamam ulan paralar " dedim açık alanda bir ağaçlık alanda biz diğer tarafda onlar bağırıyodu amma Yavuz onu göremiyodu. Paraların içinde bomba vardı. Aldım ve verdim " ilk defa çabuk yola geldi yüzbaşı " dedi ve paraları aldı . Ve adamlar ile birlikte tüydü. Yavuz onlar giderken yolu takip etti onlar tam uzaklaşırken bizde izlerine düşdük. Ve biraz sonra bir köye indiler. Ve  bizde arkada kalan amma orası görünen tepede durduk. Velet durdu bir anda çantanı açtı ve bombanı gördüyü anda patladı ve hemen çantanı yere attı. Ve patladı  paralar havaya uçtu amma velet yok " yüzbaşı " diye bağırdı bende arkadan " efendim " dedim amma duyması imkansızdı " komutanım mükkemel simfoniya " dedi Akif " evet " dedi akın bunlar dans ederken " neyse şimdi kaldı velet Akif telefon " dedim " hemen " dedi albayla iletişime geçtim. " komutanım " dedim " kızım noldu? " dedi " oldu tekgöz öldü " dedim " anladım helal size gelin velet bir sonrakı iş " dedi " nasıl yani " dedim " malesef ki izin verilmedi paraları ona ders oldu " dedi " anladım " dedim " geri dönün sonra Türkiye ye dönücez " dedi " Emredersiniz " dedim kapatı. Telefonu akife uzatığım anda bir kurşun iki elin arasından sıyırdı " komutanım çatışma " dedi oğuz " her kes kendini korusun " dedim ağaçların arkasına saklandık. Ve atışma devam ederken " dikkatli olun " dedim yer  deyişdire deyişdire ireliyoduk. " komutanım alan temiz " dedi " ireleyin " diye emr verdim. İreliyoduk. " komutanım gördüm velet " dedi çevik " anladım sadece yarala vurma " dedim " emredersiniz " dedi ve kolundan vurdu. Ve atışma devam ediyordu biz onları onlar bizi sıkıştırıyodu. İki tarafda yakalamak için iki tarafa bölündük. İreledik irelerken ikinci tarafdan bir ses geldi. " noldu? " dedim " komutanım " dedi " ne? " dedim " vuruldum " dedi " kim? " dedim " komutanım Oğuz vuruldu " dedi " Allah kahr etsin " dedim " Akif komutanımı bağla " dedim " buyurun " dedi telefonu uzatı " komutanım velet bize karşı hücüma geçti hemen helikopter gerekli yaralı var" dedim " ne kim? " dedi albay " Oğuz " dedim " Allah ya " dedi " hemen harakete geçiyorum " dedi " emredersiniz " dedim telefonu akife uzatım telsize doğru " kursy Oğuzun yarısına iyi bak helikopter burda olur " dedim " geri kalanlar siz de bir kişi kutay ve oğuzun yanında koruma gibi kalsın diğerleri ne kadar adam varsa öldürün " dedim " emredersiniz " dediler bir kaç kişi arkadan bir kaç kişi de önden gidiyodu. Her kesi öldürüyodular. Devam ediyorduk. Her kes sıkışmıştı. En sona velet ve iki adamı kaldı " komutanım bunu kim öldürsün? " dedi Akif " Ben " dedim sona kalan iki adamı Akif ve akın öldürdü. " hatırla velet sana Ben seni kendi ellerimle öldürecem dedim " dedim " dur yüzbaşı anlaşa biliriz " dedi " neyi ulan " dedim elimde olan silahı arkaya doğru uzattım. Ve üzerimde olan ağır uniformanı çıkardım kenara bıraktım. Eyildim yakasından tutum ve bir güzel ağzını burunu dağıtım sonra ise tekme attım bir güzel hemde haşat ettim. Ve en son tekmeni baran attı. Telsiz " komutanım helikopter geldi " dedi " hemen geliyoruz " dedim biraz önce geldiyimiz yere döndük. Hepimiz bindik. Ve hastanede indik direk. Doktorlar direk onları ameliyata aldı. Ameliyathanenin öndeydik. " bahtiyar " dedim " buyurun gözüm?" dedi " azra ve gökçen  yenge yok mu burda ? " dedim " Hayır komutanım izin günüymüş " dedi " anladım tamam " dedim telefonum çaldı. Aldım cebimden aldım. Baktım ayçaydı. Açıp açmamak arasında kaldım baran yanımdaydı " kim? " dedi " ayça " dedim " aç bence " dedi " haklısın! " dedim açtım ve biraz uzaklaştım. Telefonu açtığım anda  ağlıyan bir sesle karşılaştım. " ela abla oğuz nasıl?" dedi " Sen nasıl öyrendin ? " dedim " babamla konuştum o dedi abla duramıyorum ya söyle " dedi " Ameliyata amma iyi olucak " dedim " abla " dedi " efendim " dedim " Ben oraya gelmek istiyorum " dedi " olmaz amma ya Baban gelirse " dedim bu zaman telefonu Gökçe yenge aldı. " kız merak etme bizde geliyoruz yanlız olmaz öylelikle anlamazda " dedi " tamam abla gelin o zaman " dedim " tamam " dedi kapatı. Baran yanıma geldi " noldu güzelim " dedi " ayça gelmek istedi yanlız doğru olmaz dedim Gökçe yengemde bizde geliyoruz böylelikle yanlız olmaz dedi bana " dedim " anladım " dedim. Geri döndükdən her kez gibi bizde ayak üste beklemeye başladık . Bir az sonra yengemler geldi. " Gökçe " dedi bahtiyar " aslı " dedi yavuz " azra " dedi kutay sarıldık onlara ayça ağlamışdı hemde baya çok " iyimisin " dedim kolundan tutum. Onu oturdum " Hayır " dedi ayça " yapma böyle o güclüdür iyi olucak merak etme " dedim bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Öyle Ameliyahanenin önünde bekledik en sonunda doktor çıktı. Her kes yanına gitti " iyi kiritik durumu atlatı merak etmeyin " dedi " ohhh " dedik " göre bilirsiniz amma daha uyanmadı odaya aldıkdan sonra " dedi doktor " tamam " dediler. " bak ayça demişdim " dedim ve ona sarıldım. " şimdi yüzünü filan yıka Hadi " dedim " tamam " dedi . Biraz sonra geri geldiler albay geldi. " komutanım " dedim " oğuz nasıl? " dedi " iyi ameliyatı bitti " dedim " güzel ayça " dedi albay " efendim Baba " dedi  " Sen nasıl geldin " dedi " Gökçe ablarla " dedi. " tamam neyse o zaman " dedi.
Bu günlük bu kadar bayss

 askerin Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin