26 - yeni görev

4 1 0
                                    

Evlere geldik. Kapını açtım. Annem ve abimler uyumuşdu. Bizde odaya kalktık. Üzerimi deyişdim aynı şekilde baranda. " elam " dedi baran " efendim " dedim " sence bundan sonra nasıl olucak? " dedi " bilmiyorum " dedim " inşallah iyi olur " dedi " inşallah " dedim . O gece öyle uyumuşum ki, sabah saat 11 kalktım. Sonra aşağı indim. Annemler çokdan kalkmışdı. Barandla birlikde aşağıda oturuyodular. " günaydın " dedim " sanada günaydın kızım " dedi annem " günyadın " dedi baran " sanada günaydın " dedim estrada baktım " babam nerde? " dedim " eski arkadaşları ile görüşmeye gitti " dedi annem " He tamam " dedim. Mutfağa geçtim bir bardak su içdim sonra tekrar odama çıktım. Üzerimi deyişdim aşağı indim. Annem örgü örüyodu. Baran da yanında oturmuş onunla konuşuyodu. " ne konuşuyorsunuz böyle tatlı tatlı " dedim " canım annecim annane olmak istiyormuş " dedi baran " tabi Anne abimi evlendir ol anane " dedim " amma " dedi baran bu zaman telefon çaldı. Arayan albay erdemdi. " kızım timini topla gel " dedi " emredersiniz " dedim kapattım. " ne dedi? " dedi baran " timi topla gel " dedim " tamam o zaman " dedi bizim timle bir qrup vardı. O zaman komutan olduğumda açmışdım oraya yazdım. Sonra bizde çıktık.
&
" Allah Allah oğlum bak kılıç timi " dedi can. Her kes angarda üzerinde asker forması hazır bekliyodu. Bu zaman albay geldi " dikkat " dedi ela * güzel rahat olun hepiniz burdasınız şimdi şöyle ki bahtiyar ilk sen veleti güzel bir şekilde konuştur " dedi albay " tamam " dedi bahtiyar " sonra alınan bilgi ile önemli bir görev ola bilir " dedi albay " emredersiniz " dediler . Tüm tim mehşur bahtiyar yüzbaşı konuşmasını izlemeseler bile dinlemiyo gidiyo. Bahtiyar ve velet bir odada olurken tim dışardı bekliyodu. " acaba komutanım velet sağ çıka bilecek mi? Bahtiyar yüzbaşı hırsına yenik düşmesin " dedi Oğuz " bilmiyoruz amma o kadar da yapmaz " dedi ela " yapmaz demi? " dedi sonra ela " yok ya yapmaz " dedi baran " baran yüzbaşı haklı yapmaz " dedi çevik. Hepisi beklemeye başladı. Ve o güzel sesler gelmeye başladı. " söyle lan o marco nerde? " dedi bahtiyar " bilmiyorum " dedi velet ve güldü " bilsem bile demem " dedi ve yine güldü vallah bahtiyara geldiler. Bir güzel tekmiledi " dur yüzbaşı " dedi en sonda velet. " komutanım güzel gidiyo galiba " dedi Yavuz " galiba " dedim bu zaman can geldi . " komutanım çay " dedi can " gel can " dedi baran " buyurun " dedi her kese çay dağıtı. " komutanım ses kesildi yoksa " dedi kutay " olmaz ya " dedim biraz ötede albay duruyodu. Yanımıza geldi " komutan " dedi bana. " söyle lan " dedi bahtiyar bu zaman veleti yukarı kaldırmışdı. " marco marco süriye gibi bir yerlerde " dedi " bak bu doğru diyilse seni öldürürüm lan " dedi bahtiyar sonra tekme attı " doğru doğru bırak yüzbaşı " dedi velet " komutanım ses hala geliyo yani yaşıyor " dedi ela " tamam yüzbaşı " dedi gitti. " komutanım şimdi asla gazını almaz bak şimdi ayağa çalışıyor " dedi çevik " şimdi kafaya geçti " dedi Yavuz " bak şimdi kollar ve bitirdi " dedi oğuz ve gerçekden sustu. Biraz sonra bahtiyar çıkdı. Albay yanımıza geldi. " komutanım " dedi bahtiyar " velet konuştu "dedi " şöyle ki,veletin dediyine göre marco.. " sonra ise yeri söyledi." anladım Ben harekat merkezinde olucam önemli bir konu ola bilir sizi çağıra bilirim karargahda olun hazır olun " dedi "emredersiniz " dediler . Albay karargaha timde angara gitti. " komutanım sizce nolucak " dedi Oğuz " bilmiyorum " dedi ela " merak etme biz seni koruruz sen sağsalim ayçana geri dönersin " dedi Yavuz " yani öyle demedim komutanım " dedi " öyle olsun " dedi bu zaman can geldi . " komutanım " dedi " gel " dedi bahtiyar " buyurun " dedi her kese çay dağıtı. Hemen sonra büce geldi. " komutanım " dedi " gel teğmenim noldu? " dedi ela " albay erdem sizi harekat merkezine çağırıyor " dedi büce " hemen geliyoruz " dedi akın ve önden gitti. Bende onu boynundan tutum ve arkaya çektim. " tabi geliyoruz " dedi ela büce önden giderken arkada ela akını boynundan tutu arkaya attı. Gözleri ile napıyon diye dedi kafasını salladı " yanı komutanım " dedi " ne lan? " dedi ela " hiç yani " dedi akın " hepisi başımıza aşk adamı kesildi lan siz dağınıza bakın be " dedi ela " haklısınız " dedi akın baya titiriyodu korkdu ela öyle yapınca " hadi albay bekliyo " dedi " emredersiniz " dediler. Hepsi birlikde harekat merkezine gittiler. İçeri girdiler. Albay biraz sonra geldi. Ayağa kalkdılar " rahat olun oturun " dedi albay en başda kendisi oturdu. " evet çoçuklar bu marco veletinde dediyi yerde şöyle ki onun orda olması etiraf köy adamlarını zorluyor bazı evlere baskın etti. Adamları kadınları aldı. Bazılarında ise öldürdü. Şimdiki hedefiniz orda olan insanları korumak ve onları korumak sonra bir sıkıntı çıkarsa önü halledeceksiniz" dedi " komutanım peki marco?" dedi bahtiyar "marco ya daha çok var. İlk yaralılar sonra marco " dedi " emredersiniz " dedik o ayağa kalktı bizde " emirkomuta ela yüzbaşıda " dedi " emredersiniz " dedi ela . Çktı sonra Tim çıltı angara gitti hazırlandı silah sürsat aldılar. Ve dışarı çıktılar biraz sonra albay geldi " dikkat " dedi ela " rahat olun şimdi azra ve gökçe hanımda sizinle gelicek tam olarak onları seçim çunki bildiyiniz doktorlar " dedi albay " doktorların burnuda kanamıyıcak bu sizi ait " dedi " emredersiniz " dediler " kılıçınız keskin olsun buyurun " dedi " sağol kılıç arabaya bin" dedi ela iki araba olarak gittiler. " her kes mikrofonu açık tutsun yolda bir şey olursa biz size diyicez" dedi ela " emredersiniz " dediler. " komutanım " dedi Akif " efendim " dedi ela " azra ve gökçe yenge Oğuzu ve ayçanı biliyomu? " dedi " sen susa biliyomusun lan he " dedi Oğuz bir tane vurdu " komutanım açıtı " dedi " Oh olsun " dedi " bilmiyorum ki kendin sor Akif biliyorlarmı? " diye " tabi hemen " dedi " neyi biliyoruz " dedi gökçe " Oğuz ve büyük aşkı ayça " dedi Akif " aaa " dedi azra " gerçekden mi ? " dedi gökçe " evet " ded Akif " Sen benim elime düşecen amma Akif " dedi oğuz " tamam yeter kapatın bu konuyu nede olsa oğuzda bir adam " dedi ela " Allah razı olsun komutanım " dedi oğuz " amma yani tamam görevde eylene bilirsiniz amma bu kadar da yok onu geri döndüyümde kendimiz hallederiz " dedi ela " nasıl? Komutanım " dedi Oğuz " o da bana " dedi ela " emredersiniz " dedi Oğuz . Bir saat sonra ilk araba durdu " komutanım bir sıkıntı mı var ? " dedi Yavuz " Hayır " dedi ela " geldik inin " dedi her kes indi. " merhaba " dedi onları bir ustegmen karşıladı " merhaba yüzbaşı ela Akgün " dedi " memnun oldum mesut ustegmen " dedi " memnun oldum durum nasıl " dedi ela " iyi olmaya çalışıyo komutanım şimdilik sesizlik " dedi " tamam " dedi. İçeri geçtiler. Çadırlar vardı kenarda iki büyük çadır vardı. Onlarda ilk yardım içindi. Diyer minik çadılar asker için diyer en büyüyü ise resmi işler içindi. " buyurun " dedi mesut ustegmen " doktor ve hemişere hanımı içeri götürün " dedi mesut " tamam siz de gidin akın ve Akif " dedi " bakın ne lazım liste çıkarın karargaha söyleyim yardım etsinler " dedi ela " Emredersiniz " dediler. " mesut burda kaç çadır var " dedi ela " 10 15 " dedi " tamam ekonom edicez iki ye bölücem bir yerde iki kişi kalın " dedi ela " emredersiniz " dedi .
Acaba ela nasıl bölücek orda nolucak kimse şehit olacakmı?

 askerin Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin