42 - acem kızı

7 0 1
                                    

" Akif Sen benim elime bir geç seni ha şuraya gömücem Akif " dedim " ooo gazamız mübarek olsun " dedi kerim " neden? " dedi Oğuz " çünki ela komutan birine Ceza vericekse o onun timi ve yanında olanlara da aitdir yani Akif ismi ile biz ve sizde gittiniz " dedi " anna Akif seni var ya " dedi akın " akifi koruma altına alıcaz dikkatli şekilde iniyoruz " dedim " emredersiniz " dediler 4 kişi arka 4 kişi önden ireledi. İçeri arkadan ve önden sızdık. Ve önümüzde olan manzara şuydu Akif Leylanın elini çözüyordu. " Akif " dedim
Bir az önce :
İlk içeri sızdım önde duran adamları öldürdüm sonra ise diğerleri sıkıntı olan en sonda Leylanın yanında olanlardı oraya sızdım silahın kafasına bir muamat bağladım sesi çıkmasın diye ilk adamı vurdum sonra ise saklana saklana diğerlerini " bu kadar " dedim çıktım " beyler burdayım " dedim son kalan ikisinide vurdum . " Akif " dedi Leyla koştum hemen sarıldım.
༺ღ༒ kılıç timi ༒ღ༻
Bizde içeri girdiyimizde tam da olarak kol açma merasimine denk gelmişdik. " Leyla iyimisin? " dedim " merak etmeyin iyiyim " dedi " öldürmek istiyordular amma olmadı " dedi " ooh şükür Hadi dönüyoruz " dedim çıktık ön tarafda onların bayrağı vardı. " çevik bayrak " dedim " hemen " dedi bayrağı çıkardı öptü sonra bana verdi. Bende öptüm ve açtım ipi aşağı saldım o bayrağı indirdim atım bizim bayrağı serdim. Ve kaldırdım " bayrağıma bak be şu renge bak " dedim" dönüyoruz " dedim
.
Karargaha geldik. Silahları filan çıkardık. Leyla ise bizim eve geçti Akif onu bıraktı tekrar karargaha geldi. " Evet " dedim " evet komutanım " dedi Oğuz " ne canım gözüm " dedi bahtiyar " paslandık dimi Akif akın Oğuz aslan Orxan şınav " dedim " ooh " dedi Yavuz kutayla bir birilerine baktılar. " onlara şınav size turnike " dedim " amma ela " dedi baran " Ben turnike dedim amma ela demedim Haydı " dedim " yada durun çevik Yavuz ve kutay sadece siz birazda orda oflayın siz geçin " dedim " kimin karısı " dedi baran güldüm " sus be dur saymıyorum " dedim " yok komutanım siz yorulmayın ya saymayın " dedi Akif " sus başla bu tim senin yüzünden böyle sus " dedim " komutanım bu bitsin var ya onu elimden almayın " dedi kutay " benimde " dedi yavuz " baran " dedim " efendim güzelim " dedi " Sen oranı say bakalım " dedim ve döndüm " başla en aşağı 50 " dedim " hay ebe " dedi Akif durdu " yani hay be dedim " dedi " az be bu " derken kerim kafasına bir tane yapışdırdı " bak sus yoksa seni evire çevire döverim " dedi kerim " tamam ya komutanım " dedi Akif " başla " dedim
.
Bu işin sonunda Akif ve diğerleri galiba 60 şınav. Yavuz ve diğerleri 10 turnike ile çıktı. Ve sonra ise baran Yavuz, kutay, kerim, aslan, Orxan, çevik, oğuz, akın akifi tüm karargahda kovaladılar " komutanım nolur kurtarın " diyordu en son sonra ise yok oldu galiba timin altında kaldı.
.
" Akif nerde? " dedim " Allah bilir korkudan nereye gittise " dedi bahtiyar " Vallah komutanım rahat oldum şunları dövemiyordum dövdüm rahat oldum " dedi kerim güldüm " Allah sizi var ya " dedim " komutanım sizde el atsaydınız" dedi Yavuz " yok 60 şınav ve siz yeti ona " dedim " haklısınız " dedi kutay hepsi güldü. " aaa Akif " dedim güldüm her kes arkasını döndü baktı " bu niye korka korka geliyor? " dedi baran " acaba neden? " dedim " güldüm ayağa kalktım yaklaştım tam Akif kaçıcaken yakaladım " korkma lan minak mermiden korkmuyosun amma " dedim güldüm " amma komutanım yani " dedi Akif " ne amması ulan " dedim " geç akif hadi " dedim " emredersiniz komutanım " dedi Akif istemsizce geçti oturdu. Akının yanına. " hoş geldin kardeşim yüzünü gördük " dedi akın " dalga geçme kardeşim benim Allah Allah " dedi Akif " tamam be " dedi Akın " dikkat " dedim " rahat olun oturun çoçuklar " dedi albay " şimdilik izindesiniz ve türkiyeye döneyorsunuz " dedi " emredersiniz " dedik albay kalktı gitti. " o zaman her kes dağılsın yarın her kes türkiyeye dönsün " dedim " emredersiniz " dediler ilk biz kalktık baranla birlikde eve geçtik. Leyla oturmuşdu. " Leyla " dedim " aa yüzbaşı " dedi " yarın dönüyoruz " dedim " tamam " dedi " ela son kez bir güzel gezsekmi burda? " dedi baran " olur " dedim " bekle hazırlanıyım " dedim "tamam " dedi hemen hazırlandım aşağı indim. Leyla bana yaklaştı " yüzbaşı bende akifle gidbilirmiyim? " dedi Leyla " tamam o zaman " dedim bizde baranla çıktık. Azerbaycanda güzelce gezdik. Akşam baktık. Eve geri döndük sonra ise Türkiyəyə döndük.
Türkiye izin günü :
" eee komutanım napalım " dedi Akif " evimizə gidelim sen neden topladın bizi buraya? " dedi Yavuz " bilmem komutanım sıkıldım " dedi Akif " gerizekalı lan bu " dedi kutay. " niye ya? " dedi Akif " lan benim karım HAMİLE " dedi Yavuz ve kutay aynı anda. " yani " dedi Akif " yani Allah Allah " dedi kutay " Sen ne anlarsın ulan al kızı git gez yani " dedi Yavuz " tamam abi " dedi Akif " bizde kalkalım benim de işim var " dedi akın " ne ulan " dedi kutay " hiç ya komutanın " dedi akın her kes dağıldı.
༺ღ༒ kılıç timi ༒ღ༻
Evet şimdi benim dilimden yani yazarın her kes kendi sevdiyi kadının yanına gitti . Bu son deyil ilk de deyil bu gün 42 ci bölümden size yazar ben sesleniyorum ilk kitabım aşk olduğun ilk karakterdi Baran, Yavuz ,Kutay hepsi amma bunlar ayrı bu hisseni yazarken aklımda bir şarkı vardı. Bu son olsun amma bu son bölüm deyildi biz uzun süre daha birlikde olacakdık . Evet Şu anda baran ve ela çok iyi çiftler, kutay ve azra bebek bekliyor, evet aynısı Yavuz ve aslı içinde geçerli , Akif Leylaya aşk Leyla da ona, akın büceye, oğuz ise ayçaya , yılların aşkı bahtiyar Gökçe, çevik hala yanlız be aga be yağız efe onu unutmadık asla hemde kalbimizde Oğuzun kalbinde esas. İyki varsınız ilk asker kurgum ilk kitabım .Bazen insan okuması artınca sevilince mutlu oluyor. Geleceyi bende siz de bilmesiniz. Belki ela hamile kaldı belki ikisde öldü aynısı diğerleri için de var. Belki aslı ve azra çoçuklarına bir şey olacak. Asla diyemem belki albay öyrendikden sonra kızını alıb gidicek net diyemem o benden ve gelecekden aslı ola bilir amma o anda aklımda ve gönlümde ne varsa onu yazarım. Çünki hiç bir bölüm önceden düşünülmedi. Amma hepsi benim için aziz bu kitab. ŞEHİT VE GAZİLERİMİZ İÇİN ONLAR İÇİN YAZILMIŞDIR BU KİTAB KAHRAMLIK BİRLİYİ ANLATIR .
İnşallah her şey güzel olur ne şehit ne gazı veririz bitiririz kitabı.
.
Evet her kes birlikde ela ve baran birlikde tatlı yapıyor kendilerini una boğuyor. Kutay ve azra film izliyor, Yavuz ve aslı alış verişde aynı zamanda Bahtiyar ve Gökçe onlarda bahçede çoçuklarla, Akif ve Leyla birlikde parkda akın ve büce karargahda , çevik ailesi ile Oğuz ise ayçaya ile konuşuyor. Kalbi çıksa bile seviyor kaş her erkek böyle sevse sizi seviyorum ve öpüyorum 💖 umarım hayatınız da iyi gider. Çünki onlar kılıç timi. Her erkeyin hayatına bir kadın girir ve onu deyişdirir. ❤Bizdede öyle baran öyle bir adam oldu ki iyki ela geldi dedi Tim.

Bence bu ya Yavuz yada Kutay ne dersiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bence bu ya Yavuz yada Kutay ne dersiniz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 askerin Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin