Yazar.
"Le sta troppo bene quel vestito?" ("O elbise ona fazla mı yakıştı?") Diyerek kaşları çatık bir şekilde fotoğrafları çekinen kardeşine baktı Luca.
Hepsi dikkatle Eva'ya bakarken, Eva her zaman ki o enerjisiyle işini yapıyordu. İşini yapmak ona zevk veriyordu, bundan hiç sıkılmıyordu.
"Harika Eva. Bir kaç fotoğraf da aldıktan sonra, her şey bitmiş olacak." Diyen kadın ile Eva onu onaylamıştı.
"Elinin birini havaya kaldır," dediğinde Eva dediğini yaparak kameraya bakmıştı. Fotoğrafların estetikliği kıyafeti de göz önüne çıkarıyordu. "Son pozlar." Derken bir kaç fotoğraftan sonra sette büyük bir alkış kopmuştu.
İşin bitişi için yerinden kalkan Eva'da hafif bir alkışla gülümseyerek setteki kişilerle vedalaşmıştı. İşini bitmesiyle onu bekleyen Luca ve Loris'e ilerlemişti.
"Mi sto preparando e sto arrivando. Puoi andare alla macchina." ("Hazırlanıp geliyorum. Siz arabaya geçebilirsiniz.") Diyerek karavana ilerlemesiyle Luca ve Loris birbirine dönerek hafif sırıtmışlardı.
"Ora che siamo fratelli dobbiamo obbedire agli ordini di nostra sorella, gemelli, vero?" ("Artık birer abi olduğumuza göre, kız kardeşimizin emirlerine uymalıyız ikiz ha öyle mi?") Diyen Luca arabaya ilerlemeye başlamıştı bile. Loris kafasını iki yana sallarken saçlarını arkaya itmişti.
Magazinde geçmeleri için korumaların yardımını alırken, bindikleri gibi yan yana oturmuşlardı.
"Stai tranquillo, posso fare qualunque cosa tu dica per il resto della mia vita. Può portarci via il dolore di diciassette anni." ("Emin ol, ömür boyu her dediğini yapabilirim. on yedi yılın acısını bizden çıkarabilir.") Dediğinde Luca küçük bir kahkaha atmıştı.
Çalan telefonu ile dikkatini ona verirken, babasından aramayı onaylamıştı.
"Padre?"("Baba?") Dediğinde Felice Molinari havalimanında duran arabasından karısının elini tutarak inmişti.
"Il set è finito? Siamo arrivati all'aeroporto. Ti aspettiamo." ("Seti bitti mi? Havalimanına geldik. Sizi bekleyeceğiz.") Demesiyle arabaya binen Eva ile Luca kısa bir an ona bakıp önüne dönmüştü.
"Stiamo arrivando, la mia famosa bellezza è con me." ("Geliyoruz, ünlü güzelim de yanımda.") Diyip Eva'ya göz kırpmasıyla, Eva'nın da ona göz devirmesi bir olmuştu.
Telefonu kapatan Luca karşısında telefonu ile ilgilenen kardeşine dönmüştü, Loris de aynı şekildeydi.
"Che ne dici di guardarci Eva, ho una faccia che è più importante del telefono, per favore fratello." ("Bize bakmaya ne dersin Eva, telefondan daha önemli bir yüze sahibim lütfen kardeşim.") Luca yüzünde havalı bir ifadeyle bunları söylerken Eva derin bir nefes vermişti.
"So che vuoi passare del tempo con me, ma purtroppo Luca Molinari senza appuntamento." ("Benimle vakit geçirmek istediğinin farkındayım ama randevusuz maalesef Luca Molinari.") Demesi ile Loris de hafif sırıtmıştı. Bu an fazla kısaydı.
"Oh, sono i geni. Mi somiglia moltissimo, Loris." ("Ah genler işte. En çok bana benziyor Loris.") Dediğinde Loris tek kaşını alayla havaya kaldırmıştı.
Aralarında Eva'yı anımsatan en çok o gibiydi, Luca ile ikiz olsalarda farklılıkları vardı. Loris'in o farklılıkları da kız kardeşi ile tamamlanıyordu.
"Loris, penso di assomigliargli." ("Loris, ona benziyorum bence.") Demesi ile Loris bakışlarını kız kardeşine çevirmişti.
"Sei come me, Eva." ("Bana benziyorsun, Eva.") Demesi ile Eva hafif kızarırken bunun nedenini anlamadığı için kafasını eğmişti. Luca kız kardeşinin kırmızı yanaklarını görmesiyle gülerek ve şokla konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIN ROLÜ
General FictionAilesinin kendisi için yaptığı en güzel şeyin oyuncu olmasını sağladıklarını düşünen Eva, yaşadığı bu hayatın onun gerçeği olduğu zannediyordu. Oysa, göremediği şeyse kendini hayatın rolünü fazla kaptırdığıydı. Asıl gerçek ailesi, Ünlü İtalyan iş...