bilgilendirme

14 2 0
                                    

Öncelikle merhaba,

Burayı okuyan birisi olur mu bilmiyorum çünkü açıkçası her zaman okuyan kişilerin olmadığını düşündüm okunma sayım olsa da.

Eğer okuyan birisi varsa öncelikle ona teşekkür etmek istiyorum vakit ayırdığı için.

Şimdi, demek istediğim çok şey var ama dediğim gibi okuyan kişinin olmadığını düşündükçe bu kelimeler boğazıma diziliyor. Yine de olabildiğince açık davranacağım okuyan birisi olduğunu düşünerek: saf düşüncemi söyleyecek olursam kafamdaki dünya sandığınızdan çok çok daha büyük ve bir süre sonra o dünyadaki karakterler, olaylar ve hikayemin gidişatı sürekli beynimde dönüp duruyor. Yazmam lazım, bunu biliyorum ama bazı düşünceler hep önüme engel koyuyor.

Yazmaya devam edeceğim.

Kurgumu, karakterlerimi bırakamam,  bunu yapamıyorum ve açıkçası yapmak da istemiyorum. Siz hiç yazdığınız karakterlerin silüetini odanızda öylesine otururken kapının eşiğinde "hadi artık, seni bekliyoruz," der gibi dikilişini gördünüz mü? Ben gördüm ve hayır deli değilim, sadece daha anlatmam, yazmam gereken çok şey var.

Umarım bir gün kitabımı basabilirim, umarım bir gün gerçekten güzel bir kitlem olur ve o gün geldiğinde bu günler buruk bir anı olarak kalır. Motivasyonsuzluğumun hayallerimin önüne geçmesine izin vermemek için o kadar büyük bir savaş veriyorum ki, bunu aylarca bölüm atmamış olmamdan anlayabilirsin.

Sen, sana sesleniyorum. Yemin ederim orada birisi var mı bilmiyorum, bunu okuyan birisi olur mu bilmiyorum. Bunun ağırlığı bir yazar olarak omzumda yük olarak kalıyor, şimdi geri dönüp cümleme  baktığımda bile kendime yazar dediğim için kendimden utanıyorum: yazarların yazdıkları okunur çünkü.

Çünkü yazarlar sadece kendilerine yazmazlar.

Her neyse ne, dostum, "yüksek ve güzel şeyler şerefine."

16.06.2024 pazar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gölgeler Şafağı İstiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin