Banyodan çıktığımda odama gidip üstümü giyinip aşağı indim. Ardından telefonumdan mesaj geldi.
Bay Kim
Merhaba bayan Kim.
İki dakika kapıya çıkabilir misiniz?Siz
Tabii
GörüldüKapıya çıktığımda bay Kim üstü siyah gömlek altında siyah pantolonla karşımdaydı.
"Noldu bay Kim?"
"Normalde bugün bir arkadaşımla bara gidecektim. Ama maalesef beni ekti. Bende kimseyi bulamayınca size sormak istedim. Benimle bara gelir misiniz?"
Söylediği şeylerle şaşırmıştım. Genellikle bay kimle bu kadar yakınlığımız yoktu.
Biraz düşündükten sonra dışarı çıkmanın iyi bir karar olduğunu düşünüp konuştum"Tabi bak kim. Yalnız hazırlanmam gerek bekler misiniz?"
"Tabii ki. Geldiğiniz için teşekkür ederim."
"Ne demek" dedim gülümseyerek.
"Lütfen içeri buyrun. Bende o sırada hazırlayım.""Ee tamam"
Geri çekildiğinde içeri girdi. Bende yukarı çıkıp hazırlanmaya başladım.
Üstüme kırmızı bir tane dekolteli ince askılı elbise giydim. Saçlarımı yana yatırıp hafif makyaj yaptım. Son olarak kırmızı topuklularimla beraber hazırlanmam sona ermişti.
Aşağı indiğimde bay Kim kalktı.
"Hazır mısınız?"
"Evet hadi çıkalım."
Evden çıktığımızda dışarda motoru vardı.
İlk önce o bindiğinde kaskını taktı. Ardından diğer kaskida bana verip takmamı söylemişti fakat ben takamamistim."Verin bana ben takayım"
"Teşekkürler" dedim ve kaskı uzattım. O kaskı takarken bende gözlerine bakıyordum.
Gözleri ne kadarda güzeldi? Uzun uzun saatlerce izleyebilecegim kadar...
Ah ne diyorum ben?! O benim eski sevgilimin babası!
Bak Kim ile göz göze geldiğimizde bana 'bisey mi oldu?' der gibi bakmıştı.
Görmezden gelerek motora bindim. Hala calistirmadiginda 'ne oldu?' der gibi baktığımda konuştu."Sırtıma yaslan düşersin."
"H-Ha tamam."
Dedim ve hafifçe kollarımı beline sardım. Birden gaza basınca korkup daha hızlı sarıldım.
##
Bara geldiğimizde sohpet etmeye başlamış. Ardından biraz dans etmistik. Şimdide iceceklerimizi almış sohpet etmeye tekrar başlamıştık.
"Öyle işte. Karım beni aldatinca bende boşanma davası filan açtım. Mahkeme de Jungkook kararını annesi ile kalmayı seçti. Banada hafta sonları geliyor."
"Anladım. Nasıl atlattiniz bu süreci?"
"Aslında... Atlattin denmez çünkü ağır bir depresyon geçirmedim. Sadece ilk ogrendigimde biraz ağlamıştım. Sonra zaten çok umursayamadum."
"Anladım."
Ardından tekrar o gözlerine baktım. Gözleri çok güzeldi. Evet bunu sürekli söylüyor gibiyim ama gercekleride söylemek gerekir değil mi?
"Bişey mi oldu?"
"Y-Yok bay Kim."
"Bence artık bana Taehyung diyebilirsin?"
"Peki Taehyung." Dedim ve gülümsedim.
Dilime bir tuhaf gelmişti.
Sonra aklıma gelen soruyu sordum."Şey bişey sorabilir miyim?"
"Tabii her zaman Jennie."
"Acaba fotoğraf... Çekilebilir miyiz?"
"Tabii kii"
Dediğinde çantamdan telefonumu cikardim.
1-2 tane fotoğraf cekibdigimizde Instagram'da story olarak paylasmistim. Taehyung'la birbirimizi takip ederek bahsetmelere ekle dedim ve onu etiketledim.
Birbirimize bakıp gulumsedigimizfe bu sefer gulusunun ne kadar güzel olduğunu düşündüm. Artık uykum gelmeye başladığında Taehyubg fark etmiş olacak ki "uykun geldiyse eve gidebiliriz." Demişti. Bende kabul edip kalktım ve motoruna doğru ilerledik.
Eve geldiğimde hemen yatağıma yattım ve bugün güzel geceyi bana bahşettiği için Taehyung'la küçük bir teşekkür mesajı yazdim ve ardından uyudum.
Yazardan
Jennie ve Taehyung birlikte içip dans ederken onları izleyen Jungkook'tan habersizlerdi. Jennie ve Taehyung ayaklandiginda hemen ardından jungkook ayaklandı. Onların eve doğru gideceğini tahmin etmişti. Onlardan önce arabasına binip eve gitti. Koltukta oturmuş Taehyungu bekliyordu Jungkook. Kapı açılma sesi geldiğinde hızla ayağı kalkıp adamın iki yakasına yapıştı.
"ULAN BEN SANA BABA DEDİM! SEN NASİL BENİM ESKİ SEVGİLİMLE GULUP EGLENİYORSUN?"
"İlk önce şu ellerini yakamdan çek. Öyle konuş."
Jungkook ellerini çektiğinde Taehyung koltuğa oturmuştu.
"Evet anlat."
"Normalde bir arkadaşımla gidecektim. Ama o beni ekince ve evde sen olmadığın annenle kaldığın için tek başıma gitmek istemedim. Bende Jennie'ye sordum oda kabul etti. Hem sen onu aldatmadın mi? Ne bu afra tafra?"
Jungkook sessizliğini korudu.
"Yani ortada düşündüğün gibi bişey yok. "
Şimdilik.
Diye düşündü Taehyung.
Jungkook ceketini askıdan alıp Taehyung'un yüzüne bakmadan evden çıktı.
Taehyung alışmıştı. Ne zaman kavga etseler,Taehyung haklı çıkardı çünkü Jungkook'un suçlamaları saçmaydı. Sonrada boş yaptığını anladığı için evden çıkıp giderdi.
Taehyung derin bir nefes alıp odasına çıktı. Ardından Instagram'a girip Jennie ile olan fotoğrafına baktı.
"Jungkook böyle bir kızı nasıl aldatabilir?"Diye iç geçirdi. Yatağına uzandı ve ikisinin beraber resmine bakarken uyuya kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Or Dad-Taennie
Teen FictionJennie,Jungkook'un onu aldattığını öğrendikten sonra babası ile tanışır. #taenniekook🥇 #taejen 🥇