Taehyung
Ne? Ne demek Yuna geliyor? Ne kadar kurnaz bir kadın olduğunu biliyorsun. Reddet hemen.Jimin
Reddettim zaten. Fakat Chae dinlemedi. O benim arkadaşım illa ki cagiricam dedi.Taehyung
Chae neden kendinden 4 yaş büyük biriyle arkadaş oluyor amk.
Bu işi hallet yoksa iyi şeyler olmayacak.Jennie'den
Banyodan çıktığımda Taehyung'un yüzü buz kesmişti."Hayatım bir sorun mu var?"
"Yok canım hazırlan sen."
Kaşlarımı çattım, kesinlikle bir şeyler vardı ve benden saklıyordu.
"Peki" diyerek geçiştirdim. Yakında çıkardı ne bok yediği.
"İşe gitmesem mi acaba ya"
"Sen bilirsin hayatım." Dedi ve yanıma geldi, arkamdan sarıldı.
"Belki gitmezsin bizde sevişiriz."
Gülümsedim.
"Öyle mi babacığım?"
Kafasını salladı.
"Öyle. Ahhh o güzel inlemelerin hala kulaklarımda."
Ona döndüm. Kendimi ona bastırdım.
"Senin istediğin her zaman inleyebilirim."
Kafasını eğip dudaklarımı öpmeye başladı. Öpüşme seslerimiz kulağıma gelirken geri çekildim.
"Artık gitmem gerek" dedim ve aşağı inip arabama bindim. İşe doğru yol aldım.
*
İşten eve gelmiştim. Partiye hazırlanmak için eve gelip elbise sececektim fakat kararsız kalmıştım.
Cebimden telefobu çıkarıp Taehyung'a yazdım.Siz
Sevgilim
Bı bakar mısın?Göğüsüme aç babacık
Efendim canım bişey mi oldu?Siz
Yok hayır iki kıyafet arasında kaldım da yardım eder misin?Göğüsüme aç babacık
Tabi yavrum at fotoğrafları
Sıçtık amk|Siz
Bu nasıl?
Göğüsüme aç babacık
Biraz fazla açık değil mi?
Göğüsün filan görünüyor.Göğüse aç babacık fotoğrafını ekran görüntüsü aldı!
Göğüsüme aç babacık
ANANI SİKİM|Siz
Bunu görmemiş sayıyorumBu nasıl?
Göğüsüme aç babacık
Bunları aslında benim yanımda giymen gereken şeyler değil mi?
Birde sen bunları nerde giydin?Siz
OFF sana da bişey sorulmuyor. Kendim seçerim.Göğüsüme aç babacık
Jennie dur
HAYİR GİYME ONU
Görüldü.JENNİEE
iletildi.Üstüme kırmızı elbisemi geçirip makyajımı yaptım. Üstüme Taehyung görmesin diye uzun hırkamı (dizlere kadar) giydim, beklemeye başladım. 5 dakika sonra Taehyung geldiğinde üstünde siyah gömlek ve siyah pantolon vardı. Motoruna binip bana kaskı uzattı. Elinden alıp taktım ve motora binip ona arkasından sarıldım.
*
Parti alanına geldiğimizde hepimiz eve girdik. Tanıdık kişiler vardı. Ben lavoboya giderken Taehyung salona masaya oturmaya gitti. Makyajımı tazeleyip tekrar gittiğimde Taehyung'un yanına bir kız oturmuş, ve ona gülerek biseyler anlatiyordu. Hiçbir şey yokmuş gibi Taehyung'un karşısına oturdum. Taehyung bana çaresiz gözlerle bakarken gözlerimi devirdim. En sonunda konuştum.
"O elini ordan çek" dedim gülümseyerek. Kadın bilmiş bilmiş konuştu.
"Pardon? Sen kimsinde bana emir veriyorsun?"
Derin bir nefes aldım ve samimiyetsiz gulumsememe devam ettim."O elini ve kafanı koydugun adamın kadınıyım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Or Dad-Taennie
Teen FictionJennie,Jungkook'un onu aldattığını öğrendikten sonra babası ile tanışır. #taenniekook🥇 #taejen 🥇