Evdeyken tek yaptığım şey aglamakti. Ne kadar çok aşık olsamda, bitmesi gerekiyordu. Yasak olan birine aşık olmak zaten yalnisti. Olmaması gereken iki kişiydik. O gün onunla gitmemem gerekirdi.
Kulaklarımda çalan bırakman doğru mu? Çalarken ağlamaya devam ediyordum. Hiç kimse için bu kadar agladigimi hatırlamıyorum. İnsan maalesef aşık olunca, tek sogukluga dayanamiyor. Bende bunu kaldiramadim.
Telefonuma gelen arama ile yüzümü ekrana cevirdigimde gözlerin ışıktan dolayı kısıldı.
Lisa arıyor...
Telefonu açtım.
"Efendim Lisa?'
"Kapıyı aç"
"Anahtar çiçeğin altında"
Arama sonlandırıldı.
Kapi acilma sesi geldiginde yorganima daha da sarıldım. Ne kadar terlesemde sanki tek güvendiğim şey oymuş gibi sim sıkı sarıldım.
Lisa nin merdiven çıkma sesini duymam ve gelmesi çok surmemisti.
Yatağıma oturdugunda elini başıma koydu ve okşadı.
"Noldu hadi bana anlat hayatım."
Telefonumu ona uzattım.
"Taehyung'a gir bak mesajlara"
Mesajları okurken ben dahada aglamaya başladım.
"Jennie... Ben, ne diyeceğimi bilmiyorum. "
Bir anda Daddy issues açıldığında. Donup kalmıştım. Bu şarkıya zaafım vardı.
Fakat tam olarak bu durumu yaşadığım için değiştirmedim.
"Kendimden büyük birine aşık oldum Lisa. Bu aptallıktı. Çok yanlış yaptım. Biz hiç olmamaliydik."
"Hayır güzelim öyle anlama. Taehyung evde hala ağlıyor. Sende yapma lütfen, sadece ortada yalnis anlaşılma var. Taehyung bunu düzeltir bak eminim"
"Neyi düzeltecek Lisa? O kadını nasıl dokunduğunu filan mı anlatacak bana?"
İşte de atılmıştım.
"Neyse Lisa boşver ya. Yapacak bişey yok. Güzeldi, ama kötü bitti. O yasak biriydi ama yasak olması güzeldi. Oldu, ve bitti."
Lisa bana yapma diyen gözlerle bakıyordu fakat onu umursamadan gözlerimi kapattim.
Kalkma sesi duyduğumda gittiğini anladım. Fakat sonra bir ses geldi. Umursamadan müziği dinleyerek uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Or Dad-Taennie
Novela JuvenilJennie,Jungkook'un onu aldattığını öğrendikten sonra babası ile tanışır. #taenniekook🥇 #taejen 🥇