Jennie'den
Sabah uyandığımda nedense içimde bir mutluluk vardı. Gülümseyerek lavobaya gittim ve elimi yüzümü yikadim. Rutin işlerimi yapıp aşağı indim.
Kahvaltı hazirlarken Acaba Taehyung'u cagirsam mi? Diye düşünmeden edememiştim. En son karar olarak telefonumu elime aldım ve Taehyung'a yazdım.
Siz
Merhaba TaehyungTaehyung
Merhaba Jennie bir şey mi oldu?Siz
Yok hayir sey dicektim
Eger musaitseniz bana kahvalti yapmaya gelir misiniz?Taehyung
Tabii ki gelirim.
5 dakika sonra ordayım.Siz
Tiaamamamm tesekkurlerrrTelefonu kapatıp Taehyung u beklemeye başladım. 5 dakika sonra kapım çaldığında üstüme baktim. gayet iyi görünüyordum. Kapıyı derin bir nefes alarak açtım. Fakat karşımda hiç isteyecegim bir yüz yoktu.
Taehyung'tan
Banyodan çıktığımda üstümü giyinip aşağı indim. Komidinin üstüne koyduğum telefonum yoktu. Aşağı indiğimde telefonun açık bir şekilde olduğunu gördüm. Mesajlara baktigimda bunları yazanın Jungkook olduğunu anladım.Hemen evden çıkıp Jennie nin evine gittim. Kapı açıkti. Bagirislar duyduğumda hemen içeri girdim. Jungkook un onun üstüne yürüdüğünü ve bağırarak "O PİC ADAMLA NASİL BULUSURSUN!? SIRF O ÜZÜLMESİN DİYE ONA BABA DİYORUM! SİRF BUYUZDEN ANNEME GİTTİM! VE SENDE GİTMİS ONUN ALTİNA GİRMEK İCİN NELER YAPİYORSUN!"
Tamam artık son damla olmuştu. Jennie nin orda olmasını umursamadan yüzüne yumruk indirdim.
"TAEHYUNG DUR!"
Jennie'den
Jungkookun dediklerini daha sindirememisken yumruk sesi geldiginde Taehyung un olduğunu anlamam çok kısa sürmedi. Ben Taehyung'u durdurmaya çalışıyordum fakat o umursamadan yumruk atıyordu. En son bagirmistim.
"TAEHYUNG DUR!"Bana baktığında dolan gözlerimi gördü.
Derin bir nefes alıp Jungkook a baktım
"Kalk lan ayağa"
Jungkook kalktığında.
"Derdin ne benimle?"
Diye sordu Taehyung."Benim istediğim kadına sahip olmak istemen."
Taehyung konuşacaktı ki araya ben girdim.
"HOP HOP HOP ORDA BUR DUR BAKALİM. 1 sen beni en yakın arkadaşımla aldattın 2 Taehyung un altında olmak için yapmadığım şeyleri söyledin 3 istersem Taehyung'la delilercesine sevisebilirim. Ve sen buna asla karisamazsin."
Jungkook donup kalmışken Taehyung siritiyordu.
"Şimdi siktir git bu evden Jungkook"
Jungkook Taehyung'la bana bakıp evden çıktı. Ben derin nefes alıp vererek Taehyung'a baktım.
"Az önce dediğim şey... Ciddi değildi."
"Peki ya benim için öyleyse?"
"Ne?"
"Hadi gel artık kahvaltı yapalım. O kadar hazırlamışsın."
"Ta-mam"
Kahvaltı yaparken ortamı derin bir sessizlik hakimdi.
Dayanamayıp yanına oturdum ve konuştum.
"İyi misin?"
Derin bir nefes verdi.
"Hayır. İyi olacağımı sanmiyorum. Oğlum, beni kullanmış, üstüne üstlük arkadaşıma iğrenç imalarda bulunmuş, ve ardından bana bir piç olduğumu söyledi. Ne kadar iyi olabilirim?"
Kaşlarımı cattigimda aklımda tek dönen şey Arkadaş kelimesi oldu. Hemen yanından kalkıp tekrar karşısına geçtim.
Kahvaltı bittikten sonra Taehyung gitti. Bende düşüncelerimle yalnız kaldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Or Dad-Taennie
Novela JuvenilJennie,Jungkook'un onu aldattığını öğrendikten sonra babası ile tanışır. #taenniekook🥇 #taejen 🥇