04

86 8 11
                                    

dün olanlardan sora düşünmeden edememiştim. Gerçekten "Arkadaş" mıyız diye.

Telefonum titrediginde gelen mesaj bizim gruptandi.

Jennieozledikartikbakamk

Lisa
JENNİE ARTIK BAK AMK

Rosé
Harbiden amk ikidir Taehyunglayim diyip duruyorsun

Siz
Geldim kizlar
Ama ben suan pek hava degilim
Yalniz kalmak istiyorum.

Jennie gruptan ayrıldı

Lisa

Noldu ki şimdi ya

Rose

Bilmiyorum ama sanirim Jungkook ve Taehyung la ilgili. Neyse biz karismayalim


Telefonu kapattığımda yatağıma tekrar uzandım. Neler yaşamıştım ben böyle? 

Nasıl ayakta durabiliyordum?

Bir anda kapım çaldığında huzursuzca kalktım.

Aşağı indiğimde "Kim o?" diye seslendim.

"Benim,Kim Taehyung."

Adını duymamla birlikte kalbim hızlanmıştı. Aynaya baktığımda hızlıca saçlarımı düzenledim. Ardından kapıyı açtım. 

"Noldu Taehyung?"

"Dün olanlar için Ju-"

"Dün olanlar umrumda değil Taehyung. Benim canımı acıtan sen oldun."

"Ne?"

"Boşversene. Bunun için mi geldin?"

"Yok hayır. Ben aslında..."

"Evet Taeh-"

Dudaklarımda baskı hissetmemle şok olmuştum. Kalbim ağzımda atıyordu. Acaba o duyuyor muydu? 

Öpüşmemiz derinleşirken Taehyug arkamdan kapıyı kapatıp beni içeri soktu.

Koltuğa doğru gittiğimizde üzerime çıktı. Elleri açıkta kalan bacaklarımı okşarken hafifçe inledim.

Taehyung geriye çekildiğinde ikimizde nefes nefeseydik. Eli hala bacağımı okşarken kulağıma eğildi.

"Seviyorum seni..."

Kalbim tekrar hızlı atmaya başladığında gülümseyerek konuştum.

"Bende seviyorum seni..."

İnsanlar normalde birbirilerine "Seni seviyorum" der. Fakat, "Seviyorum seni." demek, "Seni her şeye rağmen seviyorum" demektir. Bu yüzden şuan, benim için bunun anlamı çok büyüktü.

"Umarım artık bana arkadaş demezsin. Değil mi?"

"Yok diyeceğim Jennie." dediğinde ikimizde güldük. 

Evet, çok çabuk olmuştu her şey, ama ikimizde bir birimizi sevdikten sonra neden zamanımızı boşa harcayalım ki? 




Ex Or Dad-TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin