Sabah uyandığımda Taehyung'un gogusundeydim. İkimizde çıplaklık. Dün gece olanlar aklıma gelince ister istemez utanmıştım. Taehyung'a baktığımda dudağı şişmiş,kıpkırmızı olmuştu. Heryerim ağrıyordu fakat en çok sirtim ve kasıklarım agriyordu. Taehyung'un yüzüne yaklaştım ve dudağını öptüm. Geri cekilecekken dudakları beni durdurdu ve karşılık vermeye başladı.
Bir süre opustukten sobra agzima kan tadi gelince geri çekildim. Tamam, dün gece bunu çok kez yaşamış olabilirdim ama artık kan içmek istemiyordum.
"Günaydın sevgilim" dedim ve gülümsedim.
"Keşke her sabah böyle uyandirilsam"
Dedi ve gülümsedi.
Biraz daha ona sokuldugumda sıcak gogusu mayismami sağlamıştı.
Yorganin içine girip kaslarına baktım. Bu adam 35 yaşında olmasına rağmen nasıl bu kadar seksi olabilirdi amk?
Kaslarına dokunmaya başladığında Taehyung'un burnundan güldüğünü duydum.
Kafamı yukarı çıkartıp konuştum.
"Ne var ne gukuyosun? Elimde senin gibi bir adam var tabii ki kaslarınla baklavalarinla oynicam"
Gülümsediginde tekrar yorganın altına indim ve bu sefer okşamak yerine ısırmaya başladım.
Biraz yaramazliktan bişey olmaz değil mi?
Hayatımda gordugum en güzel baklavalar olabilirdi.
İsirdikca Taehyung'un inlemesini duyuyor ve siritiyordum. Bilerek sıcak nefesimi verdim.Taehyung bir anda beni üstüne alınca kafam yuksri cikti ve burun buruna geldik.
Onu tam olarak baldirimda hissediyordum.
Çıplak göğüsüm onun gogusune geliyordu."Birileri yaramazlık mi yapiyormus, hm?"
"Hmmm olabilir."
Dedim ve sirittim. Sonra aklıma gelen şeyle sürtünmeye başladım. Her yerim her yerine değiyordu.
"Zorluyorsun. Dün akşam sakindim ama bugün olmam"
Dedi. Korkuyla gözlerini büyüttüm ve durdum.
"Ne..."
NE DEMEK DUN AKSAM SAKİNDİM? SİRTİM SİKİLMİSTİ VE ADAM BANA SAKİNDİM DİYOR AMK?
"Evet. Eğer sakın olmasaydin emin ol kemerle kalmazdim."
Sonra üzgün bir ses tonuyla tekrar kinustu.
"Sırtın açıyor mu çok?"
Kalktım ve kafamı arkaya çevirdim. Aekada ayna vardı ve bu sırtımı gormemi sağlamıştı. Sirtim kemer izleri ve kizarikliklsrla doluydu.
"Göğüslerin dün akşamdan daha güzel geliyor bana şuan"
Deidginde kızardım. Kalkmamla otamatikman goguslerim görünmüştü.
Ona arkamı döndüm ve sırtımı gösterdim.
"Çok acıdı mi canın?"
"Canım acımadı ki? Zevk aldım"
Dedim ve gülümsedim.
Beni yüzüne goguslerimi görecek şekilde döndürdü. Ardından üstüme bu sefer o çıktı."Sana çok açım desem ne dersin?"
Dedi goguslerime bakarak.
"Yemeğini ye derim babacığım."
Dememle birlikte gogusume gomuldu.
"Ahhh"
Uzun uzun inledim. Taehyung ise göğüsümü ısırıyor ve ucunu çekiştiriyordu."Ahhh! Taehyung!"
İnlemelerim odada yankilanirken bir süre biyle devam etti.En son Taehyung kendini yorgunlukla yana attı.
"Benim"
Dedi nefes nefese.
"Kahvaltı yapmama gerek kalmadı."Sirittigimda ona döndüm.
Saate baktigimda 1'e geliyordu.
İkimizinde aynı anda telefonuna mesaj geldiğinde telefonuma baktim.Chae sizi ekledi.
Chae "babacık"ı ekledi
Chae "lalisammm" ı ekledi
Chae " +82*****" ı ekledi
Chae "+82*****" ı eklediChae
Evet şuan herkes bu grup ne AMK demesin herkes ortak arkadaş bende dedim niye ortaklaşa grup açıp parti yapmıyoruz?
Ha buarada ben Chae
Herkes ismini söylesin kimin kim olduğu anlaşılsın+82****
Guzel fikir chae benim için sorun yok birden görünce altıma sictim AMK
Jimin ben buarada+82***
Tamam sorun yok namjoon ben.Babacık
Tamam yaparız parti Taehyung ben.
Jennie'nin müstakbel sevgilisi.Siz
Damamamm bayagidir parti yapmiyoduk zaten hic fark etmez bana
Jennie ben buaradaLalisammm
Beni hepiniz taniyosunuz zaten gerek yok
Tamam parti o zaman akşam 7 de olsunJimin
Tamam partiyi bizim evde yaparız akşam konum atarımNamjoon
Evinde içki var mı yoksa gelirken alım mi?Jimin
Aq içmeden duramayan bir insanım tabi var birde bilmemiş gibi konuşuyorYanımda bir anda hareketlilik hissettiğimde Taehyung'un telefonuna baktigini gördüm.
"Ne oldu?"
"Sen beni 'babacik' diye mi kaydettin?"
"Evet?"
Ardından kişilere girdi ve bana telefonunu gösterdi.
Numara benimde ve benim ismim "vahşi kedim" diye kayitliydi.
Bu halimize kıkırdadim.
"Ama ben başka bişey koymayı planlıyordum"
Dedim ve Taehyung'a göstermeden adını değiştirdim oda değiştirirken kaydettiginde Taehyung'a gösterdim.
Gözlerini kısıp okudu "göğüsüme aç babacık"
İkimizde kahkaha ile guldugumuzde bana beni kayıt ettiği ismi gösterdi"Kemerle kirbaclarken zevk aldığım tek kedi'
"Biraz kısa yazmışsın sanki" dedim ve güldüm.
Ardından kalktım ve giyilmeye koyuldum. Banyoya doğru yol aldım.
Taehyung'dan
Jennie banyoya giderken telefonuma mesaj geldi.
Çimen
Taehyung
Sana kötü bir haberim var.Siz
Noldu amk
İki dakika rahat vermiyosunuzÇimen
Ya sonra sikisirsiniz bu önemli
Chae bilmeden eski sevgilini çağırmış ve onlar yakın arkadaşmış.
Yani Yuna'yı çağırmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Or Dad-Taennie
Ficção AdolescenteJennie,Jungkook'un onu aldattığını öğrendikten sonra babası ile tanışır. #taenniekook🥇 #taejen 🥇