Taehyung'la konustuklarimizin arasindan 2 gün geçmişti.
Bu sürede, onunla daha da yakınlaşmış herşey daha iyi gitmişti.
Şuan onun evinde mutfakta, film izlemek için atıştırmalık hazırlıyorduk.
"Yaa hadi söyle artık. Ne izlicez?"
"Sürpriz" dedi ve ağzını fermuar şeklinde kapattı.
Bikkinlikla nefesimi vermiştim.
Atistirmaliklari hazirlamamiz bittiginde tabakları aldım ve içeri sehpaya koydum. Taehyung'da elinde içeceklerle geldiğinde kumandayı aldı ve oturdu. Ona yaslandiginda filmi başlattı.
Film oynarken herşey çok normal gidiyordu. Taa ki filmin ismine bakana kadar.
Grinin elli tonu
İsmi okumamla birlikte adamın kadını yatağa atması bir oldu. (Not: arkadaşlar filmi izlemedim kafamdan uyduruyorum sahneleri haberiniz olsun💗)
Adam kadının üstüne çıkıp boynunu emmeye başladığında terlemeye başlamıştım bile.Taehyung'a dönüp baktığımda oda bana bakıyordu. Kadının inlemeleri yutkunmama sebep olmuştu. Kumandayı alıp filmi durdum. Taehyung'a doğru yaklaştım.
Kucağına oturdum ve onu öpmeye başladım. Zafer kazanmış gibi gülümsedi ve bana karşılık vermeye başladı.
Alt dudağımı isirdiginda inledim. Sürtünmeye basladihimda elleri kalçalarımı buldu ve okşamaya başladı.Odayı ikimizin inlemesi duyulurken ayağı kalktiginda korkuyla bacaklarımı beline doladım. Yuksri çıkarken hala öpüşüyor,ve kalçalarımı okşuyordu. Duvarlara çarpa çarpa odasına gittiğimizde beni yatağa fırlattı ve üstüme çıktı.
Beni tekrar öpmeye başladığında cenemden boynuma doğru bir yol aldı. Eli klotirsime gitti.
İç çamaşırımin istinden okşamaya başladığında inlemeye başladım. "Ah Taehyung!"
Boynumu ısırmaya başladığında daha da inlemeye başlamıştım.
Ustumdekini bir çırpıda yirttiginda, sutyenimden taşan göğüs kisimlerini yalamaya ve öpmeye başladı. Sıcak nefesini her hissettiğimde, vajinamda bir hareketlilik oluşuyordu.
Elleri sutyenimin kopcasina gittiginde tek çırpıda çıkardı. Sinirle konuştum.
"Bu tecrübeyi nerden ogrendin piç"
"Ben sütyen takıyorum ya Jennie. Ayrıca piç mi?"
Tam gözlerini devirecekken Taehyung gogusumu isirdiginda çığlık attım.
"Ah-ah Tamam ozur dilerim!!"
"Anlamadım ney dedin?"
Dedi ve tekrar ısırdı.
"Özür dilerim babacığımm!!"
Bu sefer yalamaya başladığında tekrar inlemeye başladım. Birini yoğuruyor birini yalıyordu. Bazen göğüs uclarimi cekistiriyor, bana aklınca ceza veriyordu.
Altimdaki şortu ciksrttiginda sadece kedili iç camasirimla kalmıştım.
Bir dakika...
KEDİLİ İC CAMASİRİM Mİ?!
Taehyung'un gormemesini umarak yüzümü buruşturdum.
Taehyung iç camasirimi da çıkardığında ilk 2 parmagini içime soktu.
"Ahh babacığım!!!"
Girip çıkmaya başladığında acıyla kıvranıyordum.
3. Parmağını soktuğunda tekrar acıyla inledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Or Dad-Taennie
Teen FictionJennie,Jungkook'un onu aldattığını öğrendikten sonra babası ile tanışır. #taenniekook🥇 #taejen 🥇