Sonra ki gün
Jisoo'nun işlettiği bir kafe vardı. Oraya gittim ve bir yere oturdum. Jisoo yanıma geldiğinde gülümsedim ve "Otursana bebeğim" dedim tüm samimiğimle.
Oda gülümseyerek oturdu.
"Eee nasılsın görüşmeyeli?"
"İyiyim hemde çoook"
"Hmm. Bir nedeni var mı?
o nedeni biliyordum.
Yanakları kızardığında konuştu.
"Biri var, adı Jin. Kaslı ve yapılı. Acayip yakışıklı. Sevgiliyiz ve günlerimiz harika geçiyor."
"Ne zamandır berabersiniz?"
"3 Aydır."
"Hmm. Sana bir sürprizim varrr. Onuda çağırsana oda çok beğenir"
"Yaaaa çok teşekkür ederiz. Hemen arayayım bir dakika."
Mutfağa gitti ve Jin'i aradı. Bende cebimdeki USByi bilgisayarıma yerleştirdim ve kafeye yansıttım. Çok güzel durduğunda gülümseyip yansıtmayı kapattım. Demek ki benden utanmayıp hem Jungkook'la beraberken sevgili yapmıştı. Bende madem öyle diyerek Jungkook'u aramaya karar vermiştim.
"Alo, merhaba Jungkook. Acaba Jisoo'nun kafesine gelir misin?"
"Eee şey tabii."
"Tamam hadi görüşürüz."
"Ama nede-"
demeden telefonu yüzüne kapattım. Sonra içeri Jin girdi.
Ardından Jisoo yanıma geldi. Jin'le birbirilerine gülümsediler. Öpüştüler. Arkamı dönp kusarcasına işaret yaptım. Çok iğrençti. Bir başkası ile sevişirken birde sevgili yapmıstı. +olarakta en yakın arkadaşının sevgilisiydi.
Sonra içeri Jungkook girdi. Gel gel işareti yaparak yanıma çağırdım.
Oda oturduğunda Jisoo ile göz göze geldiler. Ardından buz kestiler.
Konuştum.
"Merhaba Jin. Ben Jisoo'nun en yakı arkadaşı. Herşeyimi bilen tek insan, Herşeyini bilen tek insanım"
"Yaa ne kadar güzel. Senin sürprizin neydi peki?"
"hemen göstereyim."
Bilgisayarımı kafeye yansıttım. ardından Jungkook ve Jisoo'nun videosunu açtım.
"Bu gördüğünüz görüntüler, Jungkook benimle sevgiliyken birbirileri ile yatmış görüntüleri. Ve diğer yakın arkadaşım Yerimi Tehdit etmekle bulundular."
dedim ve mesajları gösterdim. Jisoo bana ağlayarak bakıyordu.
"Ne oldu? birde ağlıyor musun? Güldürme beni Jisoo! her boku yiyip yiyip ağlama lütfen."
ardından arkamdan polisler geldi.
"Evet Jeon Jungkook ve Kim Jisoo. İnsanları ailesi tehdit etmekten 6 ay, 2 yıla kadar hapis cezası alacaksınız"
Jisoo ve jungkook'un elleri kelepçelenip götürülürken Jin konuştu.
"Bitti Jisoo. Ne kadar iğrençsin. sakın bir daha görüşme benimle. Sanada teşekkür ederim Jennie."
Dedi ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Or Dad-Taennie
Teen FictionJennie,Jungkook'un onu aldattığını öğrendikten sonra babası ile tanışır. #taenniekook🥇 #taejen 🥇