05

76 9 12
                                    

2 Gün sonra

Aradan 2 gün geçmişti. Sürekli Taehyung la beraber birbirimizle ilgileniyorduk.  Jungkook ise ortalıkta yoktu. Bu yüzden rahattık. Şuan, Taehyung un evinde oturmuş film izliyorduk. Çıplak, kaslı göğüsünde uzanmak dünyada ki en güzel şey olabilirdi. Benim üstümde şort ve crop vardı. Eli sürekli bacağımı okşuyordu. Bende elinin tersini okşuyordum. 

Taehyung a mesaj geldiğinde aynı anda telefonuna baktık.

Hana kişisinden bir mesajınız var.

Gözlerimi devirmiştim. Maalesef eski karısı yazmıştı. Tekrar telefona baktığımda yazdığı şeyle şok geçirmiştim.

Hana

Taehyung her ne olduysa Jungkook sakinleşmiyor. Sürekli ağlıyor ve senin adınla Jinni mi Jinnie mi ne diye bir kızın adını söylüyor sonra kahkaha atıyor. Ayrıca çok fazla alkol almış durumda. lütfen gelir misin?

Taehyung'a baktığımda oda bana bakıyordu. 

Gitmeliydik çünkü azda olsa sakinleşmeliydi.

"Gidelim" dediğimde Taehyung'un odasına gidip üstüme pantolonumu ve tişörtümü geçirdim. Aşağı indiğimde Taehyung çoktan hazırlanmış beni beklediğini gördüm. Hızla ayakkabılarımı giyip Taehyung'un motoruna doğru ilerledim. 

Taehyung motoruna binip kask bana verdi. Hemen başıma geçirip arkasına geçtim ve beline kollarımı sardım. 

*

kapının önünde duruyorduk. Derin bir nefes alıp kapıyı çaldım. Kapıyı bayan Hana açtığında Taehyung çoktan elimi tutmuştu. Jungkook'un annesi ile ilk defa tanışacaktım. 

"Merhaba Bayan Hana. Ben Jennie." dedim ve elimi uzattım. Kadın küçümseyici bakışlarını gönderip elimi sıktığında kaşlarımı çattım. elimi hemen geri çektiğimde Taehyung'la beraber içeri geçtik. 

"Oğlum nerde?"

"Odasında."

Hızla ikimizde yukarı çıkarken Hana bana omuz atıp, önüme geçtiğinde Taehyung'la yanyana durduklarında tek kaşımı kaldırdım.

Sakin olmaya çalışarak arkalarından yukarı çıktım.

Jungkook'un odasına geldiğimde, hiç bir şeyi yoktu. Sakince yatakta oturuyordu. Fakat ben, kapı ağzındayken, hiç görmek istemeyeceğim şeyi görmüştüm.


Hana, bir kolunu Taehyung'un omzuna koymuş, diğer kolunu ise kendi elleri ile birleştirmişti. Taehyung ise ona gülerek bakmıştı. 

Hızla merdivenden aşağıya indim ve ayakkabımı giyip evden çıktım ve ordan koşarak uzaklaştım. 

Koştukça daha çok ağlıyordum, ağladıkça daha çok koşuyordum. 

Hana benden daha mı güzeldi? Ya da daha seksi? kıvrımlı beli, dolgun göğüsleri ve sarı saçları vardı.  

En sonunda nefes nefese kaldığımda telefonumu açtım. Saat akşam 22.32 idi. Bizim kızları arayıp bana gelip gelemeyeceklerini sorduğumda hemen yola çıktıklarıı söylediler. 

Bende hemen bir taksi çağırıp eve gitmek için yol aldım. 

Ex Or Dad-TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin