Maçtan sonra dışarıda bir kız gördü Semih. Biraz mutsuz gibiydi üzerinde forma vardı. Ona sormak istedi.
"Bir sorun mu var?
Kız Semihi gördüğüne inanamadı, ailesiyle maca gitmek istedigi icin kavga etmisti, ve bu macada, ailesi olmadan gelmis yetim biriyidi, sari saclari isikta parliyordu, ve kiz tebessum edip konustu.
"Hayir, bir problem yok."
Bir şey soylemek etmek istiyor gibi baktı. Sonra Semih gözlerini açarak kizin yanına yaslandı.
"Dürüst olalım, sence sorun olmadığını söyleyerek beni kandıramazsın, değil mi? Maçtan sonra mutsuz görünüyorsun."
Kiz Semihin yuzune bakti.
"Ailemle mactan once kavga ettim, o yuzden, gecer eve gidince barisiriz."
Dedi genc kiz son soyledigi seye kendi bile inanmyarak. Kızın yalan söylediğinden emin değildi ama onun neden böyle hissettiğini bildiğinden, onunla daha fazla uğraşmadı. Kısa bir süre sessizlik yaşadıktan sonra.
"Eh, o zaman bir sonraki maça kadar ne yapacaksın? Yalnız mısın?"
"Bilmiyorum, gidicek arkadasimda yok, babamin zoruyla makine muhendisligi okudugum icin bolumdeki tek kiz benim."Dedi genc kiz. Semih kiza bakti.
"Bu arada adini ogrenebilir miyim? Beni taniyorsundur herhalde."
Dedi Semih sirita sirita.
"Ipek adim."
Dedi genc kiz cok sessiz bir sekilde. Semih kiza dondu tekrar.
"Ipek, cok guzel bir isimmis, sanada cok yakisiyor."
Ipek, Semihin onun yorumu icin tesekkur edercesine gulumsedi.
"Teşekkürler Semih, senin ismin de cok guzel."
Semih guldu.
"Eee bu sohbet boyle mi devam edicek, ben cok sıkıldım."
Dedi. Ipek hafiften kufretti ve omuz silkti.
"Ben de."
Bu sırada Ipekle Semihin etraflarinda kosustugunu gorduler.
"Ne oluyor?"
Dedi Ipek ve ayaga kalkti. Semih Ipegin elinden cekti ve geri yerine oturttu.
"Bir sey yok guzelim."
Ipegin agzı şaşkınlıkla acildi.
"Ama ama..."
Diyemeden Semihin elini tuttuğunu fark etti ve susup geri oturdu, hala şaşkın görünüyordu.
"Bos ver Ipek, hem sana ne diyecegim, bende kalsana."
Ipegin agzi saskinlikla acilmisti, ne desem diye dusunurken kendini basini sallarken buldu. Semih tatmin edici bir sekilde gulumseyerek Ipegi arabasina goturdu. Geldiklerinde onun icin sag koltugun kapisini acti ve Ipek bindi, Semihte surucu koltuguna oturup arabayi calistirdi ve evine dogru surmeye basladi. Ipek sessizce arabada oturuyor, camdan dışarıya bakıyordu. Birdenbire,
"Evin nerede?"
Diye sordu çabucak. Semih, Ipege döndü ve gülümseyerek cevap verdi:
"Yakında."
Ipek, Semihi süzdü ve sonra tekrar yol üzerine odaklanmaya çalıştı. Eve vardiklarinda Semih yine Ipegin kapisini acti ve elini tutup onu eve dogru goturmeye basladi. Semih cebinden anahtarlari bulup cikardiktan sonra kapiyi acti ve Ipekle iceri girdi, Ipek, kendi evindeymis gibi davranmadı. Evin içine şöyle bir baktı ve sonra Semih Ipegi salona doğru götürüp oturmasını işaret etti.Ipek Semihi dinleyip oturdu. Semih, Ipek'ten birkaç metre ötede bir sandalyeye oturdu. Sessizlik birkaç saniyeliğine devam etti, ikisi de ne yapacağını bilmeden oturuyordu. Sonra, Semih söze girdi:
"Söyle bana Ipek, neden bu kadar mutsuz görünüyordun?"
"Dedim ya Semih, ailemle kavga ettim, ve artik bir ailem yok."Semih biranda kizin gozlerinin icine bakip.
"Ben olurum O zaman."
Ipek saskinca.
"Ne olursun Semih?"
Diye sordu genc adama. Semih tekrar.
"Ben ailen olurum guzelim."
Dedi. Ipek, Semhi şaşkın bir ifadeyle süzdü ve bu sözleri anlamaya çalıştı.
"Ne demek, sen benim ailem olursun? N-ne demeye çalışıyorsun?"
"Seni seviyorum diyorum Ipek."Dedi Semih ve sandalyeden kalkip Ipegin yanina gitti. Ipege egilip dudaklarina fisildadi.
"Benimle cikar misin Ipek?"
Ipek, Semihin dudaklarinin kirisikligini hissedince irkildi ve gozleri buyudu. Sonra nefesini tuttu ve kafasini sallar gibi yapip alnini ovusturdu.
"Ben, ben emin değilim Semih… B-böyle davranman, bu… bu çok ani oldu."
Semih Ipegi sandalyeden kaldirip belini sardi, son kez genc kizin dudaklarina bakip.
"Sen artik benim kadinimsin Ipek."
Dedi ve dudaklarini Ipeginkilerle birlestirdi. Ipek, Semihin belini cekmesini beklememişti ve şimdi onun kollari arasında sıkışmıştı ve kafasi karismisti. Semihin dudaklari hafifce Ipegin dudaklarina dokunurken, kız şaşırmanın ve heyecanın baskın geldigi bir anda gözlerini kapattı.
☆☆☆
helloooo💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
football players one shoots
Fanfictionkafama veya isteklere gore yaziyorum isteee, 🫶💋🫧