Bir gün Galatasaray'da çalışmaya başlamıştım. Fizyoterapist olarak ekibin bir parçasıydım. Bir gün yeni transferleri tanışmaya çağırırlardı. O güne dek hiç işim düşmemiş olmasına rağmen, Derrick Köhn'ün takımımıza katıldığını öğrenmiştim. Çok uzun boylu ve güçlü görünüyordu. Takımda yeniydi, ama şimdiden gözümü kaçırmıyordum. Bir hafta sonra, ilk antrenmanları yapmaktaydık. Oyuncuları kontrol etmek için kenarda dururken, Köhn dikkatimi çekti. Onun güçlü kaslarına ve çaba gösterdiği her şeye hayran kalmadan edemiyordum. Koşusu, top mücadelesi gerçekten etkileyiciydi. Birkaç antrenmandan sonra, Köhn ile daha çok etkileşimde bulunduğumu fark ettim. Oyuncu yaralanmaları olduğunda onunla daha yakın çalışmaya başlamıştık. Onunla konuşmak kolaydı ve her defasında beni güldürüyordu.Zaman geçtikçe, onunla olan etkileşimlerim daha sık ve uzun sürmeye başlamıştı. Sahada veya antrenman alanında sadece birkaç dakika olsa bile sohbet etmek için fırsat yaratmaya çalışıyorduk. O kadar kolaydı ki sohbet etmek, sanki uzun zamandır arkadaşmışız gibiydi.Bir antrenman sonrasında Köhn'ün yanına gittim. Oyuncuların çoğu değiştikten sonra, kenar çaprazda yalnız oturuyordu. Oyunun bir videolarını izlediğini fark ettim.Yavaşça yanına geldim ve onun yanına oturdum. Bir süre sessizce oturduk, sadece videoyu izledik. Sonunda Köhn bana döndü ve gülümsedi.
"Nasıl gidiyor?"
Diye sordum, sohbete başlamanın bir yolunu bulmaya çalışarak.
"İyiyim, sadece birkaç video incelemek istedim."
Dedi Köhn, bir yandan da izlenecek başka bir video ararken ekrana bakıyordu.
"Güçlü bir performans gösterdin bugün."
Dedim, ondan gelen etkileyici çaba konusunda ona iltifat etmek istediğimden. Köhn kıkırdayarak başını salladı.
"Teşekkür ederim, biraz fazla zorluyormuş gibi hissediyorum."
Dedi gülümseyen yüzüyle bana dönerek.
"Yeteri kadar zorlamıyorsun."
Dedim alaycı bir şekilde omzunu dürtüp.
"O kadar uzun boylu ve iri bir adamsın ki, daha fazlasını yapabilirsin."
Konuşmanın bir süre devam ettiği sırada, Köhn ile aramda yavaş yavaş bir fiziksel yakınlık oluştu. Vücutlarımız birbirimize doğru eğilmeye kezdik ve kolumuz bir ara birbirine değdiğinde ikimizde gülümsedik. Konuşma devam ettikçe, daha çok fiziksel temasa geçtik. Yanımdaki sıranın kenarına kaydık ve dizlerimiz birbirine dokundu. Bir ara kolumu siperine yaslayıp göz teması kurdum. Sonra Köhn bana döndü ve gözlerime baktı. Belli ki daha yakınlaşmaya hazır olduğunu fark ettim. Elimi omzuna koydum ve elimi yavaşça aşağı kaydırdım. Derken Köhn bir anda öne doğru eğildi ve dudaklarımı dudaklarına değdirdi. İlk anda şaşırmış olsa da hemen ardından karşılık verdim ve yavaşça öpüşmeye başladık. Çok geçmeden öpüşme daha tutkulu bir hal alınca, ellerim onun yüzünü çevreledi. Onu yakından tuttuğum sırada, parmaklarım omzunun çizgilerinde dolandı. Bir süre sonra dudaklarımız ayrıldı ama birbirimize yakından devam ettik. Gözlerim yüzüne dikilmişti, gözlerinin içindeki arzu ve şehveti fark edebiliyordum. Ona gülümsedim ve elimi yanağına dayayıp parmaklarımı yanak kemiğini dokundurdum.
"Bu güzel bir sürprizdi."
Dedim kısık bir sesle.
"Uzun süredir bunu yapmak istiyordum."
Dedi gülümseyerek. Ellerini belime kaydırdı ve beni kendine çekti. Yakınlığın keyfini çıkararak bedenlerimizi birbirine bastırdık. Ellerimi saçlarının arasından geçirip saçlarını okşadım.
"Ben de öyle"
Drdim gülümseyerek. Bir süre daha o şekilde oturduk, sarılıp birbirimize dokunduk. Bir süre sonra Köhn bana döndü ve sırıtarak konuştu:
"Burada takılmayalım, yoksa saklanmak zorunda kalırız."
"Haklısın."Diye cevap verdim gülerek.
"Belki senin odana gidelim?"
Köhn kıkırdayarak başını salladı ve ayağa kalktı.
"Bu iyi bir fikir"
Dedi. Elini bana uzatarak beni de ayağa kaldırıp yanına çekti. Birbirlerimizin elini tutarak dışarı çıktık ve Köhn'ün arabasina doğru yürüdük. Soğuk havanın ve boş koridorun gizlinliği beni heyecanlandırıyordu.
...
Eve varinca hemen Köhn'ün odasına girdik ve kapıyı onun arkasından kapatıp kilitledim. Sonra hemen ona yöneldim, bedenlerimizin birbirine yaklaşmasına izin verdim. Öpüşmeye yeniden başladık, şehvet derinleşmeye devam ederken ellerimiz birbirimizin bedenlerinde geçiş yapıyordu. Bir süre sonra beni kendine çekti ve kulağıma fısıldadı.
"Seninle daha özel bir şeye hazır mısın?"
Dedi alçak bir sesle. Başımı salladım ve beni yavaşça yatağa doğru götürmesine izin verdim. Derken Köhn beni nazik bir şekilde yatağa yatırdı ve üstüme çıktı. Ellerini karnımda geçirip parmaklarının ucuyla cildimi çizerek tenimi okşamaya başladı. Elleri beni neredeyse ateşe veriyordu. Bir süre daha böyle devam ettiğinde, ellerim onun göğsünü ve omuzlarını keşfetmeye başladım. Kaslarını hissederek, elimi yavaşça kollarının gerdisini takip ettim. Bir süre sonra Köhn dudaklarımı tekrar dudaklarındayken, ellerini belime kaydırdı ve kıyafetlerimde oyun oynamaya başladı. Parmağıma doladı ve hafifçe çekti, beni deli gibi yapıyordu. Onun ellerini belimde hissettiğini ve o kıyafetlerimi çıkarmaya çalıştığını fark ettim. Kısa bir süre sonra, birbirimizin yardımlarıyla üstlerimizi çıkardık. Bedenlerimizin birbirine temas etmesinin verdiği sıcaklık beni delirtirken, Köhn dudaklarını boynuma indirdi ve derin bir şekilde nefes verdi. Omurgamda ve koldaki dokunuşları, bedenimi titretiyordu.
Bu gece cok uzun olucakti.
☆☆☆
ay cok utandim yazarken, bi sonraki bolum smut yazicam ama kararliyim.
buruksarayy askima itafenn🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
football players one shoots
Fiksi Penggemarkafama veya isteklere gore yaziyorum isteee, 🫶💋🫧