sabah telefonumun calmasiyla guzellik uykuma bir son verip, elimi telefonu acmak icin yastigin altina attim,
bir-iki saniye sonra telefonu bulunca alip kimin aradigina baktim,
abim hakan calhanoglu'nun aradigini gorunce hemen actim.
hakan: hanimefendiyi uykusundan bolduk galiba, bugun antreman var unutmadin degil mi?
naz: yok abicim uyandirmadin, zaten yediye alarm kurmustum, sen yarim saat once aradin sadece.
hakan: milli takim sezonu basladi, euro 2024'te basliyor, montella bize ne yapicak cok merak ediyorum, bi yandanda korkuyorum.
naz: koskoca hakan calhanoglu, montella'dan korkuyor, vay be.
hakan: naz sana bir sey dicem.
naz: evet?
hakan: bugun kerem'in, altay'in ve kenan'in psikolojik kontrol sonuclarini mi ne istemis montella, isin var bugun, altay, kenan ve kerem'de izinli o yuzden.
naz: off baslicam boyle ise ya, montella'da bugunu buldu zaten, isten cikip alper'le buluscaktim ben ya.
hakan: iyi peki peki, soyle o baris'a yavsamasin san-
naz: ABI, KAPATIYORUM, BAY BAYYY!telefonu kapadiktan kalkip hemen hazirlanmaya basladim,
ustume belimin hizalarinda lila crop tarzi dar bir tisort, altimada beyaz klasik bir etek giydim,
hazirlandiktan sonra kahvalti yapmadan zaten hazir olan cantamin icine telefonumu, tesis kartimi, parami, kredi kartlarimi, araba anahtarimi koyup disari ciktim,
arabaya binip, calistirdiktan sonra tesislere dogru ilerlemeye basladim.
•••
yarim saat kadar yolculuk yaptiktan sonra tesislerin onunde arabami park edip indim,
hemen cantamdan tesis kartimi cikarip taktim ve arabayi kitledim,
kapida alper'i gorunce hemen arkasindan kosup gozlerini kapadim.
naz: ben kimim acaba?
baris: hmm bir dusuneyim, aaa buldum, sen benim su guzeller guzeli karim, sarisin civcivim, hayatimin askimiymis?
naz: tamda ustune bastin, bu arada is cikisi takilamiyicaz, kenan, kerem ve altay'in psikolojik testleri varmis.
baris: OOOOO, kerem mi?
naz: ALPER! ortaokullu ergenler gibi, sus be.
baris: sen benim gozlerimi kapatirken iyiydi, neyse kiz gel girelim.alper'le, giristeki mustafa abiye selam verip iceri girdik,
tum takim ordaydi, bitek beni ve alper'i bekliyorlardi.
cenk: ooo gencler hos geldiniz.
baris: hos bulduk abi, nasilsin?
cenk: iyi iyi, hadi guzel psikologumuz kerem, altay, ve kenan odanda, bekliyor seni, baris gel sende kocum.
baris: geldim abi, hadi gorusuruz karicim.
naz: gorusuruz kocacim.alper'in yaninda ayrilip kosa kosa odama gittim,
kapiyi acip odaya girince, kapiyi kapadim, ve masama oturdum.
naz: eee nasilsiniz?
altay: iyiyiz, sen?
naz: iyi bende, her neyse, kimden baslayalim.
kerem: benden, baslayabiliriz istersen.
naz: tamam kerem, kenan, altay siz cikin, kerem'le ben bas basa kalalim.
kenan: tamam naz abla, hadi cagirirsin sen bizi, gorusuruz.
naz: gorusuruz kenan'im.kenan ve altay ciktiktan sonra kerem'e koltuga gecsin diye elimle gec yaptim,
kerem koltuga gectikten sonra ben konusmaya basladim.
naz: kerem oncelikle burada rahat olabilirsin, konustugumuz her sey aramizda kaliyor merak etme.
kerem: peki oyleyse, son zamanlarda kacirdigim bazi goller oldu, sende biliyorsundur.kafami salladim.
kerem: bende bundan cok linc yiyorum, hakaretlerin haddi hesabi yok, o yuzdende performans dusuklugu yasiyorum.
naz: peki kerem, oncelikle seni anliyorum desem yalan olur, cunku gercekten yasadigin seyler cok agir, fakat, seni uzen, ofkelendiren veya yapamadigin icin, icin icini yedigi bir olay var sanirim?
kerem: evet aslinda, hoslandigim bir kiz var ve ben nasil acilacagimi bilmiyorum.
naz: peki daha once birine acildin mi, ve, ben bu kizi taniyor muyum acabaaa?