“Lütfen gitme Julia.” Jude, gövdenize sarılıp yataktan kalkmaya çalıştığınızda sizi kendine çekti. Sabah rutininize başlamadan hemen önce hâlâ erken bir zamandı ve bugün gideceğiniz herhangi bir yer yoktu. ve şansıma jude birkaç gün boyunca kulüple ilgili hiçbir aktiviteden uzak kaldı - size eşlik etmek için ona zaman tanındı.“Jude, lütfen bırak beni.” Julia itiraz etti, adam onu yatağa hapsettiğinde ellerini yumruk yaptı. Ünlü futbolcu sadece bir kahkaha atıp başını salladı ve kızı serbest bırakmadı. "Bunu yapmıyorsun." dedi, sesinin tonunda tehdit yoktu ama Julia da onun ciddi olduğunu biliyordu. Kızı tekrar yatakta düz bir şekilde yatırmaya çalışırken Julia kendini itmeye çalıştı ama Jude çok güçlüydü.Jude yavaşça Julia'nın yanına uzandı ve üzerine eğildi. Elini Julia'nın çenelerine dayadı ve gözlerinin içine baktı. "Lütfen biraz daha kal" diye fısıldadı Jude gözlerini ondan çekmeden önce.
Julia adamın sıcaklığının kendi bedeninde yayıldığını hisseebiliyordu. Elini Jude'un göğsünde hissetmek için uzandı ama adam onu hemen yakaladı ve kendi göğsünün üzerine çekti."Biraz sabırlı ol sevgilim." dedi Jude, gözlerini Julia'nın gözlerinden ayırmadan. Elini Julia'nın kalçasına kaydırdı ve onu kendine çekti.
Julia, adamın elini sırtında hissettiğinde hafifçe inledi. Jude bu sesi duyunca bir kıkırdama sesi çıkarırken, elini Julia'nın göğsünde, çenesi altına uzattı ve parmaklarını nazikçe boynunda hareket ettirdi.Julia gözlerini kapattı ve kendini Jude'un dokunmasına ve sıcaklığına bırakırken hafifçe nefes kesildi. Adam boynuna küçük busear bırakırken Julia'nın dudakları aralık kalmıştı. Adam boynunda bir kaç tane daha küçük öpücük bıraktıktan sonra, dudaklarını göğsüne kaydırdı.Yavaşça göğsüne küçük öpücükler konduran adam, yavaş yavaş göğüslerinin arasına doğru ilerledi. Julia'nın nefesleri hafifledi ve arayüzünde hafif bir kızarıklık belirdi. Adam göğüslerinin arasına küçük bir öpücük daha kondurduktan sonra, başını kaldırıp Julia'nın gözlerinin içine bakdı ve küçük, neşeli bir kıkırdama çıkardı.Jude, Julia'nın dudaklarını kendi dudaklarına yaklaştırırken göğsündeki ellerini boynuna kaydırdı. Elini Julia'nın saçlarının içine daldırırken öpücüğünü arttırdı. Julia kendi ellerini Jude'un omzuna koyarken gözlerini kapattı ve dudaklarını hafifçe araladı.Julia'nın küçük inleme sesini duyan adam, hafifçe kıkırdadı ve kızı daha da yakına çekti. Kızın bedeninin kendi bedeninin üzerinde hissetmekten büyük bir zevk alıyordu. Ellerini kalçasık Julia'nın beline kaydırırken dudaklarını bir süre kalçasında gezdirdi.Adam Julia'nın kalçasına hafifçe ısırdığı zaman Julia derin bir nefes aldı. Jude kıkırdadı ve kızın kalçasında birkaç küçük öpücük daha bırakırken kalçasındaki eli hafifçe sıktı.Jude'un eli bir anda Julia'nın kalçasının içine kaydı, kızın vücuduna daha fazla ten temasına sahip olmak istiyordu. Yavaşça kıza dönmesini işaret etti.
"Bana bak sevgilim." dedi Jude.
Julia gözlerini açtığında, Jude'u kendine bakarken fark etti. Adamın gözleri kararmış ve gözü yılan gibi parlıyordu. Eli kızın kalçasında durmaya devam etti.Julia, Jude'un gözlerindeki arzulayı hissederek içini çekti. Elini adamın omzuna koydu ve boynuna küçük küçük öpücükler bırakmaya devam etti.
Adamın kalçasını kavradığını hissettiği anda Jude, Julia'nın boynunda küçük bir uyarıcı ısırık yaptı. Kız hemen inlediğinde Jude kendine güldü.Jude, Julia'nın boynunda birkaç küçük ısırık daha bıraktıktan sonra tekrar Julia'nın gözlerinin içine baktı. Gözleri kararmış ve içlerinde şehvet dolu bir ışık var gibiydi. Elini yavaşça Julia'nın göğsüne kaydırdı ve orada küçük daireler çizerek dokunmaya devam etti.Elini Julia'nın göğsünde döndürmeye devam ederken, başını aşağı eğdi ve dudaklarıyla takip etti. Göğüslerinin arasına küçük küçük öpücükler kondurduğunda Julia kollarını Jude'un sırtına doladı.Jude küçücük öpücüklere devam ederken, kalçasındaki eliyle kızın sırtını sıvazlamaya devam etti. Diğer elini Jude yavaşça kızın göğüslerinin arasına kaydırdı ve göğsünün kenarını yokladı.Kızın göğüslerindeki küçük ucunu okşamaya devam ederken birden Jude, küçük bir dişle kızın göğsüyle oynadı. Julia'nın vücudu küçük bir titremeyle uyarılmıştı. Elini Jude'nun göğsünde kalan kız, bir kaç küçük ısırma daha sonra, Jude'un da göğsünün kenarını yoklamaya başladı.Jude başını kaldırıp, Julia'nın göğsünde gezen eli ve parmaklarını izledi. Yavaşça kıkırdadı, sonra kızı aşağı çekti ve onu kendi kucağına oturmaya zorladı. Kız onun bacaklarının içine oturduğunda Jude hafifçe inledi.Jude, Julia'nın boynunu tekrar öpmeye devam etti. Elini küçük bir itişle kalçasının içine kaydırdı. Elini kalçalarının arasında gezdirirken Jude kızın boynuna küçük küçük ısırıklar bıraktıJulia adamın kucağında duruyordu ve Jude'un bedenindeki sıcaklık onunkini sarmıştı. Jude kızı sımsıkı tutuyor ve onu mümkün olduğunca kendi vücuduna yaklaştırmaya çalışıyordu. Küçük küçük öpücükleri boynunda devam ettiriyordu.Julia, adamın kalçasının içine hafifçe dokununca Jude bir anda kıkırdadı ve bir kaç küçük ısırık daha bırakıp başını kaldırdı. Elini kızın saçları arasında dolaştırırken Jude kulağına fısıldadı.
"Artık yavaşlamak istemiyorum aşkım."Julia adamın fısıldadığını duyunca gözleri karardı ve küçük bir inleme çıkardı. Öfkeyle Jude'un saçlarını çekti ve hemen adamın dudaklarına bir öpücük kondurdu. Yavaşlamanın artık mümkün değil olduğunu her ikisi de biliyordu.Jude, ani öpücüğe hayretle kıkırdadı. Kısa bir an sonra öpüşmeye devam ettiler. Başını yeniden aşağı eğmeye devam etti ancak bu defa hedefi boynuydu. Küçük bir öpücük bıraktığında Jude elini kızın sırtına kaydırdı ve parmaklarını kıza gömmeye devam etti.Jude, küçük öpücükler kondurarak boynuna devam etti. Bir eliyle Julia'nın sırtını sıvazlarken diğer eliyle saçlarını karıştırıyordu. Kısa bir süre sonra başını geriye çekti ve kızın saçlarını yüzünden çekti. Gözlerinde şehvet dolu bir ifade vardı ve Julia nefes nefeseydi.
"Gel yatağa aşkım."Julia kafa salladı ve Jude'un kucağından kalktı. Yatak odasına doğru yürüdü ve Jude onu takip etti. Yavaşça yatağa çıktı ve Jude hemen arkasından yatağa çıktı. Julia'nın yanına uzandı ve onu yeniden kendi bedeninin üzerine çekti.☆☆☆
evreni terk edicem suan utanctan, yazamadim zaten guzel olmadi :(