ernest muci! ♾️

414 7 0
                                    

Ernest sokakta yürürken bir bankta oturmuş bir kız gördü. Elinde sigara vardı. Bu duruma çok sinirlendi ve yanına gitti.

"Hey o elindekini bırak!"
"Neden bırakayım?"

Diye sordu daha 17 yaşındaki küçük kız. Ernest sinirlenince daha çok hiddetlendi.

"Çünkü sigara çok zararlı! Hem sigara içenler aptaldır, bir insan nasıl böyle bir şeyi içine alabilir anlayamıyorum!"

Kız sinirle ayağı kalktı ve Ernestin yüzüne baktı.

"Bi daha kararlarıma karışma!"

Diye bağırdı kız. Daha çok hiddetlendi Ernest. Kızın gözlerinin içine öyle bir baktı ki korkmasın diye kendine zor hakim oldu ve kısık bir şekilde konuştu.

"Sen kim oluyorsun da benim hakkımda böyle sözler söylüyorsun? Sana böyle davranmamın sebebi aptal bir sigara içenle konuşuyorum!"
"Bana öyle bakma Ernest"

Dedi kız elindeki sigarayı yere atıp üstüne basarak. Ernest hırpalanmış sigaraya baktı ve sinirlendi, sonra yeniden kıza döndü.

"Neden öyle bakmayayım güzelim? Benim sözlerime rağmen hala bana karşı diklenmeye çalışıyorsun?"

Küçümseyen bir ifade takınarak kıza yaklaştı. Ernest kızın gözlerinin içine bakarak belini kavradı, zaten yakın olan bedenlerini biraz daha birleştirdi.

"Adin ne senin güzelim, ve beni nerden tanıyorsun?"

Kız yüzünü biraz aşağı indirdi.

"Fanatik beşiktaşlıyım ben, adımda Derin."

Ernest hala kızın belinden tutmuştu. Kıza daha çok yaklaştı, neredeyse göğsü kıza değecek gibiydi.

"Derin ha? Güzel isimmiş."

Dedi, kızı daha çok kendisine çekerek. Kızın yüzünü kaldırıp kıza baktı.

"Aslında sen beni nerden tanıyorsun güzelim?"
"Fanatiğim dedim ya, kulakların sağır mı senin?"

Diye çemkirdi kız Ernest'e, bu yakinlik onu terletiyor ve nefes alış-verişlerini hızlandırıyordu. Kıza daha çok yaklaşıp nefeslerinin daha çok hızlanmasına izin verdi. Ellerini belinden çekti ve kollarını kıza sardı. Kızın göğsüne göğsünü yasladı ve kıza bakmaya devam etti.

"Ağzında küfür edip bir de bana çemkirmeseydin iyiydi güzelim."

Derin sadece Ernest'in yüzüne bakıyordu, çok sevdiği bir futbolcuyla bu denli yakın olmayı herkes istemiştir, Derin acaba öpücek mi diye düşünürken Ernest Derin'in düşüncelerini okumuş gibi kızdan ayrıldı ve dudaklarını onunkilere yaklaştırdı, son bir kez sırıtıp şevhetle genç kızı öpmeye başladı. Bir yandan kızı dudakları arasında sıkı sıkı sarıyor, diğer yandan da ellerini aşağı inip kıza iyice kavuşuyordu. Bir şey daha istiyordu o anda, daha fazlası. Fakat ne olursa olsun, bunu kendi içinde daha fazla yaymasına izin veremezdi.

Ellerini kızın beline kaydırdı ve kızı kendisine iyice çekti. Kızın dudaklarını emerken kendiyle savaşıyordu. Derin gözlerini kapatıp anın keyfini yaşamaya başladı, fakat yaptıklarının doğru olmadığını biliyordu, Ernest'ten ayrıldı, hala biraz kendi dünyasında olan Ernest, Derin'den bu kadar hızlı ayrıldığını fark etmişti. Gözleri hâlâ aralıktı, yüzünde hafif bir şaşkınlık ifadesi vardı.

"N-ne oldu güzelim? Neden ayrıldın?"

Dedi, hâlâ kızı belinden kavramıştı. Gözleri hâlâ kızın dudaklarında geziniyordu.

"Ernest, yaptığımız doğru olmaz, ama seni çok seviyorum bunu bil."

Dedi Derin ve Ernest'le tekrar dudaklarını birleştirdi, biraz önce söylediği şeyleri takmıyordu. Ernest cevap vermedi, kızla tekrar öpüşmeye başlamışlardı bile. Bedenleri birbirlerine iyice yapışmıştı, Ernest de bunu fark etmiş ve kıza daha çok sarılmıştı. Derin'in saçlarını hafifçe çekti ve kızı kendine iyice yaklaştırdı. Bir yanıyla hâlâ doğru olmadığının farkındaydı,

ama şimdi için bundan vazgeçemezdi.

☆☆☆

nasılsınızzz? 🫶

football players one shootsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin