kenan yildiz! ⭐

953 23 1
                                    

Duru, sevgilisi Kenan ile beraber akşam yemeği randevusunda kavga etmişti, bu yuzden birbirlerine kızgın olmalarina sebep olmuştu.

Kenan, araba kullanırken bir yandan da Duruyla tartışıyordu, ta ki artık yeterince sinirlenene kadar. İlk kez Duruya bagirdiginda, genc kiz gözlerini kocaman açmamanasina engel olamamıştı. Kenan’ın yüzünde kızgın bir ifade oluştu, kizi nasıl sinirlendirdiği hakkında yüksek sesli bir şekilde konuştu.

"Herhangi bir şey söyleyebilmekte sorun yaşıyorsun."

Dedi, sesi hiddetliydi.

"Bir şeyi söylemek istediğinde, neden söylemek istediğin hakkında söylediklerimin tamamının yanlış olduğunu düşündüğünü düşünecek kadar korkaksın."
"Ama işte şuna bir bak,"

Dedi, araba kullanan eliyle şakağını işaret etti.

“Senin için hiç yetersiz olmadım. Benden istediğin her şeyi yaptım ve karşılığında ne aldım? Gözünde hiçbir şeyi doğru yapamadığımı hissettim."

Daha fazlasını söylemek için ağzını açtı, sonra aklındaki fikrin tamamını reddetti. Birkaç saniye için sessiz kaldı.

"Bu şekilde bir ilişkiyi sürdüremem."

Dedi, gözleri yolda.

"Bütün yaptıklarını takdir ediyorum, gerçekten yapıyorum. Ancak senin bu kadar küçük düşürdüğünü hissetmekten yoruldum."

Arabayı kenara çekti, ikisini de tehlikeden uzaklaştırıcı şekilde durdurdu. Ellerini direksiyonun üzerine koydu. Gözlerini çekti ve sessizce konuştu. Derin bir nefes aldıktan sonra gözlerini kapadı. Gözlerini açtığında ve kiza küçümser bir ifadeyle bakıyordu.

"Senden ayrılmak istemiyorum,"

Dedi,

"Ama... Bana değer verdiğin belli değil. Ben senden kaçmak istemiyorum ama..."
"Birlikte mutlu bile olmuyoruz,"

Dedi sesi bitkin.

"Sadece kavga ediyoruz ya da sessizce oturuyoruz, sanki ortada bir şey yokmuş gibi davranıyoruz. Neden seninle neden bu kadar zor geçindiğimi anlamıyorum."

Birdenbire sessizleşti, kendi düşüncelerinin içerisinde kayboldu. Duru kendini Kenana çevirdi, gözlerinin en derinine bakiyordu.

"Senin gözümde benim değerim cidden bu kadar mi?"

Diye sordu genç kız.Kenan kafasını kaldırarak, gözlerinde kırgınlıkla ona baktı.

"Ilk defa, bu kadar değersiz hissettim,"

Dedi kısık bir sesle.Kenanin gozleri Durunun gözlerinde dolandı, sonra bir anda kırıştı.

"Sen de beni hiç değerli hissettirmediğin gibi. Hep her şeyi benim düzeltmeye çalıştığımı söylüyorsun. Ama hiç bir şey yapamıyorum gibi hissediyorum."

Kenan sadece Durunun yüzüne bakıyordu, onu kırarsa, abisi Cenk Tosununda onu kiracağını biliyordu. Bu düşünce ona bir bakıma rahatlık kazandırdı. Abim Kenan'ı tehdit edeceği için geri adım atacağını biliyordum.

"Ayrıca abine bu kadar takık olman... Bu sinirimi bozuyor,"

Dedi sesi sakince.

"Hep abinden bahsediyorsun, ne yapacağımızı bana sormaya korkuyorsun. Ben sadece senin olmak istiyorum. Ancak, seni beni düşündüğünden fazlasıyla rahatsız eden o adamla sürekli karşılaştırmanı istemiyorum."
"Kenan o benim abim, tabiki ondan bahsedicem, eski sevgilimi falan mı konuşalım?"

football players one shootsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin