Meglehetősen idegesen várakozott Min. Hiába szeretett ilyen helyeken lenni, az első alkalom az új orvosokkal mindig rossz érzés.
Hyunjin nem volt ideges. Kifejezetten nyugodt volt, hisz ő is pszichológus szeretne egyszer lenni. Szerette ezeket a kórtermeket, mert mindig megnyugtatják. Ilyen helyen akar mindenképp dolgozni!
-Kim Seungmin!-szólította a doktor őket.
-Nekem is be kell mennem?-suttogta Hyun.
Min bólintott.
Így hát mindketten bementek a kellemesen berendezett irodába. Seungmin egyből a játékok után akart nyúlni, de fejét megrázva ült inkább a kanapéra Hyunjin mellé.
-A játékok azért vannak, hogy használják Seungmin. Ez nem a gyerek osztály, nem tőlük veszed el a játszást!-mosolyodott el.
Nem is kellett többet mondania, egyből kotorászni kezdett a dobozok között.
-Öhm...Hwang Hyunjin vagyok, Seungmin barátja.-mutatkozott be Hyun miután erősen szuggerálta őt a szakember.
-És ön mit keres itt?
-Minnie kérte, hogy kísérjem el és hogy jöjjek be ide is.-suttogta.
-Vajon miért kérte meg erre magát?-ült le a fotelbe ami közvetlenül a kanapé előtt volt. Seungmin még mindig babrált, de úgy tűnt nem zavarja a beszélgetés, amit róla folytatnak.
-Nos, lehet azért, mert...én is pszichológus szeretnék lenni egyszer.
-Volt már maga ilyen látogatáson?
-Ó, igen, gimnáziumban jártam az iskolapszichológushoz.
Seungmin közben megtalálta a legérdekesebb dolgot a dobozok egyikében. Varázshomok.
A kisasztalra egyből kiöntötte a zacsó tartalmát és boldogan "gyurmázott" vele és figyelte ahogyan lefolyik az ujjai között a homok.
-Na, tetszik?-mosolyodott el a nő.
Bólintott. Hyunjin látta oldalról, hogy borzalmasan boldog. Úgy látszik szereti a varázshomokot.
-Viszont sajnos Hyunjin magának ki kell mennie. Mivel ez Seungmin órája más nem is nagyon lehet itt kettőnk kivételével. Szerződés alapján van meghatározva, hogy csak én hallhatom amiket mond!
-Persze, megértem, bocsánat.-hadarta. Zavarba jött, hiszen mégiscsak egy orvos utasította ki. Nem akarta így lejáratni magát Min előtt.
-Kint megvárlak majd!-mondta Seungmin-nek, aki nem értett az egészből semmit. Pedig tisztán emlékezett arra, hogy bejöhet valaki vele, akinek ő megengedi.
Így hát kettesben maradt a doktornővel. Beszélgetésük során felfedezett egy furcsa dolgot; az orvos mintha olyanokat fogalmazott meg, amiket csak a rossz emberek szoktak.
"Meg kell téged gyógyítani"-hangzott el a mondat, amire felkapta a fejét. Az autistákat nem lehet meggyógyítani, a fejlesztések egy része pedig elnyomja őket a valódi énjüktől.
Szó nélkül felállt és kiviharzott a rendelőből. Hyunjin ijedten kapta fel a fejét a zajra és egyből Min felé igyekezett.
-Mi történt?-kérdezte aggódva.
Válasz helyett Min a magasabb mellkasára dőlt és csendben megpróbált megnyugodni.
Az orvos is kijött, majd hatalmas kiabálások közepette oktatta ki Seungmin-t.
-Mit képzel magáról?! Csak úgy nem mehet ki az óra közepén!?
A folyosó végén álló biztonsági őr azonnal feléjük rohan és a nőt elvezette, aki még mindig kiabált.
Min a fülére tette a kezeit, de még így is fájtak neki a szavak. Mintha valami az agyát elkezdte volna ütni belülről.
-Baba, minden rendben lesz!-ültette le az egyik székre a váróban. Csendben várta, hogy megnyugodjon, majd mikor ez megtörtént mellé ült.
-Mit mondott neked az a nő? Megbántott?
Seungmin suttogva elmesélte neki a dolgokat, mire Hyunjin féktelen haragra gerjedt.
-Meg tudsz várnj itt Minnie?-nézett rá dühösen.
Bólintott, de nagyon megijedt tőle. Még sosem látta ilyennek az idősebbet.
Hyunjin szinte futva ment a recepcióhoz, ahol megpróbálta a lehető legnyugodtabb hangján elmondani a dolgokat.
-Ide figyeljenek, ha valami hülyeséget akarnak csinálni vele, vagy más autistával remélem tudják, hogy feljelenthetem magukat bármikor! Azt a kártyát meg nem akarom kihúzni, hogy a szüleim befolyásosak, de ha kell használom azt! És nem fognak neki örülni!-fenyegetőzött.
-Uram, kérem nyugodjon meg! Dr. Kim-nek korábban is volt egy konfliktusa hasonló eset miatt. A főnököm adott neki egy utolsó esélyt, de a mostani alkalommal már nem lesz ilyen kegyes vele.
-Ajánlom is!-mondta, majd visszament a megszeppent Min-hez.
-Ne aggódj, rendben van minden! A doki nem lesz többet az orvosod!-simította meg a karját.
-Miért...vannak ilyen gonosz emberek?-suttogta a sírás határán.
-Nem tudom. De ha bárki bántani fog azonnal mondd el nekem! Megvédelek, ne aggódj!-kulcsolta össze a kezüket.
-Köszönöm hyung!-suttogta.
DU LIEST GERADE
The strange boy ♡︎hyunmin/seungjin♡︎
FanfictionAz autizmus spektrumzavar (ASD) egy fejlődési rendellenesség, amely befolyásolja a szociális kölcsönhatásokat, a kommunikációt és a viselkedést. Az autizmussal élőknek lehetnek olyan jellegzetes tüneteik, mint a szociális nehézségek, ismétlődő visel...