i'm asexual

59 17 2
                                    

Következő hét elejére már szinte mindenki tudta, hogy Seungmin és Hyunjin összejöttek. Felkapott lett a téma, hisz a híres Hyunjin-ból senki nem nézte volna ki, hogy egy lány helyett egy autista fiúval jön össze. Seungmin nem is igazán érzékelt volna ebből az utálatból, ám amikor a fiúmosdóban volt egy beszélgetésnek volt fültanúja.

-Fú te, én nem értem ezt a Hyunjin-t. Komolyan egy idiótát választott maga mellé?

A fiú bizonyára nem tudta, hogy ő is ott van az egyik fülkében.

-Hagyjad már, a szerelem nem ismer határokat! Ha tényleg szeretik egymást nekem mindegy!

-Gondolj bele szegény Hyunjin-nak mit kell elszenvednie amiatt a srác miatt! Biztosan soha nem fogta meg a kezét önszántából, bújt hozzá vagy feküdt le vele!

-Na jó, ebből most lett elegem. Menj innen Park, nem akarlak látni többet! Mégis hogy gondolsz ilyet mondani?

Seungmin ijedten összehúzta magát, hisz a másik fiú hangja eléggé mély volt és ijesztő. Elgondolkozva sóhajtott. Nem bújt hozzá önszántából? Nem feküdt le vele soha? Mik ezek a badarságok?

Mikor a másik fiú kiment ő is kilépett a fülkéből. Magával szemben egy szőke szeplős fiút talált, akire egyáltalán nem illet a mély hangja.

-Szia Seungmin, Felix vagyok! Nem ismerjük egymást, de sokat hallottam rólad, főleg mikor összejöttél Hyunjin-nel! Minden oké? Nem hittem volna, hogy te is hallod amiket mondott ez a gyökér...

-Szia Felix. Minden oké, csak kicsit furcsa, hogy ennyire megvédtél, annak ellenére, hogy sosem találkoztunk.

-Ha kell verekszek is az egyenjogúságért!-mondta miközben megmosta a kezét a csapnál.-Utálom a homofóbokat. Én is meleg vagyok egyébként, de azt hiszem én az a fajta vagyok aki ugrik ha valakit bántanak!-nevetett fel.

-Köszönöm azért, hogy megvédtél.-suttogta.

-Igazán nincs mit, majd még találkozunk!-intett és egy mosoly után kiment a helyiségből.

Seungmin egész délután ezen gondolkozott, még akkor is amikor a szobájában ült Hyunjin mellett. Az idősebb is észrevette rajta, hogy sokkal inkább magában van fordulva, mint eddig.

-Minnie, történt veled valami amitől komorabb lettél?

-Ma hallottam egy beszélgetést két fiú között, akik rólunk beszéltek. Azt mondta az egyikük, hogy neked nehéz mellettem, mert nem bújok soha hozzád, nem fogom meg a kezed és nem feküdtünk le. De ezek hazugságok, mindet csináltuk már, nem?-nézett rá nagy szemekkel.

Hyunjin majdnem félrenyelt zavarában.

-Ööö, Min, szerintem félreértetted a "lefeküdni" kifejezést.-habogta.

-Mit értettem félre? Hiszen lefeküdtünk előző héten! Egymás mellett aludtunk!

-Igen, emlékszem rá, viszont ők a másik értelmére gondoltak!-próbálta magyarázni. Nem tudta mennyire lett Seungmin felvilágosítva korábban, de ezek szerint lehet nem mondták el neki soha a szülei.

Seungmin továbbra is értetlenül nézett rá.

-Min, mond csak mennyire mondtak neked a szüleid arról, hogy...öhm...mi történik ha két ember nagyon szereti egymást és...úgy döntenek egyesülnek?

-Összeházasodnak?

-Nem, úgy értem...szexuális kapcsolatot létesítenek egymással...

-Volt felvilágosító órám, de nem tudom, hogy ez hogyan jön ide.

-A fiú aki ezt mondta a "lefeküdni" kifejezést erre értette.-mondta Hyunjin zavartan. Nem szerette ezt a témát, kifejezetten utálta és kerülte ha lehetséges.

Min fejében mintha egy villanykörte gyúlt volna meg mikor realizálta az egészet. Remegve fordult Hyunjin felé.

-Hyung...kérlek ne haragudj! Kérlek bocsáss meg!

-Miért ne haragudjak, mondd el!-ölelte át azonnal. Azt hitte valami rosszat mondott neki.

-Én sosem éreztem ilyet senki iránt. Még irántad sem. Nem akarok veled szexuális kapcsolatot létesíteni, mert nem érzem szükségesnek és...!

-Hé hé, nyugodj meg Minnie, miért zaklatott fel ez ennyire? Nem is mondtam még semmit sem!

-De most már biztosan nem fogod mellettem jól érezni magad!-szipogta.

-Figyelj ide Min, valamit mondanom kell neked; én aszexuális vagyok. Nem érzek szexuális vonzódást senki felé. Feléd sem. Én csak szeretlek, nem kell nekem több, hogy boldog legyek!-simogatta meg a hátát.

Seungmin óvatosan felnézett.

-Komolyan mondod?

-Igen. Az a fiú aki erről beszélt nem tudta ezt a titkomat, de te most már tudod!-mosolygott rá.

-Szerinted én is aszexuális vagyok?

-Az elmondottak alapján lehetséges, erre nem nekem kell rájönni. Plusz sokan egyből arra gondolnak, hogy egy aszexuális nem lehet szerelmes, de ez nem igaz. Én szeretlek téged Minnie, ettől fogva engem aszexuális homoromantikusnak lehet azonosítani.

Min elgondolkodva bontakozott ki az ölelésből. 

-Én is szeretlek téged hyung!

Hyunjin szíve erősebben kezdett el dobogni és mosolyogva figyelte mi lesz a következő mondata a kisebbnek.

-Én is aszexuális homoromantikus vagyok akkor! Csak szeretlek téged, nem szexuálisan!

-Büszke vagyok rád, hogy rájöttél önmagadra édesem!-tapsolta meg boldogan.

-Hyung, szeretnék veled kávét inni a kedvenc helyeden!-mondta ki hirtelen.

-Okés, akkor irány a kávézó!-nevetett fel a hirtelen témaváltástól.

The strange boy ♡︎hyunmin/seungjin♡︎Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon