2. Bölüm: Dündar Ailesi🥀

199 27 160
                                    

"İnsan yaşadığı acılariçin, yeterince büyümüşdeğildir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İnsan yaşadığı acılar
için, yeterince büyümüş
değildir..."

Telefonumda kurduğum alarmın sesi, ve penceremden vuran güneşin ilk ışıkları ile sabah erkenden kalkmıştım. Saat 07.10.

Bugün Dündar Ailesi'nin evine yerleşeceğimiz için, sabah erkenden hazırlanmaya başladım. Her şeyi son vakite kadar saklamayı sevmem.

İlk önce banyoya girdim, ve nedensizce aynaya bakıp gülümsemeye başladım. Kendi kendime en son ne zaman gülümsedim hatırlamıyorum bile. Kıpır kıpır ve heyecan doluydum bugün. Abimin yanına gideceğim için mi?

Sol gözümün üstünde ki yaraya gözüm kaydığında, gülümsemem ortadan kaybolmuş, ve işin ciddiyetine varmıştım. Ahmet'i sevsemde annem evleniyor, ve yıllardır babamdan çektiklerimi tekrar yaşamak istemiyorum.

Elimi yüzümü yıkadım ve günlük bakımımı yaparken, kendi kendimle konuştuğumun farkında bile değildim.

" Tamam, annem evleniyor, korkuyorum ama, bence üvey babam, Ahmet gibi iyi kalpli biri olacak. Hem, artık sana her zaman arka çıkacak bir abin var Feride, üvey baban bir şey yapmaya bile kalksa abin var, ablan var, korkma..."

Bakımımı yapıp, sandalyenin üstüne koyduğum eşyaları giyindim. Herşeyimi bavullara yerleştirmiştim çoktan.

Üstüme beyaz bir crop, altıma siyah mini şort giyinmiş, vanilyalı parfümümü sıkıp, hazırlanmıştım. Aşağı indim, ablam ve annem kahvaltı hazırlıyordu.

Feride: Günaydın anne, günaydın abla...

Dedim gülümsemem eksik olmadan. Onlarda benimle selamlaşıp, kahvaltıya oturdu.

Fatma: Eee anlat bakalım, ne yaptın dün Ahmet ile?

Feride: Ben abimi çok sevdim abla ya. Çok tatlı biri. Benimle de iyi anlaştı. Hatta şu çizik var ya, herkes benimle çocuklukta bile dalga geçerdi..

Emine: Abin demi dalga geçti seninle?

Feride: Hayır aksine dalga geçmedi. Saygılı biri. Ve gerçekten abilikte profesyonel bir adam, daha yeni tanıştık ama canım kardeşim dedi bile jsksjdjn.

Anlatırken 32 diş sırıttığımın farkında bile değildim. Telefonum çalmaya başladığında bahçeye çıkıp konuşmaya başladım. Aysude Cemre ile birlikte parkta oturmuş, beni arıyordu.

Aysude: Feroşş, anlat bakalım nasıl geçti??

Cemre: Sabahtan beri çatlıyoruz kızım anlatt..

Üvey Abim~ AhFer [Devam Ediyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin