1.5

49 7 4
                                    

"Işığı yanıp,acısı sonsuza kadar sönmeyecek evler var bu gece "

(Bu bölüm şehit olan tüm şehitlerimize ithaf edilmiştir. RUHUNUZ ŞAD OLSUN 🇹🇷🥀)

İlâhi bakış açısıyla yazılmıştır

Şehit; 5 harfli 2 heceli ama acısı sonsuz bir kelimedir. Şehit olan kalplere gömülür geride kalan yaşayan bir ölüdür,hiçbir yere gömülemez. Bazı insanlar devam eder hayatına ama geride kalanlar edemez acının yüreklerine işlediği o günde kalır ,geride kalanlarda takvim sayfası değişmez .

Ama onlar mahşeri bekliyorlar çünkü yarım kalan sevdaların hepsi en güzel şekilde orada tekrardan yaşanacak....

Şehidinin yüzüne uğruna canını verdiği ay yıldızlı al bayrağı örttü Kurt Timi . Sabahki neşeleri yerini acıya bırakmıştı .

Ordunun dağlarında tek bir cümle yankılandı "Vatan Sağolsun ".
Aylardan haziran günlerden 16 Haziran Pazar Eren Kahraman şehit oldu,sevdiği kız mahşeri bekler oldu.....

⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱

Askeriyede acı bir telaş vardı. Herkes şehidi bekliyordu. Kurt Timini getiren helikoptere piste iniş yaptı.Tüm askerler esas duruşa geçti Kurt Timi helikopterden indi . Tören askeri şehidin naaşını alıp götürdüler. Kurt Timi yıkılmıştı ona rağmen albayın karşısında dimdik duruyorlardı:
- Bir şehitle dönülmüştür komutanım dedi Oğuz :

- Vatan sağolsun aslanım dedi albay Yüzbaşım şehit haberini sen götüreceksin :
- Emredersiniz komutanım dedi Oğuz . Hiç-bir görevde zorlanmazdı ama bu görev onu o kadar zorluyacaktı ki . Kurt Timi odalarına çıktı . Eren'in yatağının önüne gelince durdular.

Çekmeceden al yıldızlı al bayrağı çıkarıp Eren'in yatağına örttüler. Çekmeceden bir kaç tanede mektup çıkmıştı bu mektupların üstümde farklı isim vardı.

Üşenmeyip tüm tim arkadaşlarına mektup yazmıştı ama sevdiceğinide unutmamıştı.Kendi mektubunu aldı Oğuz açıp okumaya başladı

"Komutanım ;

Eğer ki bu mektubu okuyorsanız şehit olmuşum demektir. Üzülmeyin komutanım hep olmak istediğim yerdeyim. Benim yüzünüze söyleyemediklerim vardı komutanım içimde kalmasın.

Ben size çok teşekkür ederim iyi ki beni fark etmişsiniz Teğmen olabildiysem sizin ve ablamın sayesinde...

Benim tek ailem ablamdı sonra ailem genişledi timde benim ailem oldu. En sonda Sevdem...

Komutanım Sevdemi yalnız bırakmayın üzülür o şimdi. Çok üzülmesin olur mu ?

Mahşeri beklesin.

Olurda mahşeri bekleyemezse ben ona asla kırgın olmam.Sevdem hep en iyisini hak ediyor. Soğuk mezar taşına sarılmaktansa kendini sarmalayacak sıcacık kollar bulsun kendine.

Ve komutanım sizi Tomris yengeyle çok bastım kızmayın bana hepsi tesadüftü.

Düğününüzde zeybek oynar mısınız ? Hep hayalimdi komutanım sizinle timce düğününüzde zeybek oynamak ama bunu okuyorsanız çoğu hayalim gibi bu hayalimde yarım kalmıştır.

Son olarak komutanım Tomris yengeyle bir oğlunuz olursa adını Eren koyarmısınız?

Sözlerime son vermeden komutanım zarfın içinde bir flash bellek var içinde Sevdem söylediğim türküler var onu sevdeye verin komutanım

"Ben yari görmezsem
Halım yaman olur
Halım yaman olur
Vay vay
Ben yari görmezsem
Halım yaman olur
Halım yaman olur
Vay( Bir şehit)"

Göz yaşları akmaya devam ederken mektubu bitirdi Oğuz gidip odasından tören üniformasını giymek için Oturduğu koltuktan kalktı .

1 Saat Sonra

Elindeki bayrağa baktı Oğuz. Bu görev zordu ona son kez derinbir nefes verip kapıyı çaldı .Sevde yüzünde gülümsemeyle kapıyı açtı gözleri Ereni aramıştı :
- Oğuz abi Eren nerde ? O niye gelmedi ?:
- Sevde başımız sağolsun:

- N nasıl yani ? Eren beni bırakıp gitti mi ? Yok olmaz Eren beni bırakmaz ki ? Abi şaka yapmayın bana nolur hadi nerde Eren? dedi Sevde . İnanmak istemiyordu sevdiğinin gittiğine ,onların daha bir sürü hayali vardı. Kendini yere bıraktı Sevde vücudu onu taşımıyordu.

Bizim coğrafyamızın kaderi bu"şehitlik". Analarının,sevdiklerinin kıyamadıkları kınalı kuzulara ,hain kahpeler kıyıyor. Gencecik fidanlar düşlerinden vuruluyor ,hayalleri yarım kalıyor.Ama herkesin dilinden düşmüyor VATAN SAĞOLSUN!

Vatan sağolsun ama giden gençlik giden ömür geri gelmiyor.

"İnsan büyür beşikte mezarda yatmak için . Ve kahramanlar can verir yurdu yaşatmak için"
Hüseyin Nihal Atsız

🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Hello ben geldim. Dün babam gitti napalım kader. Bölümümüz nasıldı ? Oy ve yorumlarınızı bekliyorum beni takip etmeyi unutmayın hoşçakalın öpüldünüz






Aşkın TesadüfüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin