Kapitel 2

110 8 2
                                    

" Og vinderen er... " Niall tog hånden ned i skålen og kørte hånden rundt
Han tog et stykke papir op " Cecilie Nissen " skreg Niall ind i mikrofonen. Jeg kiggede op på scenen. Jeg har vundet, ud af 5000 har jeg vundet!!
Jeg gik hen mod trappen og gik op på scenen.

" Hej Cecilie " sagde Louis og rakte sin hånd ud for at hjælpe mig op. Jeg tog mod hans hånd. " Hej " svarede jeg og smilede:) " hvor gammel er du så? " Spurgte Liam " jeg er 17 år, men fylder snart 18 " svarede jeg og smilte " nå, Cecilie du må jo vælge en valgfri One Direction sang, så hvilken vil du synge? " Spurgte Harry " jeg vil rigtig gerne synge ' They Don't Know About Us ' " svarede jeg og smilede til ham. " Så bliver det ' They Don't Know About Us '

Musikken startede og vi begyndte at synge.

***
Harrys synsvinkel-
Hendes stemme var som sød musik. Hun sang så smukt og så fredfuldt!
Jeg håber hun har skrevet hendes egen sang! Bare at høre hende snakke gør mig glad:)

Majas synsvinkel-
Hun sang så smukt! Hvordan fanden kan hun synge så stille og roligt imens hun står på scenen med One Direction, ihhhhhhh!
Jeg tog mig selv i at græde, ikke fordi jeg er ked af det, men fordi hendes drøm er gået i opfyldelse. Endelig er der noget i hendes liv der giver held!

Cecilies synsvinkel-
" They don't know about us " sang jeg og folk skreg.
" Okay Cecilie har du skrevet din egen sang? " Spurgte Liam, jeg nikkede som svar. " Okay lige inden du synger den, har vi nogle spørgsmål omkring din sang, okay? " Spurgte Liam, jeg nikkede igen.
" Okay. Hvad hedder den? " Spurgte Liam og smilte " den hedder 18 " svarede jeg og smilte tilbage til Liam - AN: One Direction har ikke skrevet 18 i denne Fan Fiction:) - " hvad handler den om og hvem er den skrevet om? " Spurgte han, jeg sank en klump, jeg havde jo skrevet den til Frederik! " den handlede om mine følelser for min kæreste, om hvor meget han betød for mig, men fordi han slog op med mig igår, så handler den om hvor meget min bedste veninde betyder for mig og hvor højt jeg elsker hende " svarede jeg og tørrede tårerne væk fra mine kinder. Harry kom hen til mig og krammede mig " sikke en nar røv, ikke tænk på ham! " Sagde han og jeg smilte til ham " Cecilie skal vi ikke tage din bedste veninde her op, så du kan synge den til hende? " Spurgte Niall og smilte til mig " hvis jeg må vil jeg rigtig gerne " sagde jeg " hent hende her op " sagde Louis og lavede en hel masse ting med armene:))
Jeg gik hen til trappen " Maja kommer du ikke her op? " Spurgte jeg og rakte min hånd ud efter hende og lidt efter lagde hun sin hånd i min. Hun gik med op på scenen og folk begyndte at skrige. De havde nok fundet ud af hvem hun var!!:)

" Cecilie skal du bruge en guitar eller? " Spurgte Niall " nej ellers tak, jeg har min egen med " svarede jeg og gik hen til den lille sektion hvor de kendte stod. " Chris må jeg be om min guitar " spurgte jeg. De kendte skulle også være der tidligt så jeg havde få Christopher til at tage den for jeg ville virkelig blive ked af det hvis den gik i stykker! Jeg har fået den af mine fans, den er fyldt med billeder af selfies jeg har taget med fans! Så den betyder meget for mig!
Han rakte mig den " gør mig stolt " sagde han inden jeg vendte mig om " skal jeg nok " svarede jeg. Jeg gik mod drengene igen. " Okay alle sammen, det er første gang jeg skal spille den her så hvis i vil være helt stille ville det betyde rigtig meget for mig! " Sagde jeg ud i mikrofonen.

" Niall kan jeg låne din hovedmikrofon? " spurgte jeg og kiggede på ham " ja selvfølgelig, her " svarede han og rakte mig mikrofonen. Jeg tog guitar i den ene hånd og Maja i den anden. Vi satte os ud ved sektionen ved de kendte fordi den var helt ude foran og der vil det være oplagt at sidde:)

Jeg begyndte at spille de første akkorder

Jeg begyndte at synge

I got a heart and I got a soul
Believe me I will use them both
We made a start
Be it a false one, I know
Baby, I don't want to feel alone

So kiss me where I lay down, my hands press to your cheeks
A long way from the playground

I have loved you since we were 18
Long before we both thought the same thing
To be loved, to be in love
All I can do is say that these arms were made for holding you
I wanna love like you made me feel
When we were 18

We took a chance
God knows we tried
Yet all along, I knew we'd be fine

So pour me a drink
Oh love, let's split the night wide open and we'll see everything
We can live in love in slow motion, motion, motion

So kiss me where I lay down, my hands press to your cheeks
A long way from the playground

I have loved you since we were 18
Long before we both thought the same thing
To be loved and to be in love
And all I can do is say that these arms are made for holding you, ooh
And I wanna love like you made me feel
When we were 18
When we were 18
Oh lord, when we were 18

Kiss me where I lay down, my hands press to your cheeks
A long way from the playground

I have loved you since we were 18
Long before we both thought the same thing
To be loved and to be in love
And all I can do is say that these arms were made for holding you
I want a love like you made me feel
When we were 18
I want a love like you made me feel
When we were 18
I want a love like you made me feel

Majas synsvinkel-
Det er det sødeste nogen nogensinde har sagt om mig. Jeg græd rigtig meget.
Hun spillede de sidste akkorder og kiggede på mig! Hun sad med tårer i øjnene. Jeg krammede hende og krammede mig " Du betyder alt for mig " sagde hun ned i min skulder " du er som den søster jeg aldrig fik! " Jeg begyndte at græde endnu mere! " Du betyder alt! Jeg vil altid beskytte dig! " Svarede jeg igen.

---
Okay så kom der lige et kapitel igen!😅
Husk at stemme og kommentere😋

Landiiiiin🌸

Sis's before miss's {1D & 5sos}Where stories live. Discover now