Kapitel 9

69 6 0
                                    

*2 uger senere

Majas synsvinkel-

Drengene havde sagt ja til at komme med til DK. Cecilie vidste ingen ting om at de kom og jeg havde fortalt hende at jeg skulle til audition på en ny film. Hun er ked af det selvom hun siger hun ikke er...

Drengene og jeg var på vej ind i lufthavnen. Paul gik foran os og fik folk væk, men det var ikke nok for en gruppe på mere end 150 piger så os og kom løbende lige mod mens de skreg.  Jeg kunne mærke en let brummen. Jeg tog min telefon op ad lommen 'Darling:*'. Jeg overvejede i et kort øjeblik, men jeg tog den alligevel. " Hej Darling " sagde jeg " Hej Maja " Hun lød glad:) " Maja hvorfor larmer det sådan? Hvor er du henne? " Jeg kunne ikke fortælle hende at jeg var i lufthavnen " Det er bare Zac Efron der lige kommet samtidig som mig. Så pigerne er ret så vilde " sagde jeg. Jeg håbede inderligt at hun tror på det. " Okay. Jeg ville virkelig ønske du var her " nu får jeg dårlig samvittighed over at lyve for hende, men jeg skal holde hemmeligheden.. " Jeg skal synge den sang jeg skrev til eksamen som afslutning " sagde hun og jeg kunne nærmest høre hende smile:))) " Held og lykke Darling! Jeg skal ind lige om lidt, ses hej hej " og jeg afbrød.

Drengene havde fået givet autografer og taget billeder og det samme havde jeg. Og vi var på vej gennem gaten og ind i flyet.. Privatflyet...

Der var ikke gået 5 min. inde i flyet inden jeg var faldet i søvn... Men det blev ikke til en særlig lang lur for jeg blev vækket af drengene. Jeg løftede hovedet fra sædet og kiggede på dem. De var færdige af grin. " Hvad er det der er så sjovt? " spurgte jeg og kiggede på Liam. Hvis der er noget jeg hader så er det at blive vækket... " Di. diii " Liam flækkede af grin. Jeg rejste mig fra sædet og gik ud på toilettet og gæt hvad! Overskæg, monobryn og briller, ahahah. " Jeg vaskede mit ansigt og gik ud fra toilettet " hævnen er sød drenge " sagde jeg. 

Efter drengenes lille stunt fik lidt at drikke og vi begyndte at snakke. " Hvordan foregår sådan en afslutning? " Harry kiggede på mig " Øhm, Alles navne bliver råbt op en efter en også for de deres bevis og en såkaldt studenter hue også skal de bare drikke sig pisse fulde og have det sjovt eller de kan vælge at være sammen med deres familie " svarede jeg og smilte " Sker der ikke noget med musik eller? " Niall kiggede på mig " nååå, jo Cecilie skal synge den sang hun skrev til hendes musik eksamen " svarede jeg og smilte...

Cecilies synsvinkel-

Dagen var endelig kommet. Den dag hvor jeg skulle sige farvel til gymnasiet. Hver dag efter i dag bliver en fest. Jeg skal flytte til London og starte en musik karriere, Maja ved det ikke i nu, men jeg vil overraske hende med det når jeg ringer til hende senere. Jeg var havde lige taget mit tøj på (tjek Polyvore: Landiiiiin) efter et langt bad, hmmm. " Hej piger " sagde Julie, ikke Frederiks kæreste nej min veninde:) " Hey. Er i klar til at fyre den af i aften " sagde jeg og kiggede på dem, vi Tanja, Julie, Cecilie og jeg havde drukket for meget til for mange fester så vi har et rygte... og det skal spredes i aften;) " Hey Cecilie jeg har hørt du skal synge iaften, er det rigtigt? " spurgte Cecilie. Jeg nikkede " uhhh. Ny sang eller? " spurgte Tanja " helt ny, min eksamen sang " sagde jeg og smilte over hele ansigtet.

**

Vi var blev bedt om at stille os op i en række dreng og pige ved siden af hinanden, ligesom konfirmation:) Men vi stod alle urolige, det er klart når vi om et kort øjeblik er færdig med gymnasium, IHHH.

 " Frederik Petersen, med et snit på 7,6. " Frederik gik op og nu stod jeg tilbage som den eneste og ventede. Han fik sit bevis og sin hue. " og sidst, men ikke mindst Cecilie Nissen, med et snit på 10,9 " Folk klappede da jeg kom op. Jeg gav vores inspektør hånden og han gav mig mit bevis og min hat på. Alle de andre kom op på scenen og fol rejste sig og begyndte at klappe.

Vi var alle kommet ned igen og jeg skulle til at op og synge. Christopher havde lånt mig hans band så vi havde øvet det meste af dagen:) " Mine damer og herre, kan jeg lige få jeres opmærksomhed " sagde inspektøren ned i mikrofonen " Vi har en lille ekstra overraskelse, den eneste elev, som har fået 12 i musik, vil Cecilie synge hendes sang for jer " sagde han og smilte. Jeg gik op på scenen og folk klappede.

Jeg nikkede til trommeslageren og han begyndte

Make it stop
Sounds so good, I just can't take no more
Turn it down, turn it up, I don't know
I don't know (Know)

But don't stop Don't move, just keep it there (Right there)Keep it right there (Oh)Keep it right there
(I wanna) put you on repeat Play you everywhere I go Everywhere I go Play you everywhere I go Put you on repeat Play you everywhere I go Everywhere I go (Everywhere I go)Yeah Wanna put this song on replayI can listen to it all dayI can listen to you all day Hear you all dayYeah Wanna put this song on replay We can start all over again And again Yeah Wanna put this song on replay Don't stop (Stop)Turn it on, turn it up, make it louder (Yeah)I don't wanna miss a single thing I wanna hear every melody (Yeah)Beating (Beating)Beating so loud you can Feel it (Feel it)(See it)Beating (Beating)(Beating)Beating for you

(I wanna) put you on repeat
Play you everywhere I go
Everywhere I go
Play you everywhere I go
Put you on repeat
Play you everywhere I go
Everywhere I go (Play you everywhere I go)


Harry synsvinkel-

Hun sang som en engel. Hendes stemme er sød musik. Hun burde komme til England og starte en karriere som sanger! Hun har allerede nu bevist at med hendes 2 sange at hun ville klare sig i musik branchen! 

YeahWanna put this song on replayI can listen to it all dayI can listen to you all dayHear you all dayYeahWanna put this song on replayWe can start all over again and againYeahWhen I put this song on reGive it offFeel it all crashing down (Down, down, down)I'm so lostI'm so lost in your sound(Yeah) Yeah (When I) (Put this song)On replay (On replay)(Put this song)On replay (On replay)(List-listening)To you all dayTo you all dayYeahWanna put this song on replayI can listen to it all dayI can listen to you all dayHear you all dayYeah,Wanna put this song on replayWe can start all over againAnd againYeah(Wanna put) put this song on replay!

Yeah (Yeah)

Yeah(Yeah)

Cecilies synsvinkel-

Jeg afsluttede og folk klappede af mig:) Dette år er nu officielt slut:)


**

Vi havde fået lov til at gå ned til vores forældre. Jeg så mine forældre nede bag ved sammen med Mikkel og min bedsteforældre og Maja og drengene, vent Maja skulle jo være til en audition på en film og drengene ved kun at jeg har været til eksamen, men fuck det jeg løb hen i armene på Maja og krammede hende alt hvad jeg kunne. Drengene gav mig en buket roser hver og jeg krammede dem og sagde tak! Og min familie gav mig en buket hver! " Tillykke med det søs. Jeg er stolt af dig! " jeg krammede ham bare ekstra hårdt og takkede... 

Nu er det tid til at blive fuld...;P

___

Hey Peps! <3

Havde lige lidt ekstra tid idag så her kommer der lige et kapitel mere :) 

Husk at stemme og kommentere

s



Sis's before miss's {1D & 5sos}Where stories live. Discover now