Jeg vinkede farvel til min bror og gik mod min bedste venindes lejlighed og mens jeg gør det kan jeg jo fortælle lidt om mig selv: Mit navn er Cecilie Nissen, så tænker i sikkert Christopher og ja han er min fætter. Jeg er 17 og går på gymnasium i Kolding. Jeg er i gang med mit tredje år, så studenter eksamen er lige på trappen:) Jeg er Youtuber og har lige så mange Views som 1D og 5SOS. Så I kan selv regne ud hvor god jeg er. Jeg har en storbror. Jeg er stor fan af One Direction, også en så kaldt Directioner. Har bare ikke mine vægge klistret til med plakater og har heller ikke merchandise.
Jeg nåede døren og bankede på. Jeg stod i mine egne tanker da døren blev flået op " Hey Darling " sagde min bedste veninde Maja.
Min bedste veninde er Maja Clausen. Hun er verdenskendt model og skuespiller. Hun er 19 år og er færdig med skolen. Hun er også ene barn, men har heller ikke fået hvad hun har peget på! Hun er også stor fan af One Direction. Hun er igang med at indspille Paper towns!
Vi mødte hinanden på sygehuset. Vi havde åbenbart begge kommet til skade i en håndbold kamp jeg kom til skade med benet og hun kom til skade med armen og vi skulle begge på sygehuset og skulle begge opereres. Vi lå på den samme stue efter operationen og snakkede sammen. I 2 uger lå vi begge derinde og snakkede, grinede, og siden den gang har vi været bedste veninder. Det resulterede så i at vi ikke måtte spille håndbold igen.
" Hey Darling " svarede jeg og lagde armene omkring hende. Hun er som en søster for mig.
" Hvordan har du det? " Spurgte hun efter vi havde trukket os fra hinanden " fint! Mor og far skændes ekstremt meget lige fortiden og Frederik har lige slået op, men ellers går det fint " svarede jeg og smilede
" Husk hvis det bliver for meget så kom her hjem ik? Neeej i var så søde sammen! " Hun kiggede på mig og jeg nikkede. "Hvordan går det med filmen? " Spurgte jeg og kigget på hende " Vi er næsten færdige " svarede hun og hoppede rundt af glæde:)))
" Skal vi komme afsted? " Spurgte hun. Klokken var omkring 10:00 og vi skulle tidligt til Horsens fordi vi eller jeg havde deltaget i en konkurrence om at få lov til at synge en sang med One Direction og synge sin egen sang hvis man havde skrevet sådan en. Der var ikke mange der har deltaget 5000 altså hvis i tænker på at vi er 35.000 fans der er med til koncerten.
Men hvis man havde sådan en billet med konkurrencen skulle man tidligst være der klokken 11:00.
" Ja, jeg skal bare lige have min guitar med " svarede jeg og hev min guitar taske over skulderen.
Vi gik ud til hendes sorte Range Rover, satte os ind og kørte mod Horsens.***
Der var dejligt stille i arenaen. Arbejderne havde stået for mad og drikke til os da vi skulle vente her i 7 timer...
Vi snakkede med to andre piger, som var ekstremt søde! Vi endte med at være 20 piger tror jeg, der snakkede sammen.***
Citybois var faktisk pænt gode ligeså var McBusted. Nu hørte vi bare musik på storskærmene, da alle i hele arenaen begyndte at skrige eksklusiv mig jeg vil ikke ødelægge min stemme hvis jeg skulle der op, men inden ret længe gik drengene på, wuuuuhuuuu!!!!De begyndte at synge og arenaen var helt med.
***
Da vi var halvt inde i showet, var tiden endelig inde til konkurrencen.
" Okay inden vi lige går videre skal vi jo lige have fundet en vinder af konkurrencen " sagde Liam, folk kiggede underligt på hinanden.
Harry tog over " det har været en hemmelig konkurrence og vi har glædet og til at skulle finde vinderen! "
En af vagterne kom med en skål fyldt med navne!
Jeg kiggede ned på min telefon hvorfor skulle jeg vinde, jeg havde endda fået Christopher og hans kæreste til at komme, han bliver skuffet nu!!Maja gav mig en arm i siden. Jeg kiggede op og ventede
" Og vinderen er.... "-----
FØRSTE KAPITEL DENNE BOG. BOGEN ER DEDIKERET TIL maja_08 😍
SÅ VILLE I IKKE VÆRE SØDE AT LIKE OG KOMMENTERE?
THANK YOU!😋
BINABASA MO ANG
Sis's before miss's {1D & 5sos}
Fanfiction" I will choose you before everyone else - also the love of my life. " I said " but what if you were on the other side of the world? " she asked " then I will do everything to get the ability to see you again! " I answered Dedikeret til @maja_08❤️