Cecilie's synsvinkel-
Maja og drengene tog afsted for 3 uger siden. Jeg har fået købt indhold til min lejlighed. Nu mangler jeg bare at pakke alt her hjemme og mig selv. Eller hjemme hos min far, det er 4 uger siden min mor og far flyttede fra hinanden. Jeg flyttede naturligvis med min far.Min far havde købt en enorm lejlighed til mig fordi han synes at jeg ikke skulle bo i en lille pis lejlighed i London midtby. Hvis det stod til mig kunne jeg sagtens bo i en lille lejlighed. Men nej det måtte jeg ikke...
" Det var den sidste " sagde jeg og satte flyttekassen i entréen. Min far kiggede på mig og smilte. Jeg satte hænderne i ryggen og strakte mig. At bære en hel masse kasser med kørestol er faktisk afsindigt hårdt.
" flytte bilen kommer nu, Cecilie " min far kiggede ud af vinduet. Jeg nikkede. Om en uge rejser jeg og Danmark ville ikke længere være mit hjem. En let brummen tog min opmærksomhed væk fra min far. Jeg tog min telefon op af lommen 'Chrisser<3'.
C: Christopher & M: Mig
- Hej Chrisser. Sagde jeg
- Cecilie vil du tage med mig til Voice' 15? Jeg smilte helt over hans spørgsmål
- Jo det vil jeg gerne, men skulle Cecilie ikke med?
- Fedt, jeg henter dig imorgen klokken 16. Jo hun skulle med, men hun blev kaldt LA igår aftes.
- Okay. Jeg glæder mig vildt meget. Ses Chrisser!
- Ses Cille!
Jeg lagde på og lagde min telefon ned i lommen " Hva' så? " Jeg kiggede hen på min far " Jeg skal med til Voice 15 med Christopher " sagde jeg og smilte. " Fed! " jeg nikkede.
"Jeg skal til Australien på mandag så jeg har ikke mulighed for at være der når du tager afsted, Cille " Jeg vidste et eller andet sted godt at han skulle på forretnings rejse og det gør mig ikke ondt for jeg ser ham jo igen.
" far det er okay! Vi ser jo hinanden på et andet tidspunkt "____
Undskyld jeg ikke har opdateret i lang tid! Men jeg har haft travlt på det sidste:/
Men jeg er tilbage nu:)))))Og
VELKOMMEN HJEM MAJA!❤️
See ya
Landiiiiin
YOU ARE READING
Sis's before miss's {1D & 5sos}
Fanfiction" I will choose you before everyone else - also the love of my life. " I said " but what if you were on the other side of the world? " she asked " then I will do everything to get the ability to see you again! " I answered Dedikeret til @maja_08❤️